22. september 2014

21-22.09.14 Shoping & Movie night

21.09.14

Ärkasin veidi pärast üheksat, seejärel tegin natukene inglise keele kodutööd ja sõin hommikust.
Lõunal läksime hostemaga shoppama ma ei tea kuhu, väga kaugel kodust ei olnud. Sain omale paar asja, kahe jalanõu paari üle olen väga rõõmus. Mul on jalanõud nagu mingi kinnisidee, alati pean neid poes vaatama.
Tagasiteel käisime Krogerist läbi, sain jälle omale Starbucksist joogi. Müüja oli väga lahe naine, kaks korda oli nii, et ta ei saanud minust aru ja siis me naersime seal :D Ma pole nii palju karamelli ka ennem saanud vahukoore peale (räägib inimene, kes käis Starbucksis kolmandat korda), seega ainult lisapunktid talle :) Krogerisse läksime mõttega, et osta õhtusöögiks midagi, mille valmistamine ei võtaks kaua aega, sest me veetsime poodides päris kaua aega.
Koju tulles aga tegi hostvend ettepaneku hoopis pizzat tellida, mida saaks filmi vaadates süüa. Kuna eelmine õhtu filmi ei vaadanud, siis ma arvasin, et vaatame Cathing fire'it, aga ei, mingi muu film oli ja mina suutsin 15min vaadata ja siis tulin oma tuppa hoopis küüsi lakkima. Mulle ei meeldi liiga ulmelised ja ebareaalsed filmid, mida see just oli. Filmi nime ma enam ei mäleta.

Eestisse tagasi tulen ujudes, seega mina probleemi ei näe / tagaplaanil on näha torti, mis hostema endale ostis ja no mina isiklikult ei ostaks elusees sellist keemiat.. ega siin kahjuks väga paremat pole ka, Selveri kookidest on asi kaugel.

Eelmine õhtu üksi kodus olles sõin :D Jõhker, kui suured šokolaadi laastud seal sees on. Fairtrade toode- geograafia tuli kohe meelde

See pizza polnud nii hea, kui eelmised on olnud


Väärisid eraldi pildile jäädvustamist

22.09.14

Hommikul kell 5 ülesse nagu ikka esmaspäeviti. Täna polnudki nii hull, millegipärast ma ei lõdisenud nii palju kui tavaliselt. Basseini muidugi oli raske minna. Tegelikult on esmaspäevad mõnusad, natukene enne 7 lõpetame ujumise, siis peseme ja vahetame riided, samal ajal toovad mõned emad süüa. Siis sööme ja aega jääb ülegi. Eks sellepärast ongi hea, et aega on nii palju.

Söögivahetunniga on mul vedanud, valitsuse klass on sööklale väga lähedal ja kui mina kohale jõuan, siis seisab minu ees max 3 inimest ja ei ole mingit pikas järjekorras passimist. Aga muidu käib asi nii, et lähed järjekorda ja teenindajale näitad oma ID kaarti, selle peal on triipkood ja iga kord läheb sealt siis raha maha (sularahas saab ka muidugi maksta). Mind teenindanud naine küsis täna kohe, kui oma tellimuse ütlesin ''sa oled vahetusõpilane eks? '' Ma ei rääkinud kusjuures üldse palju, aga juba oli aru saada. Igatahes küsis ta minult, et kust ma tulen ja ütles, et talle meeldib mu aktsent, pidi väga ilus olema.

Kriminalistika tunnis ütles Stevi meile, et ujumine jääb ära. Me olime nii õnnelikud Jennyga :D Me arvasime, et seda ei juhtu ujumisega kunagi, sest see on nii tavaline, kui tunni lõpus mingi naine räägib kõlaritesse, et täna jääb trenn ära jalgpalluritel, jooksijatel ja veel mitmel teisel tiimil, sest ilm on väga halb olnud. Ja siis meie kirume, et ujumine sees toimub.

Inglise keelest rääkides, siis üldiselt ma ei mõtle selle peale, et ma räägin inglise keeles. Ja väga tihti
on mul selline loll tunne, et nad kõik oskavad tegelikult eesti keelt.

Õhtu lõpetasime sellega, et vaatasime jälle Dancing with the stars ehk Tantsud tähtedega. Vahepeal vaatasime natukene The voice ka ja Pharrell Williams on seal kohtunik ja küsisin kohe huvi pärast, et mis hostema arvab, kui vana ta on. Hostema pakkus 27, seega ma pole ainus, kes oli üllatunud, kui kuulis, et ta hoopis 41.

Tänasest päevast pilte pole, aga see-eest kaks pilti Pharrellist :D


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar