9. september 2014

7-8.09.14 Kino & Autode näitus

7.09.14

Enne lõunat tuli Becky siia, ta on minu tugiisik. Tema külastus oli väga lühike, küsis minult paar küsimust ja rääkis enda kohta. Vahetasime ka telefoninumbreid. Rääkisime laulmisest ka ja kui ma ütlesin when I was high (kui ma olin pilves) siis hakkasime mõlemad naerma.

Veidi hiljem tegime aiatöid. Maja ees tõmbasime umbrohtu peenrast välja ja puhastasime kõnniteed.

Pärast rääkis Jacob, et ta tahab teha midagi lahedat. Sõitsime siis Ann Arborisse, kus Jacob läks rulaga sõitma ja meie käisime hostemaga nii kaua kusagil suures hoones, kus oli mitu väikest poodi.
Siis läksime Jacobile järgi ja käisime mingis väiksemas söögikohas söömas.

Otsustasime ka kinno minna ja nad mõlemad tahtsid näha filmi Lucy. Kuigi ma olin seda juba ennem näinud ja ütlesin neile, et see polnud minu kõige lemmikum, siis siiski tahtsid nad seda näha. Muidugi nad ei sundinud mind seda vaatama minema, aga kuna ma ise olin ka sellises olukorras olnud - traileri järgi tundus super hea film, siis ma teadsin, et parem on lasta neil ise seda kogeda. Nagu ma arvasin, see ei meeldinudki neile nii väga :D 


Väike osa sellest hoonest


USA loogika - mida suurem tops, seda odavam

8.09.14

Kell viis hommikul helises mul äratuskell. Kella poole kuuest seitsmeni kestis ujumistrenn. Mulle täitsa meeldis see hommikune trenn, ainult basseini tuled põlesid, seega oli selline hämar. Pärast trenni tõid kaks lapsevanemat meile süüa ja kool võiski alata.

Pärast kooli kella viieni oli jällegist ujumistrenn. Muidu ei olnudki nii hull see kaks korda päevas trenn, ainult jalalaba hakkas valutama.

Kooli tuli hostema jälle järele, käisime kodust läbi ja seejärel läksime vanade autode näitusele. Seal oli väga palju erinevaid autosid, ma tegin ainult mõnest pilti. Seal lähedal oli ka üks söögikoht, kuhu sööma läksime. Ma sain kõige rutem söödud - eks ujumine teeb kõhu tühjaks.

Minu High Schooli värvidega auto







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar