25. september 2014

23-25.09.14 Shoping / Ujumisvõistlused

23.09.14


Koolipäevast on meeles ainult kriminalistika tund kus lugesime pikka kriminaalset juhtumit ja kuna kõik oli loomulikult inglise keeles ja see oli ka kuues tund, siis lihtsalt tundsin, kuidas aju ei jõua järgi.

Peale kooli tulin koolibussiga koju, kell 16:45 viis hostema mind kooli ette, kust sõitsime ujumistiimiga Wyandotte High Schooli võistlustele.

Seekord pidin ainult ühe korra ujuma, muidugi jälle 50m. Tundsin, et ei läinud hästi, kuna juba ujudes nägin nii palju, et ma olen viimane ja teised ikka päris pikalt ees. Päris viimane tegelikult polnudki, hoopis eelviimane :D Ja aeg oli parem kui üle-eelmistel võistlustel, mis oli mulle suureks üllatuseks. Tookord oli mu aeg 40:18 ja nüüd oli see 39:84. Kõige parema aeg oli seekord lausa 33:70 ja kõige halvem 40:18. Kuuekesi ujusime, 6 rajaline bassein oli.
See kool tegi meie koolile ära, mis ei tulnud meile üllatusena, nad on alati meie koolist paremad olnud. Lõppskoori ma kahjuks ei mäleta.

Siiani oli see kõige parem ujula, võrreldes kõigi teistega, kus me käinud oleme.
Aga kõik ujulad, kus käinud oleme, on sellised kinnised ja pisikesed. Tahaks aknaid, meie ujulal on isegi uks, nagu sisse astud, siis oled kohe basseini ääres. Peaksin pilti tegema, siis saab paremini aru. Kuigi ega tegelikult ju vahet pole, millised ujulad neil on, see ongi hea, et meil on siiani kõige parem olnud?!

Tagasiteel lasi üks tüdruk oma kõlariga Echosmith - Cool Kids laulu, nii hea oli istuda kottpimedas ja laulda kõvasti kaasa.



Anna udus




Tagasiteel, päriselt oli muidugi 100x vingem vaade

24.09.14


School Closed - Professional Development ehk õpilastel kooli polnud, ainult õpetajad läksid kooli. Tänu sellele magasin rahulikult veerand üheteistkümneni.
Ujumine toimus kell 15:00, aga eelmine päev rääkisin treeneriga ja ta lubas mul selle vahele jätta.
Läksime jälle hoopis shoppama ja jälle ei tea ma, kuhu. See oli kahe nimega koht, teine sõna oli hill esimene sõna tähendas kas punast või lillat ja Red Hill see kindlasti polnud.

Igatahes oli see ostukeskus palju suurem kui see, milles eelmine kord käisime. Forever21 oli hiiglaslik, ma oleks võinudki sinna jääda. Ehteid oli nii palju, riieteosakond tekitas pigem jälle ängistustunde, sest liiga palju asju oli ja samas nagu polnud midagi, mida oleks tahtnud osta.
Mõne asja ikka sain, kaasa arvatud kontsakingad Homecominguks, mis toimub juba 4. oktoobril.
Praegu kahetsen, et poes pilte ei teinud, aga kui sa seal ostled, ega siis väga ei tihka võtta telefoni välja ja hakata pildistama.

Ühes kleidipoes nägin tuttavat tüdrukut kooriklassist. Tegelikult on meil valitsus ka koos. Tuli kohe kallistama, mis oli veider, sest koolis on meie rääkimine piirdunud ainult 'excuse me'ga. Ta oli ka kleidiotsingul. Kui ma omale kleiti proovisin, siis ta ema oli minu hostemalt küsinud, et kust me siis tuleme? Et Ameerikast me kindlasti pole, minu aktsendi pärast sai kindlasti aru, sest hostema ju põline Ameeriklane.


Huvitav, kas keegi on kunagi oma lapsi sinna pannud?


Enne shopingut käisime kohe söömas. Huvitav söögikoht oli, kuid kõige rohkem pakub see huvi ma usun väiksematele lastele, sest seal olid näiteks liigutavad gorillad, tiigrid, elevant jne.







Maitses nagu jäätisekokteil, väga viis



Go Eesti ja politsei

Lagunevad majad on minu nõrkus :D

25.09.14


Siin on nii, et igas klassis on õpetajal lauatelefon ja pea, et igas tunnis see ka heliseb, kui lausa mitte mitu korda ja tavaliselt mõni õpilane peab siis kantseleisse/kontori minema. (inglise k. office) 
Istusin siis täna rahulikult inglise keele klassis, kui jälle telefon helises. Mõtlesin just, et huvitav, kas mind ka kunagi kusagile saata tahetakse (kuidagi kahemõtteline lause tundub :D) Aga kuna ma olen ka enne seda mõelnud ja siiani polnud, siis lasin sel mõttel sama kiiresti minna. Aga peale kõne ütles õpetaja minu nime, tuli minu juurde ja andis mulle pass paberi. See on siis paber, milleta muidu ei võiks niisama koridoris kõndida.
Pidin raamatukokku minema, seal ühes väikses ruumis oli üks naine, inglise keele õpetaja ütles tema kohta ES L lady, mida iganes see ka ei tähendaks. Tema tegeleb kõigi vahetusõpilastega, leppisime kokku, et homme kell 8:00 lähen tema juurde ja teen inglise keele testi. Selle järgi ta vaatab, kas ma vajan tema abi või mitte. Tema siis aitaks mind kodutöödega jne.
See naine oli jumalast vinge. Kuna mul oli ujumisdressikas seljas, siis küsis, kas tegelen ujumisega. Selgus, et tema ka omal ajal tegeles ujumisega. Siis veel küsis, kas plaanin jalgpalli ka mängida jne. 
Kiitis mu küüsi ka ja siis me rääkisimegi küüntest. Tal endal olid pikad, hõbedase lakiga ja peal oli sädelus. Ütles, et enne olid olnud erksamat värvi, aga kuna käis pulmas, siis pidi tagasihoidlikumaks värvima. Lubas, et Halloweenil värvib oranziks. Selline lahe, heas mõttes crazy naine.

Kooris laulsime ühte laulu, mida iga tund oleme õppinud. Kes ei tea, siis Eesti koolis olin ma sopran, siin valisin aldi. Jep, ise valisin, õpetaja isegi ei kuulanud meid, kuidas me laulame. Ma olen oma valikuga rahul, mõni koht on võib-olla liiga madal ja vahest tahan automaatselt sopranit hakata laulma.
Ühes kohas selles laulus on baritonide häält vähe kuulda ja selleks tegi õpetaja nii, et meie aldid, pidime võtma ringi ja lugesime kaheks. Kõik number kahed pidid seisma baritonide kõrvale ja kui laulus tuli see koht, siis pidid nemad ka laulma baritonide osa. Ja muidugi juhtusin mina ka number kaks olema.
Sopranist baritoniks on ikka päris trastiline muutus. Üritasin naeru tagasi hoida laulmise ajal, sest see ajab nii naerma. Paar kuud tagasi pingutasin, et kõrgemaid noote kätte saada ja nüüd pean laulma madalamalt kui karu. Õpetaja arvab vist, et me oleme mingid imelapsed - võime vabalt kõiki häälepartiisid laulda.

Ujumisdressikas oli mul sellepärast seljas, et meil pidid täna jälle võistlused olema, aga viimases tunnis, 2min enne tunnilõppu rääkis jälle üks naine kõlaritesse ja teatas, et ujumisvõistlused jäävad ära. Ujumistrenni ka polnud. Me olime jälle väga õnnelikud Jennyga. Eks lihtsalt see, et see võtab nii palju aega ära ja õppida oli ka vaja, see kõik oleks siis väga hilja peale jäänud. Ning viimasel ajal tuleb mul võistlustel alati nõme närv sisse.

Kaks päeva pole ujunud, see on tase. Selle eest saan juba hommikul pool6 külma basseini hüpata - ei jõua ära oodata.

Ma ei mõista inimesi, kelle peanut butter maitseb - ökk

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar