23. august 2014

21-22.08.14 / Tunniplaan

21.08.14


Pikka juttu ei tule, sest raske juba meenutada ja pilte ma ka sellel päeval ei teinud.

Kohe, kui kohale jõudsin, läksime me hostema ja Jakega välja sööma. Siis tulime koju, mulle näidati mu tuba ja muud vajalikud asjad ära. Mingi aeg andsin oma kingitused üle, mida nad pole siiani uurinud/söönud. Hiljem käisin ka järve vaatamas. Pärastlõunal läksime elektroonikapoodi, sest mu läpaka laadija ots oli liiga suur ja see ei sobinud adapterisse. Esimeses poes seda polnud, selle kõrval asus väiksem pood ja me kõik olime kindlad, et sealt me seda ka ei saa, aga õnneks saime. Nüüd on mul USA laadija.

Poes veetsime päris kaua aega, kuna hostema läks samal ajal bridal shower'i jaoks kinki ostma. Õhtusööki läksime samuti välja sööma, siis nägin hostisa ka ära. Söögikoha nime ma jälle ei mäleta, aga igatahes seal võisid sa süüa pulkade või kahvliga ja toidu said endale ise kokku mixida ja samuti vaadata, kuidas seda valmistatakse.

22.08.14

Hommikupoole läksime kohe kooli, sest Jake pidi oma tunniplaani korda saama. Samal päeval oli ka pildistamine mingi kaardi jaoks, mille iga õpilane saab. Ka mina pidin oma tunniplaani teada saama, aga alguses tegime me Jake asjad ära, sest ma ei teadnud, et mul läheb ka passi vaja ja hostisa pidi selle ära tooma. Selleks, et sa koolitöötajaga oma tunniplaani saaksid muuta, pidid sa oma nime administraatori juures kirja panema ja selleks ajaks kui me lõpuks minu asju ajama saime hakata, oli sinna tulnud väga palju õpilasi. Aga me ootasime ära, sest esmaspäeval pidavat veel rohkem õpilasi olema. Me peame siiski ka esmaspäeval (kui ma õigesti mäletan päeva) koolist läbi käima, kuna ma ei saanud õpikuid ja ka pildistamine oli selleks ajaks lõppenud, kui me omadega valmis saime. Võibolla teen siis ka seestpoolt koolist pilte.

Minu tunniplaan:

German/ Saksa keel (Mul oli valida, kas hispaania või saksa keel ja Müller võiks ju osata veidikenegi saksa keelt)
Multicultural Literature/ Inglise keel
Government/ USA valitsus
Concert choir A/ Koor
Geometry/ Matemaatika (See pidi olema kõige lihtsam, ehk saan ükskord eluski oma teadmistega hiilata)
Forensic Science/ Kriminalistika

Pärast kooliskäiku tulime kodunt läbi, tegime võikusid kaasa ja läksime hostemaga juuksurisse. Mul endal polnud midagi vaja teha, aga tundus huvitav minna kaasa ja näha, milline see salong välja näeb. Mulle tekitas küll veidi filmiliku tunde. Sisse astudes nägid sa kohe töötajaid ja seal samas olid ka ootetoolid ajakirjade ja nätsumasinatega. Lisaks olid aknaklaasidel 'open' sildid jms. Töötajad olid ka toredad, nii et soovitan läbi astuda, kui Bellevillesse satute :D Pärast seda sõitsime veel koolist läbi, esialgu mõttega, et ma saaksin väljast mõned pildid teha, siis aga nägime võrkpallureid ja rääkisime veidi nende treeneriga. Ma nüüd ei teagi, kas ma liitun ujumistiimiga ja sellega saaksin ma ka võistlustel käia või võrkpallitiimiga ja siis ma ilmselt võistlustele ei saaks, sest nad on väga profid ja pingutavad palju, et sinna tiimi kuuluda.
Õhtul vist väga midagi ei toimunudki, vaatasime telekat ja sõime õhtusööki.





Tegelikult on seal suur jalgpalliplats, aga me lähemale ei läinud





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar