19. november 2014

19.11.14

Koori tunnis oli siis uus õpetaja. Selgus, et kunagi, tema õpetamise algusaastatel oli ta meie kooriõpetaja õpetaja. Päris suur kokkusattumus, kui mõelda kui suur Ameerika on.
Uus õpetaja ja tema õpetamisstiil mulle täitsa meeldib. Sarnaneb rohkem sellele, millega ma Eestis harjunud olen. Lisaks on ta ka rohkem distsiplineeritum ja omab suuremat võimu õpilaste üle. Ega ta ise ütles ka, et ta on karmim kui Mrs. Hatcher. Peabki olema, meil on nelja nädala pärast  juba jõulukontsert ja me peame selgeks õppima viis laulu. Lisaks tuleb ju ka thanksgiving break ja võib-olla ka külmapühad.

Kriminalistika tundi kõndides tundsin ennast korraks nagu kuulsus, nimelt tuli seljatagant üks poiss, kellega ma ikka rääkinud olen, kuna ta tegeleb ujumisega. Rääkisime siis natukene ja järsku tuli Jenny seljatagant ka meie juurde. Juba siis oli keeruline rääkida. Ning nagu sellest vähe oleks, siis järsku oli juba Jacob minu ees ja hõikas mu nime. Mul jooksis juhe ikka päris kokku.

Peale kooli tulin bussiga koju. Enne nelja tuli Jenny hostemaga mulle järgi. Läksime Jenny juurde, et ujumistüdrukutele need lindid meisterdada.
Meisterdasime siis neid natukene aega, vahepeal pidime pooleli jätma, sest aeg oli õhtusöögiks. Selleks ajaks tuli Adelheid ka oma lapsega sinna.
Peale söömist lapsed mängisid, meie Jennyga lõpetasime oma lindid ning seejärel hakkasime filmi vaatama - The Fault In Our Stars. Seda filmi peaks küll peaaegu kõik teadma. Hea film oli, väga armas ja samas ka kurb. Jennyl olid silmad pärast päris nutetud.

Veidi enne kümmet jõudsin koju. Ilm on siin päris talvine, lund aina sajab ja sajab. Mu hostvend arvas, et võibolla jääb reedel kool ka ära sellepärast.

Peale kooli tehtud, nüüd on veel rohkem lund

Jenny hostema andis kui linte meisterdasime


Kaks ülemist on Jenny tehtud. Mulle tundus see liiga lai ning sellepärast lõikasin lihtsalt ühe lindi keskelt pooleks.

Izzy alustas vettehüpetega alles septembrikuus ning ka siis mitte kuualgul. Esimestel nädalatel ta lihtsalt ujus, ta oli veel minuga samal rajal. Ning nüüd sai ta endalegi üllatuseks nendele suurtele võistlustele, mis meil siin toimusid, kus jäi kolmandaks. Ta õde tuli esimeseks, ehk neil on see vist lausa veres.
Ning Anna lihtsalt tantsib kogu aeg ja tal on ühed teatud liigutused, mida ta teeb ja see näeb alati väga lahe välja.

Filmiõhtu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar