24. september 2016

18.07-19.07.16 I Henry Fordi muuseum, Bowling

18.07.16

Äratus oli juba kell 8:00. Rona viis meid kella 10'ks Henry Fordi muuseumi. Ise läks samal ajal trenni. Rona ei tulnud kaasa, kuna ta on juba kõik selle läbi teinud, mida meie tegema läksime. 

Kõigepealt vaatasime filmi National Parks Adventure. Filmi treilerit saab näha SIIN. Aga see polnud lihtsalt tavaline film, vaid 3D ja kuna ekraan oli terve seina suurune (saab näha SIIN) siis oli see palju võimsam elamus. Selline tunne, et ise olid ka seal samas. Pärast filmi vaatamist hakkasin mõtlema, et Ameerikas on ikka palju kauneid paiku.

Peale kino läksime õue bussi ootama, mis meid Fordi tehasesse viiks. Sõit sinna kestis umbes 10-15 minutit. Ning me nägimegi reaalselt ära, kuidas valmistatakse FORD F-150 masinaid. Nüüd ma tean, et Frankil on sama auto. Pilte seal muidugi teha ei tohtinud.
Lisaks tehasele vaatasime seal samas hoones ära ka kaks lühifilmi. Esimene rääkis Henry Fordi ajaloost, kuidas Henry Ford üldse hakkas autosid tootma jne. 

Teine film näitas, kuidas Ford F-150 kokku pannakse ning lisaks käis Fordi töötaja tänaval ja küsis inimestelt, kellel oli see auto, et kuidas neile see meeldib ja kas on midagi, mis võiks olla teisiti. 
See film oli lahedam, sest kinosaalis oli reaalselt ka auto makett ja mõlemal küljel kaks robotit, mis tegid samu liigutusi kaasa, nagu ekraanil. Pluss kaasnes sellega lahe tulede show ja laserid. Ja kui näiteks robotid nö kinnitasid kruve või miskit sinna masina külge, siis meil toolid võppusid ehk siis see kõik tundus väga reaalne. Raske on seletada, oma silmaga peab ikka nägema.

Koju tulles käisime siin samas Bellevilles käsitöö poes. See pidi suhteliselt uus olema ja seal oli natukene suveniiri nänni. Ma sain omale koju näiteks Belleville/Michigani magneti.

Kodus läks Jenny magama, ma voolisin jälle koos Zoe ja Henryga. Pärast voolimist läksin ka mina magama. Kui ülesse ärkasime, siis sõime õhtusööki ning suhteliselt kohe läksime Zoe ujumistrenni vaatama.

Meie vanustel hakkas jälle pärast Zoe trenni ujumine, ehk siis me nägime Alliet. Aga no ainult niimoodi, et viisakas naeratus ja käe viibatus.
Ja mis eriti vinge, istusime siis rahulikult seal ujulas ja suht lähedal meile on need uksed, kust ujujad saavad riietusruumi, ehk siis nad peavad meile suhteliselt lähedale jõudma. Üks hetk vaatan, et oi näed, keegi tuleb jälle ujuma ja siis vaatan ja vaatan, et tuttav nägu. See oli SHELBY! Nii naljakas oli see kõik, sest ma nagu alguses kahtlesin, kas on tema ja siis niimoodi tegin sellist kahtlast lehvitust ja siis ta ka alguses vaatas meid, ei tundud ära ja siis lõpuks nägid seda muutust ta näos :D
Meie suhtlus, rohkem vist endale panen selle kirja ,,Hey guys, what are you doing here'' Ma ütlesin, et tulime külla. Ning, et tore näha, et ta ikka ujumisega tegeleb. Ta ütles, et jah, kuigi ma pole selles hea, aga ma teen seda ikkastki :D Tegelikult on ta jumalast hea ujuja.
Ja ma kiitsin veel 2x tema soengut, sest see sobis talle megalt. Poisipea suht ja selline sinine pea, mis oli suht kulunud, ehk siis ei kriiskanud ja nägi suht loomulik välja kui sinine pea üldse saab loomulik välja näha :D

Õhtul proovisin oma asju pakkida, Jennyl käis telekas jälle see nõme seriaal, kus naine valib omale mitme mehe seast selle õige. Lihtsalt õudukas saade, eile näiteks oli see naine ühe mehega mehe vanemate pool ja siis käitusid nagu naine olekski koos selle mehega, aga mul oli peas ainult see mõte, et järgmine päev läheb teise mehe pere juurde ja kõik kordub otsast peale :D Miski hajutas meie tähelepanu seriaali lõpus nii, et me ei näinud, mis seal toimus ja siis ma muidugi ütlesin Jennyle, et mis asja, juba sai läbi v? Mis seal lõpus oli, tagasi saad kerida v? Ta siis naeris, et mulle ei pidanud see seriaal üldse meeldima ju :D

Peale seda hakkas jälle mingi paaride saade. See tundus väga huvitav, seega vaatasime veel selle ka ära enne magama minekut.
Noormehed ja naised olid kõik kokku elama pandud ja enne saatesse tulekut oldi nende vastuste/iseloomu jms pealt neile kõigile määratud partner. Ning selles ongi siis saate võlu, et nad peavad selle õige ise leidma. Iga saate lõpus valivad nad endi seast paari, kes nende arvates on siis see õige ja kokku loodud ning kui nad arvavad õigesti, siis saab see paar minna koos puhkama. Ja iga kord, kui nad valesti arvavad, siis kaotavad nad teatud summa kogu suurest võidusummast. Vist oli kokku miljon dollarit. Aga ilmselgelt väheneb see päris palju, sest ka see osa, mida meie vaatasime, ei arvanud noored õigesti. Selle paari jaoks oli see muidugi väga traumeeriv, sest kõik teised olid juba paarid ja nemad peavad siis ju hakkama omale uut ''hingesugulast'' leidma nende paaride seast.
Jenny ei suutnud vastu panna ja hakkas oma krõpse sööma ning reklaamipausi ajal tõin ma veel külmkapist Kirju koera ja sõime selle ka ära. Kell 23:00 õhtul, olen omale kellaaja kirja panud :D

Jõhkralt külm oli seal saalis, me muidugi eriti õhukeselt riides

Kinosaal

Bussis


Ainus pilt siis sellest hoonest

Ostsin võtmehoidja ka

Enamus olid lihtsalt nimedega, aga kuna ilmselgelt minu nime polnud, siis ostsin sellise

Belleville suveniiripood

Minu magnet

Pärastlõunased tegevused :D

Tahtsin kooli ees olevast tervitusest pilti teha ja muidugi see ebaõnnestus, siiski on enamus tekstist näha!



Viimane kord selles ujulas..


Nii nutikas pult ongi, lisaks pidi sellega rääkida ka saama, aga seda ma ei proovinud :D

19.07.16

Hommikul ärgates oli Rona lastega trennis. Ma sõin oma hommikusööki toas, Jenny läks õue. Ma läksin ka siis õue istuma, mõtlesin, et hea on küüsi lakkida. Olime siis niisama, raadio käis ja siis järsku tuli maja nurga pealt noormees trimmeriga trimmerdama :D Me kuulsime küll muruniidukit, aga me ei teadnud, et nad meie maja muru niidavad. Sellised asjad vajavad veel harjumist. Siin on see nii normaalne, et keegi käib sul niitmas, põõsaid lõikamas, terrassi ehitamas, basseini puhastamas jne. 

Lõunal käisime viimast korda Targetis, sest mul oli vaja veel paari asja osta. Target asus aga sellises kompleksis, kus oli veel lisaks ka näiteks Old navy, Kohl's ja veel paar teist riidepoodi. Kuna plaan oli, et lähme ainult Targetisse, aga tahtsin väga Kohl's'i ka minna, siis käisime sealt Jennyga ruttu läbi. Loomulikult leidis hoopis Jenny endale sealt pluusi. Kohl's oli mu esimese hostema üks lemmikutest poodidest ja mulle hakkas ka meeldima.

Naljakas oli see, et Targetis sain ma kõige varem oma ostudega valmis. Seega läksin ostsin Starbucksist juba joogigi ja igaks juhuks otsustasin väljas käia ja vaadata, ega nad autosse pole läinud. Auto juures ei näinud kedagi ja siis läksin sisse tagasi. Sel hetkel just nägin neid kassas ning nad naersid, et neil oli juba plaan kõlaritesse lasta, et kus ma olen :D
Tegelikult oleksin ma väga vabalt võinud kõige viimasena oma shopingu lõpetada, aga kuna teadsin, et Rona ja lapsed ei jaksaks oodata, siis utsitasin ennast takka, et kiiremini teeks.

Targetist läksime otse bowlingut mängima. Ma skoorisin täiega - kõigile tegin pähe!

Õhtul, kui Jenny pesemas käis, leidsin ma telekast isegi Rizzoli ja Islesi seriaali, aga kuidagi ei tulnud seda tunnet, et tahaks vaadata.

Mingi aeg tegin oma check-in'id ka ära ja käisin all, sest ma polnud veendunud, kas sain ikka õigesti tehtud. Saatsin veel oma pileti Rona emailile, et ta selle välja prindiks. Samal ajal tuli maakler Jessica külla. Tean, sest lasin ta veel ise sisse. Naljakas, korraks oli selline tunne, nagu elaks ise seal.
Ta tuli Rona ja Frankiga enne maja müüki panekut vajalikest asjadest rääkima, pabereid täitma.

Pärast, kui ise pesemas ära käisin mõtlesin, et võiks ikka viimasel õhtul ära kasutada seda võimalust, et telekast saab nii palju filme tasuta vaadata. Kui filmi valisin, siis hakkas just Jessica ära minema. Panin isegi kellaaja kirja, millal ta ära läks - 22:15. Kuna meie mõlema jaoks Jennyga oli see nii veider, et maakler nii hilja oma tööd teeb :D Kohe tuli ka Frank meie toast läbi, tegi mulle kalli ja jätsime jälle nägemiseni.

Otsustasin Tuhkatriinu filmi kasuks ja Jenny, kes alguses mõtles magama/telefoni minna, hakkas ka koos minuga vaatama. Kartsin, et talle äkki film ei meeldi, nii, et paar korda küsisin, et kas vaatab ikka filmi. Filmi lõppedes ütles ka õnneks, et väga meeldis see film.

Ilmselt peale filmi kuulasin ma veel telefonist muusikat ja vaatasin pimedas toas ringi, mõlgutasin omi mõtteid. Minu tavaline igaõhtune rutiin :D

Tahtsin sellest noormehest pilti teha salaja, niidab seal batuudi juures

Minu kallis, eelviimane kord :D



Henry lubas King'ile ära teha, ehk siis Jennyle




Nagu mainitud, siis läks hästi..esimeses mängus.. :D





Nii nunnu :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar