31. august 2014

Jalgpall / Kino & shoping

30.08.14

Postitusi alustada on nii raske, ei taha ju kogu aeg samamoodi ka alustada, igatahes..laupäeval toimus Ann Arboris Michigani ja Appalachian state jalgpallikohtumine. Ei mäletagi mis kell me kodust välja läksime, igatahes jällegist vara, Jacob (hostvend) jäi veel magama. Mina, hostema ja teine Jacob hakkasime aga Ann Arborisse sõitma. Päris palju maad enne staadioni pidime auto ühte parklasse jätma ja sealt edasi viidi kõiki kollaste koolibussidega kohale.

Meie kooli lacrosse tiim käib sellistel mängudel pealtvaatajaid toitlustamas ja kuna minu hostema käib ka seal kogu aeg, siis läksin ka kaasa. Seal oli nii palju erinevaid putkasid. Ma usun, et seal oli teiste koolide õpilased/lapsevanemad ka, vaevalt, et seal professionaale üldse oli. Kunagi olevat meie kooli jalgpallitiim ka seal käinud, aga neil tekkis mingi konflikt ja nüüd saab ainult lacrosse tiim käia. Lapsevanemad teenivad sellise asjaga raha, millega nad koolis spordimakse maksavad. Hostema rääkis mulle ka sellest, aga natuke keeruline jutt ja meil ju pole sellist asja Eestis.

Alguses aitasin ma popcorni karpe valmis seada. Vahepeal aitasin hot doge ja muid võileibu valmistada. Pärast oli põhiliseks tööks friikartulite ja kananagitsate karpidesse panemine ja lettidele viimine. Lastest olid kõik ainult poisid, seega nalja sai palju :D

Minu jaoks on see nii veider, kuidas inimesed hakkavad minuga rääkima ja arvavad, et ma kohalik. Ma üritan siis alati hästi vastata, et ei jääks muljet, et mingi välismaalane. Pole aimugi, miks ma tahan, et neile selline mulje jääks.
Mingi mees kõndis näiteks seal mängudel minust mööda, kui mul joogipaus oli ja küsis midagi ''...do they?'' Ma mingi naerdes ''I have no idea'' Ta naerdes ja õlgu kehitades ''me neither'' See ajas mind naerma, sest ma ei saanud üldse arugi, mida ta küsis, aga minu vastusega jäi ta rahule :D

Selle pildi võtsin internetist

Enne mängu








Kaks tüdrukut leidsid selle pileti ja andsid minu kätte, ma ikka pidin alles jätma :D


Viie paiku hakkasime tagasi tulema. Minu meelest pole need koolibussid üldse nii ebamugavad nagu kõik räägivad. Kui koju jõudsime, tahtis hostvend midagi teha ja seega otsustasime kinno minna. Teine Jacob mainis filmi ''Let's be cops''. Mul oli nagu: 'Mida sa ütlesid?' Sest enne kui ma Ameerikasse tulin, käisime me Marisega kinos Lucyt vaatamas ja seal ma nägin selle filmi trailerit ja juba siis ma mõtlesin, et seda filmi ma lihtsalt pean nägema. Kuna kõhud olid tühjad, tellis hostema meile enne kinno minekut pizzat. Seni, kuni pizzapoiss tuli, mängisime õues jalgpalli.

Ütleme nii, et pizza oli hea ja film veel parem. Soovitan kõigil vaatama minna, naerda saab palju.



Täna käisime Twelve Oaks mallis shopingul. Sain omale veidi riideid. Kuna käisime ka Aeropostales, siis muidugi nägin ära Bethany Mota clothing line :D (Jaa, ma olen tema fänn) Ma mõtlesin osta tema lõhnaõli, aga see on lihtsalt liiga magus. Võib-olla mõtlen veel ümber, aga kuna midagi tahtsin ikka osta, siis ostsin tema seeliku. Ma loodan, et on ka suuremaid Aeropostale poode, sest seal tundus väga väike riiete valik.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar