17. veebruar 2015

Frankenmuth / Kui kuskil miskit toimub - eestlased

Täna käisime hostema, hostõe, hostema sõbranna ja tema lastega Frankenmuthis.

Frankenmuthis olles ma aga nendega aega ei veetnud, nimelt jõudsime sinna kell 12 ning veidi peale kahteteist sain hoopis Noraga kokku.

Väga pikka juttu ei tahagi kirjutada. Esmalt läksime ja jõime kohvi, sealt edasi käisime linnapeal erinevates poodides. Pärast jõudsime ka sööma, käisime samas kohas kus ma Jennyga ka käisin. Peale söömist oli veel veidi aega ning kondasime veel poodides. Seejärel oligi kell pool 5 ning oli aeg lahkuda.

Tore oli eesti keeles rääkida. Kuigi ma skypen päris palju eestlastega, siis ikkastki oli väga veider eesti keeles rääkida. Vahepeal unustasin üldse ära, et Ameerikas olen, kuigi päris Eesti tunnet ka polnud, keeruline..

Norat oodates otsustasin 3,49$ võrra vaesemaks jääda


Latte




Ajuvaba tekstiga särgid minu meelest, enne hüpaks aknast alla kui sellised selga paneks



Mulle nii meeldivad sellised poekesed. Kõik on sellistes kunagistes elumajades


Minu imeline kanašnitsel :D


2 kommentaari:

  1. Lahe blogi sul. Tahaks teada aga inglise keele testi kohta, mida sa enne vahetusaastale minekut tegid. Oli see raske? Mida seal oli vaja teada?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tore kui meeldib.
      Mäletan nii hästi kuidas eelmine aasta teiste võp'ide blogisid lugesin ja neilt oli ka küsitud seda ning nemad ei mäletanud. Ma ise siis veel mõtlesin, et kuidas saab siis ära unustada sellist asja... ja nüüd ei mäleta ise ka.
      Meil oli veel see ka, et tegime vana testi ja uue, sest nad tahtsid uuendada neid teste. Kõigile teistele tundus, et uus on kergem, mulle tundus vana parem. Alguses olid kuulamisülesanded, maki pealt lasti. Ja kindlasti ära hakka oma mõtteid mõtlema, mul läks paariks sekundiks mõte lendama ja juba magasin paar vastust maha. Seda mäletan ka, et alguses tundus ikka väga titekas, aga pärast läks raskemaks.
      Ma leidsin ühe tüdruku blogi, kes järgmine aasta USAsse tuleb http://victoriausas.blogspot.com/. Temal saab ka anonüümselt kommenteerida, ma arvan, et sa võiksid tema käest küsida, temal peaks see äsja läbi tehtud olema seega peaks ka mäletama :)

      Kustuta