28. detsember 2015

Pakk Jennylt, kaart Ronalt ja suurepärased uudised!

Juba kuu alguses küsisid Jenny ja Rona minult mu aadressi. Teadsin kohe, et jõulude ajal on kaarte oodata :)

Paar päeva enne jõule, kaheksa aeg hommikul, tuli postimees uksetaha ja ma sain Jennylt PAKI! :) Ma olin nii vaimustatud sellest, kuidas lausa ukse taha tuuakse pakk :D Kohe saatsin Jennyle whatsappi oma padjanäost pildi koos pakiga.



Jenny oli väga imestunud, et meil ka Milka šokolaadid poodides on. Õnneks meil aga šokolaadinööpide ning maasika maitselist pole ning ka Lila stix'e polnud ma poest ise ostnud.

See Labello nimeline pisike asi on huulepalsam. Jennyl oli see USAs kaasas ning see lõhnas nii hästi, suurema osa ajast me lihtsalt nuusutasime seda :D Nii ta lubaski, et ühel päeval saadab mulle ka selle ja nüüd siis saingi.

Käpikud on ka hästi nunnud mu meelest. Need Manneri vahvlid ning üldse Manneri tooted pidid olema Austrialaste enda suured lemmikud ning ka põhilised asjad, mida turistid ostavad.

Jõulude puhul panin kooli õige pluusi selga ja Jenny saadetud peavõru pähe :D

Jennyle saadetud kaart ja šokolaad

Päev enne jõule sain kaardi Rona perelt. Lisaks kaardile oli ümbrikus ka jõuluteemaline pilt nende perest, aga mõtlesin, et sellest ei hakka blogisse pilti tegema :)


Kõigile teile, kes veel mu blogi loevad, soovin ma head vana aasta lõppu!
Kui mitte enne, siis juulikuus kirjutan ma siia blogisse kindlasti. Nimelt lähme me siis Jennyga tema hostpere juurde külla!!! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar