6. november 2014

4.11.14 Port Huron

Kooli tol päeval polnud, aga siiski pidin üsna varakult ärkama. Veerand kümne aeg läksime Jenny, tema hostõe, hostvenna ja hostemaga Port Huronisse.
Kõigepealt läksime veeäärde, sealt edasi sõitsime samuti veeäärde, aga mitte otseselt. Seal kõndisime ja vaatasime laevu ning pidasime piknikku.

Lõpetuseks läksime linnapeale kõndima. Käisime ka ühes antiigipoes. Enne sisenemist tundus, et tegu on lihtsalt ühe pisikese poekesega, aga tegelikult oli väga suur. Sinna tahaks lausa tagasi minna ja paar tunnikest veeta.

Tagasiteel hakkas sadama, seega enam kusagile välja minna ei saanud. Muuseumisse ka polnud tuju minna, olime Jennyga mõlemad liiga väsinud, mis sest, et kell oli alles 14.00.
Koju ka veel minna ei tahtnud ja kuna mina polnud veel enne Targetis käinud, siis läksime sinna. Seal Targetis oli Starbucks ka ja juba on seal talvehooaeg alanud, ehk müügil olid jõulujoogid ja topsid olid punased. Ma siis loomulikult pidin ostma.

Koju jõudsin veidi enne kuute. Hostvend oli ülikoolis ja hostema polnud ka kodus. Mingi hetk hostema saatis sõnumi, et on poes ja siis saatis mulle saabastest pilte. Kui talle ütlesin, et kodus olen, siis tuli mulle järgi ja läksime koos saapaid vaatama.
Selgus, et see oli see sama koht, kus me enne Targetis käisime. See oli üks suur hoone mitme erineva poega. Tema vaatas saapaid Kohl's 'ist, käisime siis kõigepealt seal. Seejärel läksime Targetisse ning lisaks ka Old Navysse. Kohl's 'ist leidsin ühed, mis kõige rohkem meeldisid, aga minu suurust polnud.

Peale shopingut läksime hostvennale ülikooli järgi.


































See pood..



Seal samas poes olid nukumajad, mis lihtsalt vajasid jäädvustamist. Uskumatu, kui läbimõeldud need olid.









Jõulud







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar