1. juuli 2016

Ja jälle minek!

Oeh, see 28. juuni jõudis nii ruttu kätte, et ise ka ei usu.

Minu teekond sai alguse loomulikult Tallinnast. Veidi enne kolme kohaliku aja järgi olin ma Berliinis. Ma lootsin, et jõuan veel Berliini kesklinna jalgratta ekskursioonile (giidiga koos kõik sõidavad jalgratastega ja tutvuvad vaatamisväärsustega), et siis saab öelda, et ma olen Saksamaal ikka niimoodi käinud, et midagi peale lennujaama ka näinud. Kahjuks aga olin ma nii rumal, et lennujaama jõudes kõndisin ma pagasilintide juurest tuimalt mööda, kohe sealt alalt välja. Paljud läksid niimoodi, aga pärast üks eestlane ütles ka, et paljudel lihtsalt ongi ainult käsipagas. Oh mind lolli :D
Siis pidin hoopis ühte kõrvalhoonesse ootama minema, kuni pagas sinna tuuakse.

Järgmine lennuk läks mul alles hommikul kell 6:20 :D Düsseldorfi, sealt edasi Chicagosse ja siis lõpuks Detroiti. Jenny jõudis vist juba 28.ndal kohale.

Berliini lennujaamas läksin ma kohe muidugi Starbucksi, Burger Kingist võtsin ka ühe kanaburgeri. Lisaks käisin erinevates poodides ja ühest ostsin raamatu ka, et lennujaamas midagi teha oleks.

Minu suveniirid. Marmelaadi ja Selga küpsised ostsin sellepärast, et uuesti kirjut koera teha. USAs pole selliseid küpsiseid ja ainult Vene poest saaks marmelaadi.
Šokolaadi palju polegi, sest Rona toitub nüüd väga tervislikult ja Frankile meeldib tume šokolaad. Frank avaldas soovi ka, et me tooks tumedat šokolaadi, siis saab proovida erinevate riikide omi. Mul oli muidugi juba ostetud ka, sest teadsin, et talle maitseb.
 Ronale on need sokid ja sussid mõeldud, magusa asemel siis. Minu vanaema tehtud muide :)


Eestimaa on nii ilus

Väga tore oli jälle üle pika aja lennata

Ja muidugi minu lemmik Caramel Frappuccino. Ja see oli esimene kord, kui minult nime küsiti ja nagu näha, siis läks veidi nihu :D Ma olin nii kindel, et kirjutab õigesti, sest ma olin ju Saksamaal ja Ulla on saksa nimi. Aga noh, Ola on ka lahe. Nüüd ma hakkan mõistma, miks USAs paljud arvasid, et mu nimi on Olaf :D

Berliini lennujaam

Berliini lennujaamas oli nii lahe näha politseinike vähemalt neljakesi,relvad käes, kõndimas edasi-tagasi (õhtul). Oleks tahtnud neist kohe pilti teha, aga mul just telefon laadis tol hetkel. 

Düsseldorfi lennujaama turvakontrollis kutsus naine mind kõrvale ruumi ja hakkas mingi lapiga mu kotti, pükse ja kotisisu pühkima. Vaatas, kas leiab lõhkeaine jälgi.

See on vist Chicago :D

Kindlalt Chicago lennujaam

Chicago lennujaamas pidin jälle mina midagi teistmoodi tegema kui enamik. Paljud said lihtsalt sealt kontrollist läbi kõndida, mina pidin sellesse silindrisse seisma, jalad harkis, käed üleval. Hea, et mul seal lennujaamas järgmiseks lennuks veel aega oli, sest sealt turvakontrollist lahkudes unustasin ma läpaka sinna :D
Ma ei saa aru, miks kõik jamad minuga juhtusid, aga õnneks sain kõik lahendatud.

Detroidi lennujaama jõudsin ma 29. juuni veidi peale kuute õhtul. Koju jõudes käisin pesemas, siis sõime õhtusööki ja lõpuks käisime Jennyga naabruskonnas jalutamas.





Selle pildi tegin kiiruga suvalisest majast, see on minu jaoks nii veider, et siin on need muru niisutajad vms, lambist hakkavad järsku tööle ja pritsivad seda vett igasse suunda :D Samas ma saan aru ka, see muru näeb ju kole välja.

Ilus päikseloojang oli järve ääres. See järv on siinsamas naabruskonnas

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar