5. juuli 2016

3.07-5.07.16 I 4th of July

3.07.16

Hommikul sõime, siis läksime spordikeskusesse. Me tahtsime Jennyga proovida kickboxingu trenni, mulle see aga absoluutselt ei sobinud, tulin lihtsalt poole pealt ära. Läksin hoopis jooksurajale jooksma.

Pärast käisime ruttu dušši alt läbi ja siis juba välja päevitama/ujuma. Siinne päike võtab jõhkralt hästi, ma põlesin kohe ära. Siiani on valus.

Õhtul läksime  Greenfield Village'sse. Ma olen seal päevavalges ka käinud, panen siia lingi http://ullariin-ameerikas.blogspot.com/2014/10/191014-puhapaev-i-osa.html. Samas kohas olen Halloweeni ajal samuti käinud.

Sinna läksime sellepärast, et seal tähistati 4th of July'd (USA iseseisvuspäev). Me kohe alguseks kohale ei läinud. Küll aga nägime me koori ja Detroidi sümfooniaorkestrit. Näiteks esitasid nad loo, kus mängisid Hollywoodi hittfilmide tunnusmeloodiaid.

Lõpetuseks oli ilus üle 10 minuti kestev ilutulestiku-show.

Spordikeskuses

USA tattood panime ka omale

Ja nii inimesed läksid - toidukohvrid ja klapptoolid käes

N-ö kohalikud tervitasid inimesi vanaaegsete ratastega sõites

Ma ei oskagi öelda, kes nad on, nad kõndisid meist mööda, kui me saabusime


Kui maha istusime ja ma kava avasin, siis see oli esimene lehekülg, mis lahti tuli ja kohe nägin ka nime Neeme Järvi






4.07.16

Kuna eelmine õhtu jõudsime väga hilja koju, siis otsustasin hommikul magada ja mitte trenni minna. Zumba trennist jäin ilma, mis on küll kurb, aga ma olin tõesti omadega läbi.

Kui teised koju tulid, tegi Rona iseseisvuspäeva puhul Ameerika stiilis hommikusöögi. 

Nelja paiku läksime Jenny ja Ronaga T.J.Maxx'i. Midagi erilist ma sealt ei ostnud, Jenny näiteks ostis omale Calvin Kleini koti. See on selline pood, kust sa võid firma asju väga hea hinnaga saada.

Tagasiteel käisime Kroegerist läbi (toidupood). Koju jõudes sõime õhtusööki ja pärast vaatasime Jennyga uue KUWTK osa ära.

See on siis USA stiilis hommikusöök, teised sõid muidugi peekonit ka

Pidin ikka snapchati 4. juuli filtrit kasutama

5.07.16

Hommikul saime isegi kaua magada - üheksani. Sest alles 10:00 pidime kodust väljuma. Kell 11:00 hakkas jälle ZUMBA! Täna oli küll teine treener. Vist ongi kokku 2 erinevat Zumba treenerit.

Jenny tegutses omapead seal jõusaalis, mina ja Rona käisime Zumbas. Ja Zumba oli üli lahe, ma täiega nautisin.

Pärast käisime Jennyga ujumas, hoones sees asuvas basseinis ja hiljem võtsime päikest. Mina istusin küll pigem varjus, sest ma olen endiselt põlenud.

Spordikeskusest läksime otse toidupoodi. Kodus sõime tacosid ja rohkem polegi midagi erilist rääkida. Aaa, Zoe tuli just näitama, et tal tuli üks hammas ära :D

Hommikul jõudsin kõige varem autosse ja mulle ka meeldib see koera filter :D


Spordikeskuses Jennyt oodates vaatasin Ellenit

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar