22. oktoober 2014

19.10.14 Pühapäev I osa

19.10.14

Kell 12 läksime Jenny ja tema hostperega Greenfield Village'sse. Rona (Jenny hostema) sai mulle tasuta pileti, seega oli kindel minek. Tavaliselt on pilet midagi 20$ mis ei ole küll midagi meeletult kallist, aga siiski. Lisaks saime ka käepaela, millega saime tasuta rongi ja tõllaga sõita. Muidu peab selle eest lisaraha maksma.
Kui ühe tõllaga sõitma läksime, siis Rona meiega ei tulnud, ehk läksime neljakesi. Sõites siis mängisin Henryga ja üks naine minu kõrval küsis, kas ta on mu poeg. No silmavärv on meil tõesti sama ja mõlemal heledad juuksed, aga jah, sellist küsimust ei osanud ma küll oodata.

Kuni kella viieni olime seal, siis pandi see kinni. Pool 7 avati uuesti, aga siis juba Halloweeni stiilis, sest sel nädalavahetusel oli jälle see, kus meie ka eelmine kord käisime.

Nägin väga palju asju, näiteks Henry Fordi maja, kuidas klaasi tehakse, kuidas kunagi ajalehti trükiti jne. Ma pikemalt ei kirjutagi, sest pilte on PALJU. Ma ei osanud väga midagi välja ka jätta, eks vaatate palju jaksate.


Jenny oma lastega :D









Nö kohalikud inimesed





Henry Ford'i maja


















Halloweeni puhul kõrvitsad tänavatel

Kino




























Päris pikad juuksed naisel






Rong

Kõik masinad, mis ringi liikusid olid vanaaegsed

Postimaja





Raamatukogu













Värviti lõnga








Veidi udune pilt

Nendega tehti mustreid



Nagu Inglismaal



Klaasi tegemine


Keraamika











Kõik tähed on eraldi laotud


Sellega mõõdeti, et paber ja trükitav tekst õiges suuruses oleks


Ühe maja taga kasvatatakse erinevaid juurvilju




Suveniiripood






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar