25. juuni 2015

Edasised plaanid

Edasised tegemised YFUga


28-29. juulil toimub JO ehk järelorientatsioon Kurtnas. Ma usun, et tuleb tore üritus, kuidagi lühike tundub. ELO oli ju lausa 3 päeva ja ka see aeg läks väga kiiresti.

28-29. august toimub Paunkülas Jubinate (ehk siis meie) workshop. Sinna pead minema juhul kui tahad saada vabatahtlikuks. Hetkel ei teagi 100% kas lähen või ei. Pigem on mõttes, et ikka võiks.

Mis vahepeal uut


Veidi random, aga nimelt kuu või kaks tagasi lõikasin oma juuksed lühemaks, teised ei saa nii väga arugi, sest eks nad ole praegu ka pikad. Ronale saatsin siis ka pildi ja Zoe oli küsinud, et miks ma ära lõikasin.

Nimelt ütles ta minu kohta alati Rapunzel ja kui sõbrad külas olid siis tutvustas mind, et mina olengi see pikkade juustega tüdruk ja tahtis, et ma juuksed lahti teeks ja teistele näitaks. Ise lubas ka oma juuksed nii pikaks kasvatada, nii et see tegi kohe meele veidi kurvaks. Loodetavasti see teda ei heidutanud ja jätkab juuste kasvatamist :D

Paar kuud tagasi oli mul sünnipäev mille puhul Jennifer mulle kaardi saatis. Eelmine kuu oli tal endal sünnipäev, ma saatsin siis paki vastu. Kaardile kirjutasin ka Jennifer, talle nimelt ei meeldi kui ta nimi pikalt välja kirjutatakse :D

Jenny saadetud kaardid

Minu pakk - ega siit palju aru pole saada, põhiliselt on kommid. Seal kotikeses on ka lahtised kommid. Lisaks kaks puuderkreemi, mis ta tahtis, et ma talle USAst ostaks. Arvas, et ükskord kui külla tuleb, siis saab kätte, aga ma otsustasin hoopis kingipakki panna + sai ta ka sama sorti vorsti, mis mul USAsse jõudes ära võeti. Ükskord me rääkisime sellest, et muidu vahetusaastale sõites ma lennujaamas ei nutnud, aga kui vorst ära võeti, siis võttis küll silmad märjaks ja siis ta naeris pool päeva selle üle, sellepärast mõtlesin ka talle see vorst saata :D


Mis on meie edaspidised plaanid Jennyga?

Jennyga oleme siiani igapäevaselt edasi rääkinud. Austria noored kasutavad väga palju Whatsapp'i ja tänu Jennyle laadisin ma selle omale juba USAs olles telefoni ja läbi selle me omavahel suhelnud olemegi. Näiteks alles täna saatis ta pildi basseinist ja mina sain kurta, et meil pole siiani suvi alanud.

Järgmine suvi on plaan kas minul talle Austriasse külla sõita või tuleb tema siia. Kindlasti tahan ma, et ta tuleks 2017 aastal toimuvale noorte laulu- ja tantsupeole.
Kuna tegemist on noorte laulu- ja tantsupeoga, siis ma kardan, et see on pole sama võimas kui üldlaulu- ja tantsupidu. Aga pole hullu, ega ta palju kehvem ikka olla ei saa.

Ja loomulikult on meil plaan USAsse ka koos minna. Kui finantsiline seis lubab, siis tahaksime minna 2018 aastal, sest see on ka aasta, mil eelmise aasta freshmen'id kooli lõpetavad. Naljakas mõelda, et peaaegu kõik meie sõbrad olid ainult 14-aastased. Mäletan, et kui esimest korda ujumistüdrukutega kokkusaamine oli, siis arvasin, et paljud on minu vanused, hiljem siis selgus, et alles freshmanid. Aga kui kõik klapib, siis pole muidugi vanus oluline.

Pluss muidugi näeme siis ka Ronat, Franki ja lapsi, kes meid loodetavasti mäletavad.

Seda postitust kirjutades mõtlesin, et siia lõppu oleks tore panna mingi pilt USA sõpradega ja nii ma hakkasin oma albumeid läbi vaatama ja meel läks vahest täitsa kurvaks. Põhiline on jälle muidugi see ujumine - nii toredad mälestused on sellest. Ausõna rohkem sellest ei räägi :D

Nii palju rahvast, mõni ime, et närv sisse tuleb

Pilt mis on juba blogis olnud, aga sobib ka uuesti postitada - sõbrad freshmenid


+ Shelby kes eelmisel pildil fotograafiks oli :D

Järgmine kord tuleb postitus ehk juba JO'st.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar