29. november 2014

27-29.11.14 Tänupühad & Black Friday

27.11.14 Thanksgiving & Black Friday shopping


Hommikul skypesin, nägin üle pika aja vanaema ka. Lõunal läksin Jenny juurde, kaua seal olla ei jõudnud, tegin oma soengu valmis ja suundusime Tänupühade õhtusöögile. Adelheid korraldas seda, toimus see ühes kirikus mis ei näinud minu jaoks välja nagu kirik.
Seal olla oli väga tore, kodune. Meie lauas istus üks mees kelle naine on Austriast nagu Jenny. Naist olen ma varem ka näinud, näiteks oli ta Halloweeni peol mis Jenny juures toimus.
Igatahes, seekord nägin siis meest ka ja ta tundus väga tore. Küsis meilt Jennyga igasuguseid küsimusi. Rääkisime koolist ka, selgus, et ta on õpetaja.

Õhtusöök oli kolmekäiguline. Enne lauda istumist võis niisama võtta väiksed snäkke. Lauda istudes sõime kõigepealt suppi. Seejärel oli kalkun igasuguse pudi-padiga. Lõpetuseks loomulikult erinevad magustoidud.

Aeg läks väga ruttu, sest me lihtsalt rääkisime Jennyga terve aja. Hea, et mul mingit pinget pole kui inglise keeles räägin. Täiesti soravalt sain räägitud. Jenny küsis minult mu tuttavate nimesid, see ajas natukene segadusse ja mulle tundus, et ma ütlen neid Eesti nimesid väga valesti.

Kui õigesti mäletan, siis seitsmest hakkasime kodu poole sõitma. Õigemini siis Jenny juurde. Hostema pani lapsed magama ja seejärel oli aeg minna Black Friday shopingule. Enne seda tegi mulle ja endale kohvi ka kaasa. Tol päeval sai ikka päris palju kohvi joodud, enne õhtusöögil jõin ka kaks tassitäit.

Ostukeskusesse jõudsime poole üheksa aeg ja lõpetasime pool 1. Inimesi polnud selles ostukeskuses väga palju, järjekorrad polnud ka pikad. Diilid olid super head, ma oleksin oma asjade eest kokku pidanud maksma 383$, aga tänu soodustustele sain kogu kauba 181$ eest. Magama sain tol päeval alles kolm öösel, sest muidugi pidin ma ostetud asjad ilusti ära panema ja kummutisahtleid koristama.

Kui lõunal Jenny juurde läksin, siis Zoe andis mulle oma tehtud kaardi :)




Olin valmis shoppama


Mõttetu paberi raiskamine ehk jõhkralt pikad tsekid



28.11.14

Kuna eelmisel päeval sai hilja magama mindud, siis magasin päris kaua. Seejärel Skypesin ja nägin jälle inimesi, keda ammu pole näinud.

Hiljem tuli Jenny hostemaga mulle järgi ja läksime T.J.Maxx'i ja Targetisse. T.J.Maxx'ist ostsin ainult ühe asja omale, ülejäänud olid jõulukingid ja Targetist ostsin ka ainult kinkepakendid.

Sealt otse läksime Jenny juurde õhtust sööma. Selle ajaga kui poes olime, oli hakanud lund sadama. Teed olid päris libedad ja autod sõitsid täiega aeglaselt. Päris hirmus hakkas, kaks autot olid avarii ka teinud.
Jenny juures sain esimest korda aidata süüa valmistada ja lauda katta, selline mõnus olemine oli jälle.

Jenny ostis kunagi need kõrvad ja saatis Austriasse oma koerale ja ükspäev saatis ta mulle temast pildi :D Mõtlesin, et jagan siin ka seda nunnut põhjapõtra.

Minu uued saapad, mis eelmisel päeval ostsin. Uggi stiilis, aga sellised head madala säärega ja kuna siin kõik UGGisi omavad, siis olen ka mina neid rohkem taluma hakanud. Huvitav ikka kui palju ümbritsevad inimesed võivad sind muuta. Ja mis peamine - need on soojad.


29.11.14 Thanksgiving dinner vol2


Lõunal tuli Jenny hostisa mulle järgi ja läksime nende juurde. Ta oli enne seda 'Red box'ist meile Jennyga filmi laenutanud.

Kohale jõudes oli Rona šokolaaditükkidega pannkooke küpsetanud. Sõime siis kõik pannkooke ja peale seda hakkasime Jennyga 22 Jump Street'i vaatama. Film ise oli hea ja lisaks oli seal meie mõlema poolt armastatud Channing Tatum. Jenny loodab, et tema tulevane abikaasa :D

Peale filmi esitas Zoe mulle oma tantsunumbreid. Mingi hetk tegin Jennyst pilte, millest ta sobiva välja valis ja emale emailis. Ema ilmutab ära ja paneb raami sisse ning siis kingib jõuludeks vanaemadele. Päris hea idee minu meelest.

Hiljem panime Henry ja Zoe'ga puzzlesid kokku. Seejärel oligi juba aeg õhtusöögiks. Kuigi tänupühad on läbi, tähistasime me ka täna tänupühasid. Tegime sellise koduse versiooni. Rona oli ostnud suure kalkuni, mis ta juba hommikul ahju pani ja muidugi ei puudunud ka muu traditsiooniline tänupühade toit.

Koju tulin veidi enne kaheksat.


Lollitasime ka veidi

Ei ole võib-olla kõige ilusam vaatepilt, aga mis seal ikka :D

Kui pilti tegin, siis ei saanud arugi, et udune jäi


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar