24. veebruar 2015

Üks teisipäevane koolipäev

Annan teada, et enne seda postitust on veel üks, mille täna kirjutasin :)

Kokanduse tunnis (ei ole kindel kuidas ma eelnevatel kordadel seda klassi nimetanud olen) tegime esimest korda süüa - küpsiseid :D Ma olen suhteliselt kindel, et selliste söökideni me ei jõuagi, mis ma Eestis teinud olen. Kuna õpilasi on nii palju ja meid jaotati ainult nelja gruppi, siis minu tööks oli küpsiste ahjust välja võtmine.
Meil on ühed kitlid ka mis siis iga kord selga peame panema, pähe veel lisaks muidugi need võrgust mütsid - küll me näeme hotid välja kui need kõigil peas on.

Igal õpilasel on kahe peale kapp kus oma kitleid hoiame. Mina jagan kappi ühe poisiga, eile saime oma kapid teada. Siis muidugi käisime kõik koos kappide juures ja selle ajaga vahetasime omavahel paar sõna. Täna kui tund läbi sai, siis ta pöördus minu poole ja ütles, et võib minu kitli ise ära viia. Ilusti mäletas mu nime ja puha.. kui armas, ta pole mingi kole poiss ka :D Ha-ha, ma pole kindel miks ma seda olulist informatsiooni terve maailmaga jagan.

Üks pilt sööklast, nagu näha siis lauad ja toolid on hoopis erinevad võrreldes vana kooliga

Saksa keele tunnis istusin rahulikult, täitsime paberit kui järsku üks naine õpetajaga rääkima tuli. Õpetaja kutsus siis minu ka enda juurde ja selgus, et naine on kooli arst ja pidin temaga kaasa minema. Teepeal ütles, et mu hostema oli helistanud ja öelnud, et ehk saaks arst mu üle vaadata. Täpsemalt siis kopse kuulata, hapniku sisaldust kehas vaadata ja palavikku mõõta. Mind ajas see asi naerma, sest ma olin juba ammu ju terve. Arst veel küsis, et kas köhin ja kuidas enesetunne on. Mind ajas endiselt ainult naerma see kõik, me pole sellest hostemaga rääkinudki ja ta lambist tuleb selle peale, et helistaks kooli arstile.
Hapniku sisalduse mõõtmiseks pani ta mulle näpu otsa selle jublaka, ei oska seletada üldse. Ning palaviku mõõtmiseks läks max3 sekundit, ta lasi mingi punase laseriga mulle otsaette ja oligi valmis.

See-eest nägin tema ruumi ära. See oli täitsa nagu haigla kohe. Kui õigesti mäletan, siis 4 voodit, kardinad sai ette tõmmata jms. Kui ma siis uurisin arstilt, et kuidas nii võimsad ruumid koolis, siis ütles, et see oli seitsmekümnendatel teismelistele sünnitamiseks.. praegu kirja pannes on ka mulle väga segane. Ju siis tol ajal oli palju teismelisi rasedaid koolis või oli seal enne kooli haigla.

Valitsuse tund on palju raskem kui vanas koolis. Viimastel päevadel olen kaua üleval olnud, enamasti just valitsuse tunni pärast.

Ikka ei saanud ilma, uhke on olla eestlane :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar