28. september 2014

26.09.14


Eelmine õhtu läksin väga hilja magama, aga hommikul polnud üldse raske ülesse saada. Ujuda oli alguses naljakas, poleks uskunudki, et kahe päevaga see nii võõraks jääb.
Saksa keele tunnis sain natukene olla kui siis klassi telefon helises ja pidin inglise keele testi minema tegema. Test oli pikk ja see naine ütles, et arvatavasti me kohtume veel. Tegelikult pole mul selle vastu midagi, see tuleb ju mulle ainult kasuks. Ta ütles, et 2x nädalas siis kohtuks, aga ma ei teagi, mis kellaaegadel.
Kui tema ruumi jõudsin, siis alguses kohe küsis, et kas mul külm pole. Tal endal oli pleed ümber ja siis andis mulle ka ühe. Üle tunni tegin seda testi, ehk inglise keele tund jäi täitsa vahele. Enne valitsuse tundi käisin ruttu sealt klassist läbi ja sain teada kodutöö - mingi kirjand tuleb kirjutada esmaspäevaks, kui tore.

Matemaatika õpetaja on meile juba nädal aega lubanud küpsiseid küpsetada, sest me oleme hea klass. Nii kaua läks tal sellega sellepärast, kuna ükspäev tuli tal alles õhtul voodisse minnes meelde, et pidi küpsetama. Siis jäi ta haigeks, teine päev läks elekter ära ja lõpuks kui enam vabandusi polnud, siis ta lihtsalt unustas ära.
Aga reedel, kui teda ennast koolis polnud ja mingi teine mees teda asendas, siis ta oli oma küpsised tema kätte andnud ja lõpuks saime oma kaua oodatud küpsised. See oli nii armas temast minu meelest, meesõpetaja küpsetab kodus oma klassi jaoks oma vabast ajast küpsiseid.

Väga random, aga kriminalistika tunnis üks teine poiss kiitis mu küüsi.

Peale kooli tulin koju, Skypesin empsiga ja siis üritasin Padjaklubi vaadata. 5min suutsin ja siis jäin magama. Vahepeal ärkasin ülesse ja panin omale kella, et liiga kaua ei magaks. Peale kella magasin ikka veel edasi, 6 paiku tuli hostema koju. Ta pidi filmi laenutusse tagasi viima ja kutsus mind kaasa, aga ma olin omadega nii läbi, et magasin hoopis edasi.
Kell 7 hõikas hostvend, et söök on valmis. Siis suutsin end lõpuks ülesse ajada.

Vahepeal jõudsin Padjaklubi ära vaadata ja siis hakkasime Frozenit hostemaga vaatama. Ma arvasin, et ma ei vaata seda kunagi, aga hostema ekstra tõi selle laenutusest, seega pidi ära vaatama.
Ma olen kuulnud, kuidas kõik on sellest filmist vaimustuses olnud, aga kuna mulle tavaliselt multifilmi moodi filmid ei meeldi, siis mind kohe ei tõmbanud see film, et oh, läheks kinno vaatama. Aga tegelikult pean nõustuma kõikidega, kes on seda filmi kiitnud. Väga hea oli ja väga ilusad laulud.

Peale filmi tulin oma tuppa ja kuna päeval magasin, siis polnud mingi probleem ära vaadata ka Pilvede all ja Käteka uus osa.

Paar päeva tagasi käis inglise keele tunni ajal mini auditooriumis naine Michigani ülikoolist meiega rääkimas ja pärast tegi meist pildi, mille instagrami ülesse pani. Mina istun kolmandas reas, paremal. Iga rea kõige parempoolsemad toolid (kus ka mina istun) on ekstra vasakukäelistele

Igaüks sai kaks sellist küpsist :D

Jagas küpsiseid



27.09.14

Ärkasin 9:30, sest 10:30 pidin olema kooli ujulas. Toimusid ujumisvõistlused, seekord oli selline suurem võistlus, peale meie kooli oli seal 3 teist kooli. Tegelikult pidi tulema 8, aga kuna meie kool võttis selle võistluse eest raha, siis paljud otsustasid mitte tulla.

Ujusin kaks korda, 50m üksi ja 200m relay, ehk siis nelja inimesega koos, kõik ujusid 50m.
Üksi ujudes jäin kolmandaks, aeg oli 39:73, ehk parandasin oma aega. Minu ujumistiimist ujus minuga samal ajal Jenny ja Izzy. Jenny jäi esimeseks, Izzy teiseks ja nagu varem mainisin, siis mina jäin kolmandaks.
See polnud väga suur üllatus, sest enne ujumist saime kava vaadata ja seal oli iga ujuja nime taga nende parimad ajad ja ühel tüdrukul oli lausa üle ühe minuti. Seega olime oma kolmikvõidus suhteliselt kindlad.

200m relay's oli meiega kokku ainult kolm võistkonda. Mina jälle alustasin, sest ma olen ju ainus, kes veest stardib. Ujudes nägin, et vähemalt üks tüdruk on minust eespool, kui lõpetasin, siis nägin, et olin temast ikkagi ette saanud. Lõpetasime aga tubli teise kohaga.

Kui õigesti mäletan, siis 6. oktoober on ujumistiimi pildistamine.

Koju sain Jenny ja tema hostisaga, sest hostema oli jälle jalgpallivõistlustel tööl. Ma arvasin, et ujumine kestab pikemalt, aga juba kell 14:00 olin kodus.

Juba enne eelmisi võistlusi, kui ühes teises koolis võistlused olid, võtsin ma oma laulupeo käepaela käe ümbert ära. Anna sai selle niimoodi lahti, et ei pidanudki kääre kasutama. Treener lõi selle uudise peale kohe high five :D Aitab küll sellest rääkimisest iga kohtunikuga, kui kusagile võistlustele lähme. Hostema arvas, et võibolla kooriga esinedes ei tohi ka midagi käe ümber olla, seega hea, et ära võtsin.

Seal taga vasakul on siis see uks, kust saab sisse tulla



28.09.14

Midagi erilist ei teinud täna, aga kuna siiani olen igast päevast kirjutanud, siis ei tahaks vahele ka jätta.

Peale lõunat rohisin õues. Ilmad on viimastel päevadel väga soojad olnud, isegi lühikeste pükste ja topiga on kohati liiga palav.

Täna rääkisin päris palju eesti inimestega arvutis, empsiga skypesin ka.

Hiljem kui oleksin pidanud uuesti rohima minema, ütles hostema, et vaataks hoopis filmi. Filmi nimi oli vist The Double- ei olnud lemmik, aga käis kah. Ma olen viimasel ajal nagu mingi filmide arvustaja :D

Iga pühapäeva õhtu üritan ma varem voodisse minna, aga kunagi ei õnnestu. Tegelikult kui isegi kell 10 magama minna, siis on see liiga vähe und, sest kell 5 on igate pidi liiga vara tõusmine. Homme siis enne ja pärast kooli ujumine - pole hullu!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar