3. veebruar 2015

30.01-3.02.15 Kodused päevad

30.01.15

Kooritund meeldib mulle väga. Ega me mingeid laule polegi õppinud, me kuulame kuidas erinevad õpilased soolot laulavad klassi ees. Õpetaja on täiega lahe, mees, mingi 2m pikk vist, väga pikk igatahes. Alati teeb nalja ja väljendab emotsioone kehaga, väga pull. 
Lisaks on kooriõpilastel palju rohkem respekti teiste vastu, mitte keegi ei aja juttu.

Inglise keeles tegi õpetaja eelmine päev paarid ja meie ülesanne oli siis paarilisele oma elust rääkida paari minuti jooksul ning sinna sisse ka üks vale rääkida. Ning reedel pidime kõik klassile ette lugema ja arvama mis on vale.
Mina valetasin, et mul on ema ja õde. Muidugi keegi ei arvanud, et see mu vale on ning pärast mu paariline (Austin) oli väga üllatunud :D Ma tean ühte korda ka, mitme aasta tagune, kui oli sama põhimõttega mäng, siis ka kõik arvasid, et see on õige, et mul on õde/vend, mis iganes ma siis tol korral ütlesin.

31.01.15

Terve päev möödus kodus.
Lõunal läks hostema lapsega välja ja kuna hostisa oli tööl siis olin üksi kodus. Vaatasin ETV live, rääkisin empsi ja Mammuga.
Kui omale lõunasööki valmistasin, saatis Rona mulle pildi pakist mis tähendab, et mu selfie pulgake on kohale jõudnud, jehuuu :D Ainult midagi üle 4€ maksis Amazonis ja mõtlesin, et mul läheb seda kindlasti vaja :D

Mingi aeg jõudsin ka pesu pesta ja õhtul sõime kõik koos õhtusööki.


1.02.15

Ühe paiku viis hostema mu ostukeskusesse, käisin üksinda shopingul.

Õhtul tellisin netist t-särgi ära, nimelt on Zoel laupäeval viies sünnipäevapidu ja ma kingin talle sünnipäevaks t-särgi meie piltidega.

Esmaspäeval ja teisipäeval 

jäi kool ära, ehk mul tuleb samasugune nädal nagu eelmine, ainult 3 päeva kooli.

Täna kutsus üks teine vahetusõpilane mind kellegi juurde koos teiste vahetusõpilastega, aga ma jätsin minemata, sest raske oleks olnud transporti leida, aga lubas mulle teada anda, kui järgmine kord midagi plaanis on.

Ega midagi arukat polegi teinud, niisama kulgenud. Varsti hakkame hostemaga õhtusööki valmistama.


Oleme Felixiga head sõbrad

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar