23. november 2014

22-23.11.14 Nädalavahetus

22.11.14

Hommikul ärkasin kell 7:15 et jõuaks veel enne Frankenmurthi minekut empsiga skypeda. Ilm oli väga hull, tee oli kõik jääs ja libe. Kui prügi välja viisin, siis pidin ka uisutama. Skypesin siis ära ja hostema oli juba valmis minema.

Hea, et eelmisel päeval saksa keele õpetaja käest saadud numbri ülesse kirjutasin, sest kohe kui telefoniga sõnumi saatsin, tuli automaatvastus, et ilmastikuolude tõttu lükkub reis edasi. Kes ei tea, siis pidime saksa ja prantsuse keele klassiga Frankenmurthi minema, see on selline saksa linnake.

Mõtlesin, et lähen siis hostemaga jalgpallimängule kaasa, kus ta jälle töötama pidi. Jenny aga küsis, kas tahan temaga õhtul kell 19:00 kooli näitemängu vaatama minna. Kuna hostema selleks ajaks tagasi poleks jõudnud, siis ütlesin hostemale ära ja läksin hoopis Jennyga etendusele.

Kodus olles skypesin Mammuga. Päris pikalt rääkisime ja ma sain aru, kui palju ma naermisest puudust olen tundnud. Siin lihtsalt pole inimesi, kellega mul oleks absoluutselt sama huumorimeel. Hostvennal on diagnoositud mingi haigus, tänu millele on ta pigem tõsine ja tusane, seega kodust mingit naermist naljalt ei leia.

Õhtusöögiks tellis hostvend pizzat. See kui need pizzapoisid sulle pizza koju toovad tuletab täiega USA filme meelde. Esimesena tuleb muidugi pähe 'Üksinda kodus' :D :D

Koolietendus oli väga hea. Uskumatu kui hästi kõigil sõnad peas olid ja üldse polnud tunnet, et tegu on tavaliste keskkooli õpilastega.

Koolietenduse kohta avaldas lava muljet

Kava


23.11.14

Esimene kord ärkasin ülesse pool 10 mõtlesin siis, et magan edasi. Järgmine hetk kui ärkasin, oli kell juba 12 läbi...

Midagi erilist ma ei teinudki. Kodune päev oli.
Suure osa ajast veetsin arvutis, rääkisin inimestega juttu. Loomulikult ka õppisin. Lisaks tassisime minu toast välja lauajalgpalli ja sain laua asemele. Saan lõpuks laua taga ka õppida kui soovi on. Tuba näeb tegelikult nüüd palju parem välja minu meelest.

Kuna muidu hoidsin oma pudi-padi lauajalgpalli peal, siis uurisin seda tavaari. Avastasin siis need aknakleebised, mis hostema mulle ükskord andis. Ühel aknal on putukavõrk ees ja ei tahtnud sellega jamada. Teisel õnneks pole ja selle akna sain ära kaunistada.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar