18. november 2014

18.11.14 Koolipäev

Õpetajad tõstavad nii tihti kohti ümber, täna oli ümber tõstmine saksa keele klassis ja eile näiteks oli matemaatikas ning valitsuses. Hiljuti oli ka inglise keeles. Ning kõik on juba vähemalt kolmandat-neljandat korda.
Inglise keele õpetaja on selline, kes tunni alguses võib vabalt lasta meil lihtsalt istuda 20 min, siis järsku tõuseb püsti oma laua tagant ja hakkab karmi õpetajat mängima : ''put your phones away, tšššššššššššš, put your phones away, phones away'' Kuna see õpetaja on meil Jennyga sama, siis Jenny arvas, et ta ei oska midagi muud teha ja sellepärast tõstabki meid nii tihti ümber. Ega tõesti, tema tund on see, kus ma olen vähemalt 4 korda pidanud kohti vahetama. Aga millegipärast ei istu Jennyle kohe üldse see õpetaja, nii et eks ta võib-olla vahest liiga karm oma ütlemistega.

Saksa keeles õppisime järgarve ja appi kuidas mind ajas muigama, kui õpetaja kirjutas tahvlile numbrid, pani siis punktid taha ja hakkas seletama, kuidas see punkt muudab numbrit. No et ei ole üks, vaid on esimene.  Mulle tuli see täiesti üllatusena, et nad seda ei teadnud. Ma ju teadsin küll, et nemad kirjutavad 1th, 2nd  jne, aga millegipärast ma arvasin, et nad seda ikka teavad.

Inglise keele tund oli lihtne. Tunni alguses istusime niisama. Siis andis õpetaja väga lihtsa tööülesande, ma ei tea, miks me seda tegime. Tal olid ekraanil erinevate artiklite aadressid. Meie pidime minema ühele leheküljele, sinna kopeerima selle aadressi, lisama autori ning siis see lehekülg automaatselt tegi selle asja, mis sa pead iga kirjandi lõppu panema ''kasutatud kirjandus'' alla. Loodan, et väga segane seletus pole :D

Ma ei tea kas ma blogis kirjutasin, aga me tellisime endale kooriklassiga t-särgid ja pusad. Mina valisin pusa, sest t-särke ma tavaliselt ei kanna aga pusa on koolis hea kanda, eriti siin, kus on kogu aeg koolis nii külm. Täna sai õpetaja lõpuks siis kõik kätte. Kuna ta õpetab veel paari koori, siis oli tal kokku 5 suurt kasti ning niikaua kuni ta neid sorteeris, saime meie Sisters act 2 vaadata. See on see nunnade film, kus üks naine läheb muusikaõpetajaks kooli, kus kõik õpetajad on nunnad.
Tunni lõpus läksid paljud õpetajat kallistama, sest homme teda enam koolis pole. Peale jõuluvaheaega tuleb alles tagasi :(

Matemaatikas lahendasime ülesandeid läpakas. Seekord oli meil asendusõpetaja, kellel on päris korralik aktsent. Ta oli ükskord inglise keele tunnis ka asendusõpetaja. Aga ta ise on hästi tore, erinevalt 99% asendusõpetajatest, seega ei olnud hullu midagi.
Kui ma õigesti kuulsin, siis ta ütles ühele õpilasele, et ta on Ukrainast, aga ma ei ole 100% kindel.

Kriminalistikas võtsime nüüd uue teema ''veri'', Ehk paar päeva on nüüd jälle sellised, kus peame vihikusse slaididelt uut informatsiooni kirjutama.
Üks erinevus on mulle silma hakanud võrreldes Eesti ja USAga, nimelt küsivad paljud õpilased kogu aeg igasuguseid küsimusi. Üks poiss küsib kohati eriti tobedaid, mitmel korral on kõik lihtsalt naerma hakanud.

Siin on koolis nii, et peaaegu iga päev käib igas klassis korraks keegi töötajatest tundi vaatamas. Vahest tullakse ainult korraks sisse, mõnikord jäädakse tunniks ajaks ja ma pole veel kordagi kuulnud, et keegi neist midagi ütleks.
Tookord olime siis ka jälle kriminalistika klassis, rääkisime juuksekarvadest. Siis tuli uksest sisse üks nendest töötajatest, kes oli juhtumisi kiilakas.
Jätkasime siis oma tunniga ja see poiss küsis õpetajalt, ise selle mehe poole vaadates, et kas need, kes on kiilakad, lähevad tavaliselt ise kiilakaks või ajavad. Kõik hakkasid lihtsalt naerma, õnneks ka see kiilakas mees ise. Kui ta lahkus, siis õpetaja tegi nii lahedat nägu ja see toon, kuidas ta räägib, seda ei saa lihtsalt sõnadega edasi anda.

Peale seda saigi koolipäev läbi, bussist maha tulles jooksime ruttu hostvennaga tuppa, sest jõõõhkralt külmad ilmad on siin praegu.

Õhtul kuue paiku läksime Jennyga Jo-Ann'i. Meil on neljapäeval koolis ujumistiimiga ametlik lõpetamine ja kõik seniorid peavad teistele ujujatele tegema autasud. Ja autasudeks teeme sellises stiilis, nagu need lindid, mis missivõistlustel missidele antakse.
Tagasiteel autos sõitsime Walmartist mööda ja siis Zoe ütles ''siin ka Walmart''. Me siis imestasime, et kuidas ta teab, ta ei oska ju lugeda. Ta siis seletas, et aga ta näeb, et tal on head silmad. Ema siis lihtsalt ütles wow või midagi säärast millepeale Zoe lausus ''I'm so cool, am I''. See oli nii armas, me kõik hakkasime naerma. Üldse tema ja Henry on lahedad kujud, vahest ütlevad selliseid vanainimese lauseid jne.

Üks fakt õpilastest mis praegu meelde tuli. Nimelt on siin poiste seas jõhkralt populaarne mega aeglaselt kõndimine. Ma üritan kirjeldada, et mingi ettekujutus luua.
Näiteks küsivad tunni ajal välja, siis juba tõusmiseks kulub neil ligi 100 aastat. Siis enamusel on loomulikult püksid poole tagumiku peal ja nii ta läheb, kõigepealt üks jalg, siis teine. Sihuke oks laiali ja ''kõik vaadake mind'' nägu on ka ees (haha ju siis töötab, sest ma olen ju vaanud :D) Ja nii nad kõnnivad ligi 1 minut klassist välja.


 Mingeid muid pilte täna ei teinud

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar