13. detsember 2014

10-12.12.14 Kool

10.12.14

Sellest päevast pole enam midagi meeles, need kaks punkti olen ainult kirja pannud. Ega peale kooli ka midagi erilist ei teinud.

*Saksa keeles alustasime Frozeni vaatamist.

*Kriminalistika pinginaaber saigi uue koti jehuu - juhuks kui tundsite muret :D


11.12.14

Peale Saksa keelt küsis Jenny, kas tahan ESL naise juurde minna. Käisin siis inglise keele õpetaja juures, ta andis mulle paberid millega nad töötama hakkasid ja läksingi ESL naise juurde.
Teel sinna nägime Jennyga tüdrukute kaklust. No nad väga kakelda ei jõudnud, kaks turvat tõmbasid neid üksteisest eemale. Uskumatu ikka kuidas siin käitutakse. Pole küll kõige õigem, aga mind ajab see kogu aeg naerma ja siis ma lihtsalt muigangi.. ei oska kuidagi muudmoodi reageerida..

Pärast ESL naisega rääkides rääkis ta meile, et kui 10 aastat tagasi siia kooli tööle tuli, (varem töötas ülikoolis) siis tema jaoks oli ka see kaklemine väga veider. Ükskord oli tüdruk tema ruumi tulnud ja rääkinud, et nägi kaklust. Ms Ilona (ESL naine) oli kohe arvanud, et jutt käib poistest, aga ei.. siin toimuvad 99,9% kaklustest tüdrukute vahel.

Koori asendusõpetaja on tore, aga ta teeb väga veidra häälega harjutusi meile ja ka laule käsib naljakalt laulda. Lisaks need naljakad liigutused, mis harjutustega kaasas käivad.. Ega ta esimesel tunnil ütles ka, et ta õpetab erinevalt ja küll me ära harjume. Tänaseks olengi ära harjunud, aga sel päeval suutis ta meid üllatada. Ta ronis tooli peale, hakkas laulma, siis hüppas järsku toolilt maha, samal ajal edasi lauldes ja lisaks kaotas veidi tasakaalu, no kohe vägisi ajas naerma :D

Kinderi üllatusmuna - Jenny poolitas selle minuga tol päeval ja ka järgmine päev :) Tal on üllatusmunadega advendikalender, otse Austriast. Kõigile on need üllatusmunad nagu maailmaime, kuna siin on need keelatud.


12.12.14

Saksa keeles lõpetasime Frozeni vaatamise. Kokku vaatasime seda filmi kolmes tunnis, esimene päev tegime tunnialgul midagi muud, aga kõik ülejäänud päevad vaatasime filmi. Saksa keelega oli see seotud ainult nii palju, et film oli saksa keeles, loomulikult olid inglise keelsed subtiitrid all. Mulle sobib, saangi ühe aasta rahulikumalt võtta. Üks päev alles mõtlesin, et pean veel 2 aastat üle elama keemia, füüsika ja mata tunnid...

Saksa keeles saatis Jenny sõnumi, et kas tahan 3 ja 4 tund minna ESL naise juurde. Kuna tal oli samal ajal valitsuse tund, siis küsisin, mida nad seal teevad. Ta ütles, et vaatavad ainult mingit filmi, mis kedagi ei huvita. Lasin tal siis õpetajalt küsida, kas on okei, kui tundi ei lähe. Õpetaja oli nõus olnud.

Niisiis läksimegi Jennyga peale inglise keelt ESL naise juurde. Tund aega sain olla ning siis toimus aastaraamatu jaoks seniorite pildistamine mini-auditooriumis. See oli söögivahetunni ajal. Ma jätsin oma kõik asjad ESL naise ruumi. Kui pildi tehtud sain, läksin kooriõpetajaga rääkima, et kas on okei, kui tundi ei tule, kuna pean kriminalistika lehte tegema Ms Ilonia juures. Ta oli nõus ja tänas, et ütlema tulin.

Täitsime Jennyga mõlemad siis kriminalistika lehti. 20min enne tunni lõppu läks ta oma tundi, mina jäin tema paberilt oma paberile asju maha kirjutama mis ta oli sellel ajal kirjutanud, kui ma pildistamas olin.

Ma vist pole maininud, aga iga kord on seal ruumis ka teisi õpilasi. Laurent oli ka (võp Šveitsist) Ja ma olen juba varem teistelt kuulnud, et ta ei ütle kellegile oma hüüdnime, sest keegi ei oska seda hääldada. Lõpuks mulle ta siis ütles - Löki, ja hakkas kohe seletama, et teised ei oska ''ö'' öelda. Mul oli kohe päris uhke tunne, sest ma ju oskasin :D Löki-Löki.

Ms. Ilona andis meile kõigile jõulude puhul šokolaadist jõuluvana. Tahtsin siis sööma hakata kui Jenny ütles, et see on maapähklivõiga :( Sööklas andsin ühele tüdrukule hoopis. Täitsa lõpp ikka kui halvasti see maapähklivõi (peanut butter) maitseb, mul läheb reaalselt juba mõeldes sellest süda pahaks.
Jenny andis Ms. Ilonale jõuludeks kaardi kuhu pani oma hostperega tehtud pildi ka sisse. Nii armas minu meelest. Kahju, et Ms. Ilonat enam järgmine nädal koolis pole, ei saagi talle Eesti šokolaadi viia. Arvatavasti annan Jenny kätte, et ta pärast vaheaega temale viiks.

Kell 12, siis kui Jennyl hakkas söögivahetund, läksin ka mina sööma. Minu kooritund oli alles poole peal, aga kuna pildistasime pärast ei saanud üldse süüa, siis mõtlesin, et lähen koos Jennyga C lõunale. Istusin siis Jenny, Asia, Anna ja veel kahe tüdrukuga.

Sellistel päevadel ei tundu see kool üldse nii range, turvameestega olen ka ära harjunud, kes koridorides seisavad. Kui sul on sihikindel nägu ees ja kõnnid kiiresti, mitte ei uita ringi, siis nad üldjuhul sinu käest midagi küsima ei hakka.


See postitus on piltide poolest ikka päris niru

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar