18. detsember 2014

15-18.12.14 Viimane koolinädal enne vaheaega

15.12.14

Kriminalistikas tegime teistmoodi katseid. Ma ei tea, kas õpetaja ise tuli selle idee peale, aga kes iganes tuli, see oli ikka väga nutikas. Nimelt tööjuhendis oli juhtum, kus oli pilt rehvi jälgedest. No muidugi oli kriminaalne juhtum ka sellega - see selleks. Aga õpetajal olid siis erinevad mänguautod, meie pidime nende rehvid selle sama mustaga kokku tegema, millega sõrmejälgi võtad ja siis paberile mustrid tegema. Ning selle järgi otsustama, millise autoga kahtlusalune sõitis.
Nii lihtne, aga samas õpilastele põnev.

Peale tunde ei saanud craft club'i minna, sest kooriga toimus proov.

Tegin läbi joonlaua Jennyst pilti, sellepärast nii oranz

See politseiauto oli meie suur lemmik Jennyga

Koori proovis - Üksinda kodus tuli automaatselt meelde, seal ju ka kirikus lauldes kasutati neid küünlaid



16.12.14

Valitsuse tundi tuli meil mingi mees rääkima valimistest (What's behind elections) ja alguses ma tõesti mõtlesin, et olgu, kuulan ilusti ja süvenen, aga ta oli nii vaikne ja rääkis igavat juttu, et ma loobusin. Ma võtsin hoopis telefoni ja vaatasin Ringvaadet :D No aga tõesti, kui mind juba Eesti poliitika ei huvita, siis mis veel USA omast rääkida.
Ja kui järsku tekiks tahtmine uuesti kuulata, siis pole probleemi, me saime kõik endale pärast presentatsiooni mapid, kus sees on paberilehed slaididel oleva infoga. USAkad raiskavad ikka jubedalt paberit... USA hariliku ja võtmehoidja saime ka - nende eest olen väga tänulik.

Kell 19:00 hakkas koolis kooride jõulukontsert. Ütleme nii, et päris pingevaba see polnud. Alles samas päeval tunnis tegime liikumisi läbi ja õhtul pidime paljusid asju muutma.
Kui sõnad läksidki sassi, siis lihtsalt naeratasin. Õnneks siis teadsin kõik sõnu, kui ainult meie koor laval oli.

See on küll uskumatu kuidas õpilased ei suuda vait olla. Ma pole sellest vist varem rääkinud, aga see on nii tavaline kui proovis kõik pladisevad, siis järsku mõni röögib täiest kõrist ''shut up'' seejärel hakatakse karjuja kallal võtma jne, lõputu nõiaring.
Aga no et isegi esinedes ei suudeta vait olla..uskumatu.

Viimase laulu ajaks tulid publikust vilistlased ka laulma ja seda vaatepilti on raske kirjeldada. Umbes midagi sellist, et kaks inimest pole ammu näinud ja siis hakatakse kõva häälega muljetama, aga kõik käitusid nii. Ma lihtsalt seisin tummalt ja mõtlesin, et kuhu ma sattunud olen.
Kohe kui laul läbi sai, hakkasid kõik omavahel jälle rääkima, lavalt minema mindi jutustades, mõni läks trepist alla, mõni läks lava taha. See oli hullem kaos. Ei mingit ametlikku lõpetamist.
Kui autosse läksin, siis tundsin kuidas pea valutab. See ei läinudki õhtu jooksul üle, alles järgmine hommik oli hea olla.


Sellised olid meil rinnas esinemise ajal


17.12.14


Valitsuses oli töö, ma geenius andsin lehed mida võis töö ajal kasutada ja kust sai kõik vajaliku info, enne tööd just õpetajale hinnata :D

Koori tunnis täitsime vastukaja lehte kontserdist, ühe tüdruku telefon kadus ka ära. Tunnis me seda ülesse ei leidnud, ma praegu ei teagi, mis sellest saanud on.

Kriminalistikas oli asendusõpetaja ja pidime iseseisvalt ühte lehte täitma. Nii hea kui seal tunnis ka vahest asendusõpetajad on, sest siis saab muusikat kuulata.

Peale kooli skypesin empsiga ja hakkasin vaikselt asju kokku pakkima.
Õhtul jõudsin hilja voodisse, sest vaatasin laulu- ja tantsupeo videoid. Mitte, et ma varem polnud, aga siin olles olen ikka palju patriootlikumaks muutnud.

Käisin lõunapausidel raamatukogus abi küsimas heegeldamise jaoks ja Jenny oli mõlemal korral ka seal oma inglise keele klassiga ja stalkis mind

18.12.14

Koori tunnis toimusid õppused. Õnneks ei pidanud õue minema, tegime läbi hoopis sellist situatsiooni, kui keegi peaks näiteks relvaga kooli tulema.
Lisaks näitas õpetaja videot meie esinemisest, aga mina vaatasin rohkem PG võimlemispeost otseülekannet. 

Kriminalistikas pidime jälle ''mõrvapaika'' uurima, millega eelmine päev alustasime. Jennyga olime mõlemad nii väsinud sellest koolist, et rohkem oigasime seal ja rääkisime niisama juttu.

Koju tulles pesin veidi pesu. Täiesti lõpuni ei jõudnud, enne tuli hostema koju ja pesi ülejäänud asjad masinaga ära :D

Kuna ma vahetan hostpere ja homme (reedel) lähen juba ära, siis andis hostema mulle täna jõulukingid. Ma tean - imelik, et me nii hästi läbi saame, et jõulukingid isegi sain jne. Võib-olla millalgi räägin sellest pikemalt.

Ülejäänud õhtu möödus jõulukinke kokku pannes ja kaarte meisterdades. Nüüd käisin veel dušši all, kell pool 3 läbi.. hommik tuleb raske.

Marleeni pakk jõudis kohale, sain oma lemmikud krõpsud ka :)


Kohver on juba täis ja nii palju asju on veel pakkimata

Väga palju head kraami sain

Nii huvitav, saan juukseid ''värvida''

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar