26. november 2014

24-26.11.14

24.11.14

Peale tunde oli jälle craft club. Mul on peapael peaaegu valmis, järgmine esmaspäev saab kindlasti valmis.

Koolist otse läksime hostemaga Kroger'isse toitu ostma. Toidupoe kõrval oli ka Home Decor, kust läbi astusime. Juba valmistuti selleks suureks shopinguks, paljud asjad olid valmis laotud. Kujutasin ette seda Black friday'd, kui kõik tormavad üksteise järel ja kisuvad igasugust kodutehnikat omale.


Jõulukraami oli täiega palju

Niimoodi olid asjad valmis pandud

Täiega hea šokolaad minu meelest, soovitan osta

25.11.14

Valitsuse tunnis alustas õpetaja juttu sellega, et eelmisel nädalal oli kolm juhtumit,kus õpilased võtsid laualt teiste õpilaste töölehed, kustutasid nende nimed ära, panid enda nime asemele ja esitasid õpetajale. Veendusin, et käitusin õigesti, kui sellelt poisilt oma paberi ära võtsin.

Peale kooli tulin koju ja mõtlesin, et magaks veidi. Magama veel ei jõudnud kui juba hostema koju tuli, et hostvend ülikooli viia. Ma läksin nendega kaasa, viisime hostvenna ära ja ise läksime hostemaga mulle jalanõusid otsima. Jalanõusid ma muidugi ei leidnud. Ma panin oma panused homse 'Black Friday' peale.

Kui jalanõude poodides käidud sai, läksime ühte söögikohta sööma ja pärast seda võtsime ColdStone'st jäätised. Mu hostema lemmik maius on jäätis ja ta on nüüd minu ka sinna nõiaringi tõmmanud. Tegelikult pean tõdema, et jäätised maitsevad siin teistmoodi. Karta on, et palju kahjulikumad, aga väga head.

Kodus vaatasime veel hostemaga 'Tantsud tähtedega' finaali. Neist kolmest järelejäänud paarist tehti selline naljavideo, kus nad üksteist maha tegid. Seal oli siis üks mees, kes lõpuks ka võitis, ütles kaasvõistlejale hea lause. See võistleja (naine) on näitleja ja mängib populaarses seriaalis ''Pretty little liars'is. Mees siis ütles ''Pretty little liar is going to be a pretty little loser'' tol hetkel ajas täiega naerma.

Saapaid ei leidnud, küll aga kingad (nali loomulikult)

Maksma pidime sellisega, toidu oleks ka saanud sellega tellida. Varsti pole vist üldse klienditeenindajaid vaja



26.11.14

Tänupühade puhul oli koolis poolik päev, juba 11:00 saime lahti. Tundidest toimusid 4-6 tund. Huvitav oli alustada kooriga. Matemaatikas oli ka selline vaba olemine, ei teinud väga midagi. Tekkis jälle selline kodune ja jõulude tunne, mis Eesti koolis ka tundnud olen.

Kriminalistikas oli tore. Jätkasime laboritööd. Mulle meeldib see tund veel rohkem, kui me mingeid katseid teeme.
Seekord pidime verd tilgutama erinevatelt kõrgustelt paberile ja siis joonistama ning kirjeldama erinevusi mida näeme.

Kuna homme (neljapäeval) on Tänupühad, siis sellel nädalal meil enam kooli ei toimu.

Hommikul, kui soengut tegin

See poiss, kelle käsi pildil, temaga olen ma juba mitu korda samasse gruppi sattunud, seega talle ei peaks enam üllatusena tulema, et ma kogu aeg kõike pildistan :D


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar