30. august 2014

Cedar Point

Tõusma pidin jälle enne kaheksat. Umbes üheksa aeg hakkasime minema. Hostema tõi meile autosse padjad ja pleedid ka, me jäime Jakega kohe magama. Köhahood ajasid mind küll vahel üles, aga muidu läks autosõit väga kiiresti.
Soovitus TULEVASTELE AMEERIKA ÜHENDRIIKIDESSE MINEVATELE VAHETUSÕPILASTELE!!! Võtke kindlasti Eestist oma kurgurohud kaasa. Ma sain omale nohu, valutava kurgu ja köha sellest, et õues on nii soe ja toas on õhukonditsioneeride tõttu palju külmem. Mitte, et neil ravimeid poleks, aga need kõik on lihtsalt nii kohutava maitsega. Te ei kujuta ette ka kui jubedad need on.. Mina juba ütlesin oma emale, et ta mulle Neo-Angin'i saadaks, sest kui ma järgmine kord haigeks jään, siis ma seda sinist vedelikku küll enam omal kurgust alla lasta ei taha.

Kohale jõudes läks piletite ostmisega veidi aega, pidime käima ühest putkast teise. Sisse jõudes läksid hostema ja Jake ühele roller coasterile (üritasin meenutada eesti keeles seda sõna, aga no see ei ole ju karussell?!) kuhu mina minna ei julgenud. Siis käisime vaaterattal. Mingi aeg käisime söömas. Kokku käisin ma kolmel roller coasteril ja mul ei läinud süda pahaks :) Ühel ma muidugi hoidsin kogu aja silmi kinni :D See on lihtsalt kõige rõvedam tunne, kui sa sõidad aeglaselt mäetippu ja siis sealt täie hooga alla - vuhh, väga vastik tunne kõhus.

Seal lõbustuspargis oli ka mini loomaaed, väga palju igasuguseid erinevaid loomi. Mõne nime ma isegi ei teadnud (piinlik? Natukene, aga oma õigustuseks võin öelda, et Eestis neid loomi ei näe :D) Loomade juures oli üldse ilus loodus, palju puid. Seal oli ka palju maju, selliseid vanaaegseid ja hostema ütles, et Halloweeni ajal töötajad hirmutavad seal külastajaid.

Umbes kuue paiku hakkasime väljakäigu poole liikuma, aga elektriautode juures (rammid üksteist) nägime Jacobit (sama poiss, kellega ma vette hüppasin, kui ujumistiim meil käis) ja otsustasime temaga koos sõitma minna. Pärast seda liituski ta meiega ja me otsustasime sinna kauemaks jääda. Kuna Jacob kardab ka kõrgust, siis me õnneks hulludele atraktsioonidele minema ei pidanud. Me käisime näiteks sellel, kus sa said veidi märjaks, sellel oli küll üks kõrgelt laskumine, aga õnneks sai see kiiresti läbi ja Jacob karjus selle peal, sest see pidavat enesetunde paremaks tegema :D

Lõpuks jõudsime lõbustuspargi teise otsa ja siis otsustasime vee ääres käia. Poistel läksid püksid märjaks ja siis jäi mulje nagu nad oleksid püksi teinud. Hiljem käisime jälle söömas, seekord mingis Hiina söögikohas. Sealt saime omale õnneküpsise ka.

Pimedaks hakkas minema juba pärast kaheksat ja siis nägi lõbustuspark veel ilusam välja. Ma ei hakanud oma kaameraga proovimagi seda pildile saada, sest mu kaamera on pimedas väga halva kvaliteediga.

Kodupoole hakkasime sõitma alles pärast üheksat. Autos jäime me jälle magama. Jacob tuli meile ööseks.


Väga tore päev oli ja seekord on päris palju pilte



Selle peal ma käisin

See oli üks lõbustuspargi hullemaid roller coastereid


Sealt ülevalt sai väga hea ülevaate







Selle sinise peal käisin ka

Jake on nii üksik




Ma sõitsin ka sellisega


See sõit ajas nii naerma, täiskasvanud sellise karusselli peal :D Aga kiired hobused olid.

Ma sain seda sama roosat juhtida ja ütleme nii, et need pole pikkade jalgadega inimestele :D

See oli jõhkralt suur, 4x sellist. See tuletas mulle meelde seda, kui Soome lõbustuspargis sellise puidust peal käisime ja ma Elsalt pärast nätsu küsisin, et oksele ei hakkaks :D

See oli väga hull






Tänu sellele käepaelale ei pidanud järjekorras passima. Ma üritan aasta aega seda laulupeo käepaela hoida :D

Minu õnneküpsise lause

Paremal on amishid, kõigil olid sellised kleidid, ainult erinevat värvi, näiteks roosad ja lillad




Jake ootab väga oma sõitu nagu näost näha :D


Ühe pildi siiski üritasin pimedas ka teha

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar