21. oktoober 2014

16-18.10.14 Pulmad, Ujumine & Halloweeni küla

16.10.14

Matemaatika töö sain parandatud, aga siiski mitte kõige paremini, 20 punktist sain 18.
Koori tunnist käisin jälle selle raamatukogu naise juures, kirjutasin Eesti kohta.
Kriminalistika tunnis rääkisime telefonidest, sest Jennyl on puutetundlik Blackberry, me kõik arvasime, et see firma on väljasurnud juba. Ja siis rääkisime, kui kallid on Iphoned Eestis ja hiljem kuulsin, kuidas üks klassivend teisele seda ka rääkis ja siis teine poiss küsis, et kust ma pärit olen. Teine ütles siis talle, et Eestist ja ta küsis vastu, et see on seal Venemaa kõrval v? Aga teine poiss ei osanud öelda... Ma ei hakanud ka sekkuma, sest ma oleksin väga veider tundunud :D Aga point on selles, et ta teadis, kus Eesti asub! JEHUU!

Peale kooli olid ujumisvõistlused ühes Brightoni keskkoolidest.
Seekord olin juba targem ja võtsin kõrvaklapid teepeale kaasa. Nii hea on kuulata muusikat ja aknast välja vaadata bussis olles, omi mõtteid mõelda.

Ujusin oma 50m ära, ajaks oli 38:28, mis on väga hea, enne on mu parimad ajad olnud midagi 39 sekundiga.
Treener ütles ka seda, et järgmine nädal(kui teie seda loete, siis juba see nädal) on meil 2 võistlust ja ühes koolis pole stardipukke ja et sellepärast peame trennis harjutama veest starti. Mind ajas see nii naerma, sest noh sedasi olen ju mina alati ujunud :D

Pildistan ennast tavaliselt koolist koju kõndides, haha, väga harva tegelikult

Jenny oli nii õnnelik, kui kuulis, et pizzat pakutakse peale võistlusi ja panime ennast siis kiiresti riidesse, aga me jõudsime liiga vara valmis ja siis veel pizzat polnud ja ta otustas oma kaua oodatud pizzaga pilti teha :D


Panid alles sööke valmis, meie Jennyga lihtsalt seisime seal :D

Selline tavaline söök peale ujumist ju


17.10.14

Saksa keele tunnid on mu lemmikud. Too tund mängisime memorit neljastes gruppides, niimoodi, et näiteks paar oli 40 ja vierzig .Tööd saime ka kätte, mis üleelmine päev tegime. Minu skoor oli 102punkti, ehk A+. Ja siis õpetaja ütles, et keskmine hinne oli B-. Sellepärast tegelikult ka memori mängimine, sest numbrid ei olevat paljudel veel selged olnud.

Kuna hommikusi trenne ju enam pole, siis polnud tol päeval üldse ujumist, fine by me!

Siin on igal koolibussil kindel juht ja Jenny juba ükskord rääkis, et tema juht on selline karm (naine) ja teab alati nägupidi, kes tohib selle bussiga sõita ja kes mitte. 
Aga kuna ma pidin peale kooli otse Jenny juurde minema, siis tuli ta hostema meile järgi. Kohale jõudes sõime ja siis sõitsime jälle ühte Halloweeni külakesse. Mul on nimede peale kohutavalt halb mälu, seega ma ei tea, kus see asus.

Koju jõudsin alles peale kaheksat.


Valisid omale kõrvitsaid



Sellel pildil pole ükski loom päris




Läksime kohviku sõõrikuid sööma ja õunamahla jooma


Sõitsime maisipõllule/labürinti

Sellisega sõitsime meie ka




Maisi labürindis pidime leidma kolm kuusepuud ja paberile augud tegema (igas punktis oli erinev augutaja)



Teiselpool maisipõldu olid kõrvitsad



Saime augustatud







18.10.14

Hommikul 8:00-10:00 oli ujumine. Ujumine oli hea, sest natukene enne poolt 10 hakkasid teised harjutama õigel ajal vette hüppamist, ehk lebo trenn oli.
Paar tüdrukut panid siis selle stardibloki paika. Stardiga pole siin midagi pistmist, pean silmas seda, mida sa pead ujumise lõppedes käega puudutama, et aeg kinni pandaks.
Stardipuki?! juures on mingid juhtmed, mille külge pandi mingi ekraan, ja omakorda ühendati selle pukiga vist ka stardiblokk. Väga keeruline tundub see seletus minu jaoks praegu. Igatahes siis oli nii, et üks tüdruk astus stardipukile, teine hakkas vees stardibloki poole ujuma (noo nagu teate edasi andmine), Ja see ekraan näitas siis sekundeid ja kas inimene hüppas liiga vara vette, enne, kui teine jõudis stardiblokki puudutada.
Treener ütles, et see lihtsalt harjutamiseks, sest me oleme ainus kool, kellel selline tehnika on. Ainus kool vähemalt nendest, kellega me võistleme/võistelnud oleme. Päris uhke tunne tuleb ikka alati, sest meil on ju väga ilus ujula jne. Täna mõtlesin, et paarikümne aasta pärast on meie kool see, kellel kõik asjad kõige vanemad on, aga no elame praeguses hetkes.

Trenni lõpus jäin Shelby ja Jennyga sukeldumist/peakat proovima. Jenny sai hakkama - ei alustagi enam stardipuki kõrvalt. Alguses harjutas tooli pealt ja siis treener naljatas, et võistlustele võtame ka tooli kaasa :D
Ma sain vette lõpuks põlvili alustades - kui andekas. Ega ma poleks siis ka julgenud, aga Shelby ja treener lasid minust lihtsalt lahti, esimene kord polnud mul prille ka ees. Kuigi järgnevad korrad ma juba teadsin, et mingi hetk lasevad nad jälle minust lahti, siis ikkastki pidin ma karjuma hetkeni, kuni vee all olin :D

Peale ujumist läksime kooli ette ujumistiimiga heategevus/vabatahtlikutööd tegema. Seisnes see siis selles, et kõik inimesed võisid oma taara meile tuua, meie sorteerisime purgid, klaas ja plastmasspudelid erinevatesse kilekottidesse. Ma ei teagi, kes need pudelid siis lõpuks automaati viis ning see raha jääb meie ujumistiimile.

Enne tööle asumist saime süüa sõõrikut ja juua õunamahla (õunasiider nagu nemad seda kutsuvad), aga see õunamahl oli väga halb. Sõõrik jällegist jumalik :D
Palju ei pidanudki tööd tegema, mingi hetk mu hostema tõi oma taara ka, siis oli rohkem tööd. Ta joob igapäev ainult Pepsit, ehk saate väikese ettekujutuse, kui palju meil seda taarat tekib.

Ametlik tööaeg oli 10:00-13:00, kuna me Jennyga ei tahtnud väljas lõdiseda, siis vaatasime aknast, mis ujulas toimub ja AJ(treener) lasi meid sisse. Shelby tuli ka meiega. Istusime siis sees ja vaatasime kuidas 4 last ujus. Siin saab oma väiksed lapsed trenni panna, et nad juba väiksest peale ujuda oskaksid. Siin näiteks lasteaias seda ei õpetata.

Anna, Alexis ja Alli tulid ka mingi hetk sinna. Nemad seisid kooli sissesõidu juures, kahe sildiga. Tegid reklaami ühesõnaga. Ega me kaua enam istuda ei saanudki, nad kutsusid meid ka sinna.

Alguses oli küll selline tunne, et enam külmem olla ei saa, aga ma jooksin üle parkimisplati edasi-tagasi ja hakkas natukene parem.
Tegelikult kujunes see päeva kõige paremaks osaks. Ma lasin SkyPlus'ist muusika ja siis me tantsisime, tegime pilte, rääkisime juttu.. veetsime lõbusalt aega.


Siis, kui väikseid vaatasime



Postiauto möödus

Me seisime :O

Shelby

Shelby seljatagant

Alexis õgis burksi



Alli, Alexis, Anna, mina, Jenny

Hundinuiadega (Kristi, sõnajalad, khm :D) mängisid, sellepärast ka see valge pudi



:D



Natukene enne ühte võisime ära tulla. Just sel hetkel tuli ka mu hostema kooli ette. Viisime siis Jenny koju ning edasi käisime ühe söögikoha drive-in'ist läbi, kus nägin Faithi. Või minu jaoks Hope :D Tegelikult pärast seda nimeapsakat on mul väga hästi meeles, et ta nimi on siiski Faith.

Tegelikult oli esialgne plaan selline, et peale vabatahtlikutööd viib treener meid ühte pizzakohta sööma, aga kuna paljud olid tol päeval haiged, siis jättis treener selle ära.
Seega oli mul koju jõudes natukene rohkem aega. Aga juba varsti hakkasime hostema ja -vennaga pulma sõitma.
Käisime selle sama noorpaari pulmas, kelle Bridal Showeril me hostemaga käisime.
Kirik, kus laulatus toimus, asus nii ilusas naabruskonnas. Väga ilusad majad olid seal ja natukene mägine maastik.
Suur erinevus Eesti ja USA pulma vahel oli muusika. Selliseid laule lasti, et mul tekkis küsimus, kas ma olen Homecomingul või pulmas? Samas kõige hullem ka polnud, sest enamus pulmalisi oli ju noored ning õnneks hiljem lasti ka natukene sobivamaid laule.
Pulmast lahkusime varakult, üheksa paiku jõudsime juba koju.







Pruutpaar


Koht, kus pärast pidu toimus

Saime kommi võtta

Kommid

Holland - tekitas koduse tunde




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar