4. september 2014

3-4.09.14

3.09.14

Koolipäev tundus pikk, sest mul oli selline uni peal. Ma reaalselt oleksin võinud seal magama jääda, aga õnneks suutsin ennast üleval hoida. Tunnid olid ka suhteliselt üksluised, midagi konkreetset pole veel õppima hakanud.
Kool sai läbi pool kolm, siis sõitsin bussiga koju ja kell 16.00 pidin juba tagasi kooli ees olema, sest siis hakkasime kollase koolibussiga Adrian High Schooli ujumisvõistlustele sõitma. Bussis jäin ma kohe magama.
 Ma ujusin jälle 50m ja ütleks nii palju, et mul on ikka kooliga vedanud. Juba sinna ujulasse sisse astudes oli selline kloorilõhn üleval, et jube. Bassein oli ka väiksem ja väga must. Suure kloorisisalduse tõttu vees hakkas mul nina kohe valutama, kui kukerpalli tegin.
Pärast võistlusi vahetasime riided ja siis saime süüa. Tagasiteel rääkisime Jenny, Anna ja ühe teise tüdrukuga juttu.

4.09.14

Saksa keeles andis õpetaja juba eile meile paberid nimedega, kust me endale kõige meelepärasema 
valiks ja õpetaja hakkab meid nendega kutsuma. Nimekirjas oli ka kusjuures Ulla, aga ma otsustasin Karolini kasuks. Õpetaja ütleb seda nime nii veidralt, põristab r-i päris palju, ma mõtlesin, et küsin Jenny käest, kuidas tema seda nime ütleks.

Kooriklassis pidime ise otsustama, kas oleme aldid või sopranid. Ma valisin aldi, sest kohe kindlasti ei anna mind võrreldagi mustanahaliste soprani häältega. Ma olen valikuga väga rahul, sest homme peame kõigi ees laulma hakkama, et õpetaja ikka häält kuuleks ja vajadusel õigesse häälegruppi suunaks.
Lisaks tegime kooriklassis pre-testi millest ma mitte midagi aru ei saanud, 3 lehekülge oli ja ma mängisin lihtsalt bingot. Pärast rääkisin õpetajaga ja ta ütles, et pole hullu midagi.

Matemaatikas oli samamoodi testi moodi asi, mida õpetaja küll seekord veel ei hinda. See oli nii keeruline, sest ma ei saa tööülesandestki aru. Seal ütles ka õpetaja, et ma ei muretseks.

Kriminalistikas võtsime eile loosiga kas ühe pildi või siis sõna ja me pidime leidma oma paarilise. Mina sain siis pildi hammastest ja ühel poisil, Sean'il oligi sõna 'teeth'. Pidime üksteise kohta informatsiooni ülesse kirjutama ja täna klassis teistele tutvustama.
Hiljem moodustasime grupid ja pidime lahendama ülesannet, kus pätid olid midagi halba teinud aga 
nad tegid väikse vea, millega nad politseile vahele jäid. Tavaliselt jätsid nad midagi maha ja meie siis pidimegi leidma inimesele sobiva vastuse, ehk mille ta maha jättis ja mille tõttu ka vahele jäi.

Pärast kooli läksime Jennyga otse ujumistrenni. Meil on viimane tund koos ja siis on kohe hea minna koos. Trenn ise on ikka väga väsitav.
Täna ma veel vettehüpet ei teinud (puhtalt minu enda hirmu pärast), treener lubas, et järgmine kord hüppab minuga koos, no ma ei tea, kui tõsiselt ta seda mõtles :D Seekord pühendusimegi rohkem sellele, et Jenny selle ära õpiks, sest tema kartis ka alguses nagu mina.
Muude asjadega on treener õnneks rahul. 


Kõige lihtsam lehekülg, aga ma ei osanud seda ka täita :D

Käisime hostemaga Walmartist läbi kui ta mulle kooli järgi tuli

Ma ikka oskan valida asju mida pildistada - kena põrand





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar