26. jaanuar 2015

23-25.01.15 Bubble tea

23.01.15

Records day ehk õpilased kooli minema ei pidanud. Kuigi juba eelmisest postitusest võis vist aru saada, et mul oli viimane koolipäev.

Ülesse ärkasin alles peale ühteteist. Hostema oli just lastega toidupoest saabunud. Tegi mulle hommikusöögiks bagelsid rösteris krõbedaks mida ma toorjuustuga sõin - nii hea.

Hiljem jäime Jennyga kahekesi koju. No tegelikult oli Henry ka, aga ta magas oma toas. Jenny vaatas ikka väga tobedat filmi, ma istusin niisama läpakaga ja rääkisin Eestlastega juttu! :D

Kui hostema tagasi tuli siis läksime kõik koos shoppama. Ma jälle väga rahul, suured aled olid.
Sealt otse edasi läksime samasse kirikusse, kus talvel kontserti vaatamas käisime. Seal toimus üritus nimeca Winter Carnival ehk laste jaoks olid mängud mida mängida ning kõik said auhinnaks igasuguseid komme. Lisaks anti kõigile sissepääsu juures 5 piletit millega sai tasuta erinevaid sööke. Tore oli ja nii lahe, et niimoodi tasuta sööki kõigile võimaldatakse.


:D

Lapsed ka laulsid


24.01.15

Hommikul aitasin Zoel tema joonistused teibiga seintele kinnitada, ta rääkis päev otsa sellest kuidas õhtul on pidu ja et kõik peavad ennast ülesse lööma jne. Võin juba ette ära öelda, et mingit pidu siiski ei tulnud.

Pool neli tuli Asia siia ja Jenny hostema viis meid välja sööma. Nimelt tegime sellise viimase istumise Jenny sõbrannadega, õnneks teadsin ma ka kõiki, välja arvatud ühte tüdrukut.

Sööma läksime Mongolian Grill'i - koht kus sa valid omale söögiained välja ja siis mehed küpsetavad seda sinu ees. Ma olen seal ühe korra veel käinud, augustis. Sellepärast ei olnud ma ka alguses sellest nii vaimustuses, nimelt esimene kord tegin ma omale kohutava mix'i ja no kohe üldse ei maitsenud. Seekord läks palju paremini.

Sealt edasi läksime Yogurt City'sse (külmutatud jogurt, meenutas pigem jäätist). Me läksime sinna Allie vanemate autoga. Meid oli tagaistmetel kokku 7, kuigi kohti oli 4. Esialgu arvasime, et saame sinna kohta üldse kõndida, sellepärast ka nii ülerahvastatud autosõit.
Valisin omale pea kõik maitsed ning igast juraga kaunistasin ära :D No pidin ikka viimast võtma kõigest mis pakutakse.

Jenny hostema ja lapsed olid ka seal. Sealt edasi viisime Asia koju ja tulime ka ise koju ära.


Ausõna see pole mingi poolik söök, ma olin ainult ühe ampsu võtnud




Praetud/friteeritud oreod - väga ebatervislik kuid IMELINE


Eks iga inimene väsib ükskord ära sellest naeratamisest :D


Pilti jõudsin teha ainult tervislikumatest lisanditest

Umbes sama palju oli veel neid erinevaid jogurti sorte

Asia ajas täiega naerma, nimelt rääkis ta tegelikult telefoniga ja siis kui pilti tehti siis ütles telefoni, et oota ja poseeris :D Loomulikult tegime me palju pilte ja erinevate telefonidega

Nagu näha siis ma ikka proovisin pea et kõike





25.01.15

Peale lõunat läksime kõik Ann Arborisse, et bubble tea'd ostma. Koht asus downtown'is seega parkimiskohta oli raske leida ning ma käisin hoopis ise üksinda sees ja ostsin ära need teed. Ainult mina ja Jenny hostema jõime. See oli väga hea ja ma olen väga rahul, et seda lõpuks proovida sain. Mu laused tunduvad veidi imelikud aga ma isegi ei ürita neid loogilisemaks muuta :D

Seejärel sealt edasi sõitsime Home and Garden (Kodu ja aed) üritusele. Jenny hostisa oli oma firmaga ka seal. Käisime lihtsalt ringi ja uudistasime. Dunkin donuts pakkus seekord tasuta erinevaid kohvisid. Uuuh kui palju kohvi me Jennyga jõime.. lemmikuks osutus karamelli maitseline.

Koju jõudes hakkas Jenny oma asju kokku pakkima. Me olime ka Henry ja Zoe'ga tema toas, veidi isegi aitasime.

Õhtul hilja vaatasime Jenny ja hostisaga filmi My Cousin Vinny.

Bubble tea


Kunagi ostame ära Jennyga



Hõivasime Jenny voodi

2 kommentaari: