24. veebruar 2015

Muuseum & Pelmeenid

Eelmine neljapäev möödus linnas. Esmalt käis hostema igasugustes vajalikes kohtades ja mina ootasin teda autos. Kui me aga lukkseppa poe juurde jõudsime, siis nägime poodi ''Euro Market''. Eks ta selline vene poekene oli, aga nii tore oli seal. Müüja oli venelane, küsis kas ma ka vene keelt oskan.
Lahkusin poest kahe kohukese, marmelaadi, pelmeenide ja lutsukatega mida ma kunagi sageli Säästust ostsin. Nüüdseks olen juba veidi neid pelmeene omale praadinud - väga head on. Kõik teised toidud on ka ära tarbitud.

Siis kui hostema telefonipoes käis ja meie Sophiaga autos istusime

Kuna väljast ei tundunud paljulubav pood, siis sisse minnes sain ikka positiivselt üllatuda

Ha-ha, ennast olen ka pildile jätnud, aga ma ei hakka välja ka lõikama

Päeva lõpetasime aga Hands-On muuseumis. See oli väga huvitav, isegi minu jaoks. Muidugi rohkem on see mõeldud väiksematele. Mina ütleks, et see on midagi Ahhaaa keskuse taolist. Ma ei oskagi rohkem sellest kohast midagi rääkida. Pilte väga palju pole, aga ma ei hakka ju kõike üles ka loendama, mis seal oli.

Pilt on väga petlik, tegelikult on hoone väga suur. Lausa kahel korrusel sai käia




Seal oli mitu suurt ekraani mis kokku tekitasid hiiglasliku ekraani ja nagu googlemaps'is oleksid olnud, tänavaid sai uurida jne




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar