8. veebruar 2015

4-8.02.15

Ütlen kohe alguses ära, et midagi väga põnevat siin lugeda ei ole. Raske oli isegi motivatsiooni leida, et miskit kirja panna.

4.02.15

Inglise keele tunnid on ikka väga omamoodi. Tol päeval pidime kirjutama ühest värvist, et sa oled ruumis mis on näiteks üleni sinine ja mida sa seal siis näed, mis lõhnu tunned, mida kuuled jne ja pärast pidime väikestes gruppides ette lugema.

Kooris laulsin õpetajale ette ja tema arvates sobin ma pigem sopraniks kui aldiks.

Peale kooli koju tulles vaatasin Sophiaga Tuhkatriinu multifilmi ja pärast tegin tunnise uinaku.



5.02.15

Too päev oli väljas täiega külm. Lubasin endale bussipeatuses bussi oodates, et nüüdsest lähen toast välja 6:40 mitte 30-35, sest kui kiiresti kõnnin (mida ma ka külmaga kindlasti teen) siis olen juba viie minutiga kohal ja alati olen ma esimene.
Esimeses tunnis õpetaja ütles, et kell 7:15 näitas termomeeter nii palju külma, et kool oleks ära jäänud, aga tol hetkel oli juba hilja.

Ühe vahetunniajal käisin oma counselor'i juures ja küsisin oma kasutajanime ja parooli, et oma hindeid internetis näha saaksin. Lisaks pidin ühele YFU töötajale need andmed andma, et ta saaks näha kuidas mul koolis läheb. Sealt selguski tõsiasi, et ma ei saa nii lihtsa tunniplaaniga olla ja pean ikka ajaloo või valitsuse tunni ka omale võtma.

Inglise keeles polnud õpetajat kohal, aga ta kutsus ühe kirjaniku/luuletaja enda asemele. Tegime siis igasugu huvitavaid asju. Kuulasime tema teoseid ja kirjutasime ka ise.

Õhtul kodus vaatasin telekat üle 100 aasta ja sattusin kanalile kust näidati Uptown Girls filmi.

Igalpool v.a. web design klassis on Apple arvutid. Need pildid on väga halvad ma tean, ma tegin need  tegelikult Jenny jaoks aga kuna pildimaterjali on blogis vähe, siis otsustasin need siia ka panna.

6.02.15

Koolis käisin siis ühe vahetunniajal jälle oma counselori juures ja vahetasin koori tunni valitsuse vastu välja. Ma tean, et mul teises koolis juba oli valitsus, aga ma tahtsin kindlasti koori tunni vastu välja vahetada ja sinna tunni asemele ei saanud ajalugu valida.
Miks ma koori vastu vahetasin? Kuigi mulle õpetajad meeldivad 100%, siis ei sobi mulle see õpetamisstiil. Näiteks praegu õpime me uusi laule ja nad pole neid kordagi sõnadega läbi laulnud, kogu aeg laulavad hoopis ''do,ti, fa'' ja kuna mina olen selline inimene, kes jätab viisi meelde ja laulab mälu järgi, siis mulle see ei sobi.

Koju tulles läksid hostema ja õde välja asju ajama, ma jäin üksi koju.
Otsustasin oma pesu pesta ja muidugi siis kui ma masina tööle panin, otsustas see katki minna. Pump ei tööta.. neil on see varem ka juhtunud.

Ma olin üksi kodus pea kaheksani, hostema tõi Zoe'le sünnipäevaks mõeldud särgi ka ära.
Peale üheksat läksime veel poodi. Ma sain kooliks vajalikke asju ja Zoele paar asja juurde osta.

Õhtul tundsin, et hakkan vist haigeks jääma, kurk valutas ja köhima ajas.

Üks pool raamatukogust

7.02.15

Pärastlõunal hakkasime siis Zoe sünnipäevale sõitma, aga autos olles läks mul enesetunne aina hullemaks ja seega otsustasime ainult kingid üle anda ja siis kohe ära tulla.

Päeva veetsingi ainult voodis olles. Kuulasin jälle vanu naisteka osi ning õhtul veetsin aega arvutis, täpsemalt uurisin Jyski lehelt igasugu kraami.

Õhtul saatis Rona sõnumi, et kink oli super. Leppisime kokku, et vaheajal kindlasti teeme midagi koos.


Särk nägi välja selline

Täna..

..pole ka midagi väga teinud. Veidi õppisin ja organiseerisin oma kooli asju.

Host emal on sõbranna lastega külas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar