21. november 2014

20-21.11.14 Bankett & koolipäev

20.11.14, neljapäev


Neljanda ja viienda tunni veetsin ISL (raamatukogu) naise juures. Täitsime mu valitsuse töölehti. Siin kirjutan igas tunnis v.a viimases harilikuga ning kuna mul oli hariliku otsast kustukumm otsa saanud, siis otsis ISL naine mulle uut kustukummi. Andis siis mulle ühe, mida ma saan vabalt koolilõpuni kasutada. Lisaks andis ta mulle 50dollarilise pildiga kustuka. Ta pidi iga aasta neid vahetusõpilastele jagama.

Pärast kooli kirjutasin (Eesti) õpilasfirma teksti. Veidi peale viite hakkasime juba hostemaga kooli poole sõitma. Seal toimus siis see ujumise ametlik lõpetamine, mida ükskord varem mainisin.

Kõik pidid mingi söögi tooma, seega kohe alguses saime kõik süüa, seejärel jagasid treenerid igaühele nänni. Treener ütles minu kohta, et ma kardan kõrgust ja sellepärast ei suutnud ennast ületada ja alustada plokilt. Aga et märkimisväärne on see, et mina parandasin oma aegu kõige rohkem. Jenny kohta ütles ''tema kartis samuti alguses alustada plokilt, aga lõpuks sai hakkama...'' Ma siis mõtlesin, et mhmh, Jenny on tubli, Ulla on hädapätakas :D
Nänniks oli suur B täht, märk ja aumärgi moodi medal. Tavaliselt kinnitatakse kõik need asjad oma ''varsity jacket'' külge, see on see suur nahast jakk, mida filmidest olete kindlasti näinud.

Pärast seda pidid kõik seniorid jagama kätte need ''auhinnad'' mis me meisterdasime. Läksime siis ette, aga järsku lõid kõik araks ja hakkasid  kõigi seljataha ennast peitma. Ja lõpuks oligi nii, et mina olin esimene. Pääseteed polnud ning pidin siis rääkima hakkama.
Ma sain tegelikult päris hästi hakkama ma usun, sest publik elas kaasa ja neile minu idee ehk laused lintidel meeldisid.

Kui ma Anna auhinda üle andsin, siis ma midagi pikka ei rääkinudki, vaid tegin tema kuulsat tantsuliigutust, ta ema pärast ütles, et sai kohe aru, et see on tema laps.

Paljud ütlesid, et meil Jennyga olid kõige ilusamad auhinnad. Tegelikult pidid kõik sellises stiilis auhinnad tegema, aga ikkastki olid teistel plakatid. Izzy ema ütles, et ta oli väga õnnelik, et mina jälle Izzy nime sain. Ehk kiitused Eurooplastele!!!

Pärast seda tegime grupipilte ja niisama klõpsutasime telefonidega. Tore õhtu oli ning järjekordselt võisin tõdeda, et meil oli tore grupp ja kurb, et nii ruttu läbi sai.


Paremalt teine on sukeldujate treener, poisike alles minu meelest

Dancing Queen


Allie-Alexis-mina-Anna

Jenny-Amber-Madison (Izzy õde)-mina

Kõige taga on Morgan, ees Shelby ja Jenny

Õnnelikud B-tähe omanikud


21.11.14, reede

Valitsuse tundi minnes panin oma töölehed lauale. Istusin siis juba oma kohale kui üks poiss sinna laua juurde läks. Arvatavasti sellepärast pöörasin ka talle rohkem tähelepanu, kuna õpetaja ütles, et täna uusi pabereid pole. (Tavaliselt on iga tund laual uued töölehed)
Nimelt ta siis seisis seal, vaatas ringi, et keegi tähele ei paneks ja võttis järsku ühe paberi laualt endaga kaasa. Ma olin juba siis 99,9% kindel, et see oli minu paber, sest laual palju pabereid polnud.

Aga no see oli täiuslik, et tüüp istub minu ees. Valitsuse tunnis on toolid nagu saalis ja nii kui ta maha istus, sirutasin ma oma käe, võtsin talt selle paberi käest ära, kõndisin trepist alla ja panin lehe tagasi sinna, kus ta oli ja tulin oma kohale tagasi. Me ei vahetanud ühtegi sõna. Ma usun, et ta ei osanudki midagi öelda ja mina ju ka midagi lisama ei pidanud. Eks ta sai ise aru, kes ma olen ja miks ma nii käitusin.
Nagu alati, tundsin ma pärast ennast halvasti ja mõtlesin, et äkki olin liiga karm. Aga ma usun, et ta oleks ju selle töölehe kõige varem pärast tundi tagasi pannud (ma loodan, et ta ikka oleks selle tagastanud) aga õpetaja hindas seda tunniajal, seega mine sa tea, millal ta seda hinnata oleks siis saanud. Ning ma olin niigi tähtaja ületanud ja õpetajaga oli kokkulepe, et reedel toon paberid ära. Tol hetkel tundus see ainuõige tegutsemisviis, seega usun, et käitusin õigesti.

Kriminalistika tunnis tegime tööd laboris, selgitasime veregruppe välja. Lisaks muutis õpetaja istumiskohti. Me mõtlesime Jennyga, et õpetaja jätab meid ikka kokku istuma, aga tutkit.

Peale kooli oleksin saanud Jennyga kusagile lemmiklooma show'le minna, aga ma olin nii väsinud, et ütlesin ära. Viie aeg jäin magama ja veidi enne üheksat ärkasin. Praegu läheneb kell 12'le ja üritan uuesti magama jääda.


Seekord siis pildid kriminalistika tunnist




Lisasin lõpuks Detroidi postitusse pildid, mis Jenny tegi. Ma arvasin, et on paremad pildid, aga tegelikult polegi midagi nii erilist. Postituse leiate SIIT.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar