7. jaanuar 2015

Tagasi koolis 5-7.01.15

5.01.15

Äratus oli kell 6.00. Ei olnudki kõige raskem ülesse saada, sest siiski ju esimene päev kui vähe magada lasti.

Tegin siis kõik vajalikud toimetused ära ning lisaks panin ka oma esimese lõunakarbikese valmis. Tegelikult võttis see palju rohkem aega, kui olin arvestanud. Nüüd olen proovinud ikka õhtuti valmis teha.

Veidi enne seitset asusime teele. Autosse võtsime hostemaga mõlemad tekid ka kaasa, et soojem oleks.

Kapi koodi polnud õnneks ära unustanud. Ning lisaks nendest kappidest (locker) rääkides, siis neid on väga lihtne lahti saada kui nipp käes. Sul on kolm numbrit ning kõigepealt alustad keeramist paremale, siis vasakule ning seejärel jälle paremale. Kuid enne kui hakkad koodi sisestama, siis pead lihtsalt 1 või 2 (oleneb kui kiire oled) tiiru peale tegema (paremale poole) ja siis sealt otse keerad koodid. Niiöelda soojendad ülesse selle luku :D

Saksa keele õpetajal oli nägu väga rõõmus kui mind nägi. Inglise keele klassi astused läksin kohe õpetaja juurde ja küsisin raamatut. Eelmisel tunnil enne vaheajale minekut jagati just uued raamatud kätte aga mina ju seda loomulikult omale võtma ei hakanud. Sellepeale küsis ta ainult, et kas mina olin see, kes ütles, et ta läheb ära.

Valitsuse klassi minnes ei olnud ma jõudnud veel ruumi ülegi vaadata kui Jacob oma käega vehkis ja kõva häälega mu nime ütles. Rääkis mulle, et kuidas ta minu antud šokolaadi oli söönud ja mõelnud, et kui kurb, et ma ära läksin :D

Kooritunnis oli vana õpetaja tagasi, no tema ei tea midagi sellest, et ma ära pidin minema/lähen, seega temaga polnud sellest mingit juttu. Kõik olid pigem rõõmsad, et ta tagasi on. Tund oli ka väga tore ja kerge, pidime grupid koostama ja panema kirja 6 õpetustehnikat, mis asendusõpetaja meile tundides õpetas. Seejärel pidime kahte neist klassiees esitama.

Matemaatikas pidin õpetajalt uued paberid küsima, sest ma olin oma vana materjali kõik ära visanud kui arvasin, et enam kooli tagasi ei pea minema.

Kriminalistikas oli ka õpetaja üllatunud ja kui temalt midagi küsima hakkasin, siis ütles ''sa oled ikka siin'' Me käisime jälle teises klassiruumis ''mõrvapaika'' uurimas.

Craft Clubis lõpetasin lõpuks oma peapaela ära. Lisaks meisterdasin paberist mingise ruudu, kuhu saad sisse mingi sõnumi kirjutada ja anda inimesele,

Peale kooli tuli Jenny hostema meile järgi ja läksime tema juurde. Sõime õhtusööki, söömise ajaks jõudis minu hostema ka täpselt sinna. Peale söömist mängisin ma Zoe ja Henryga.
Kui lahkusime, siis käisime postkontorist läbi, panime Jenny kirja posti. Seejärel käisime hostõel järgi, ta oli oma nö vanaema ja vanaisa juures.

Koju jõudsin alles kolveerand 9.

:D

Õps tegi Jennyle sarvi :D

:D Zoe lihtsalt istus pähe

6.01.14

Kohe alguses mainiks ära, et meil on väljas nii külm. Kusagilt kuulsin, et -18 C, mis ei ole küll Eesti suhtes kõige hullem, aga siin on see tuul tugevam ja seega tundub mitu korda hullem.

Kooli minnes parkisime auto kooli ette, (õpilaste maha laskmise koht on koolimaja taga - õpetajad seisavad püssidega sissepääsu juures ja need kes pole piisavalt kiired, saavadki kuuli :D :D andke andeks, aga no siin olles ajavad eesti keelsed väljendid ikka täiega naerma) sest hostema tuli minuga kooli kaasa. Me käisime kontoris kuna vanema andmed olid mul eelmise hostpere omad. No et näiteks kui midagi juhtub ja on vaja lapsevanemale helistada, siis oleks mu eelmisele perele helistatud.

Inglise keele tunni lõpust pidin ära minema, sinna samma kontorisse. Sain töötaja käest passi, mis lubab mul nüüd Jenny bussiga sõita. Kogu selle aja mil ma selles koolis veel käin, lähen ma peale kooli Jenny juurde.

Valitsuse tunnis istusin rahulikult ja täitsin oma lehte kui kaks tüdrukut tulid ja tahtsid minuga intervjuu teha ning pilti. Nad pidid aastaraamatusse kõik vahetusõpilased panema. Kuna nad lindistasid vastuseid telefoniga, siis oli kogu aeg tunne, et pean kiiresti vastama. Küsimused olid, et mis mulle USAs meeldib, kõige suuremad erinevused ning mida igatsen kõige rohkem.

Peale kooli läksime siis Jenny juurde. Seal sõime kooki, küpsiseid ja vahvleid :D Väga maitsev oli kõik ja kindlasti mitte kõige kasulikum.

Seejärel läksime Jennyga kontoriruumi kriminalistika paberit lõpetama. Seejärel sõime õhtusööki ning läksime jälle tagasi lõpetama oma paberit. Kuna mu hostema polnud ikka veel tulnud, siis kuulasime kõrvaklappidega muusikat ja rääkisime lihtsalt juttu, Jenny läks päris pööraseks ära, laulis kõva häälega kaasa. Rona saatis mulle lausa sõnumi, kuna loomulikult oli see üle maja kosta.

Mu hostema tuli lõpuks paar minutit enne üheksat. Seejärel läksime võtsime hostisa tööjuurest peale. Sealt edasi läksime tanklast läbi, nii et koju jõudsin ma alles kolveerand kümme õhtul.

Hostemale ei meeldiks kui tema aadress netis üleval oleks, seega austan tema soovi, sellepärast ongi see lennuk seal

Super hea kook

7.01.15

Hommikul läksime hostemaga lõdisedes autosse ja ta tegi ettepaneku, et lähme ostame Tim Hortonsist kuuma šokolaadijooki. Need olid suurepärased käesoojendajad ja see maitses täiega hästi. Palju parem kui see külm versioon.

Hostema pakkus, et võiksin tema joogi Jennyle viia. Viisingi siis ja ütleme nii, et Jennyl oli väga hea meel. Jenny andis mulle vastu ühe hostema küpsetatud küpsise eelmisest päevast.

Inglise keele tundi minnes kuulasin muusikat ja istusin rahulikult kui järsku Jacob tuli kallistama :D Ta ütles ka midagi, aga ma ei kuulnud ja ei tahtnud hakata küsima ka, et mida ta ütles, sest nii sageli kui ma temaga räägin, siis ma pean 100 korda üle küsima. Eestis peaks selliseid poisse peast soojaks :D Siin on muideks üldse väga populaarne üksteise kallistamine.

Peale tunde kui Jennyt ootasin, siis tulid kaks tüdrukut minu juurde ja küsisid mu nime. Ma siis ütlesin ning üks nendest ütles vastu, et ilus nimi ning teine küsis, kas see tähendab midagi. Vastasin siis ära ning seejärel jalutasid nad sama lihtsalt minema. Väga veider :D
                                                                                                                                                                 
Koolis olin kauem, lausa viieni välja, sest otsustasin Jennyga ta business club kokkusaamisele kaasa minna. Ega nad midagi erilist ei teinud, esitasid oma slaidi, sest reedel peavad nad konkurssile minema. Mulle tuletas see kõik Entrumit meelde.
Mingi hetk läksin hoopis koridori empsiga skypema. Rääkisime tund aega - tundus rohkem nagu 15minutit.

Kooli tuli Jenny hostisa järele. Jenny juurde jõudes oli laud juba kaetud nii et hakkasime kohe sööma. Saatsin hostemale sõnumi ka, et võib mulle järgi tulla. Midagi erilist enam nende juures ei teinudki, koju jõudsin igatahes veidi enne kaheksat.

Ma naersin nagu segane kui seda pilti nägin. See on üks asendusõpetajatest, ma ei teagi mis ta põhitöö on

Siis kui proovi tegid ja ma ootasin

Zoe oli juuksur


Plaanisin just magama minna, aga hostisa tuli ütlema, et kool jääb halva ilma tõttu homme ära. Enam magamaminekuga ei kiirusta :D 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar