15. oktoober 2014

14-15.10.14 Igapäevaelu

14.10.14

Matemaatika töö uuesti tegemise lükkas õpetaja järgmisele päevale.
Ujumine jäi ära, kuna ühel ujujal suri ema ära ja kellegil polnud tuju ujuda. Seega saime korraks basseini juures kokku, rääkisime ja tulime tulema. Jenny hostema tõi mu ära, sest bussid olid juba läinud ja mu hostema töökoht on 40min kaugusel.

Mul on nii kahju sellest tüdrukust, kellel ema ära suri. Ühel õhtul enne trenni viid ema arsti juurde, kuna kurdab valu rinnus ja vaevalt, et sa mõtled, et see on võib-olla viimane kord, kui teda elusalt näed.
Tal on ka 6 või 7-aastane õde ja vend, kes käib ülikoolis. Ta võttis nüüd kaks nädalat vabaks juhtunu pärast. Isal on kaks töökohta, ehk ta pole väga palju kodus. Tänu sellele pole ta kunagi süüa teinud, arveid maksnud...täiesti must auk.
Tüdruk on senior, ehk maikuus on lõpetamine.. kurb.
Ühel võistlustel oli ta ema ka kaasas ja ma veel mäletan, et ma vaatasin teda, aga praegu ei meenu ta nägu absoluutselt ja see ajab hulluks. Ma olen alati selline inimene olnud, kes tahab asju pisidetailideni teada, et kõik siis peas läbi mõelda. Pilt sellest tüdrukust, kui kedagi peaks huvitama http://vbps.schoolwires.net/Page/4539

15.10.14

Saksa keeles pidime eelmise nädala tunnis lauseid koostama, antud olid siis nimi-, tegu- ja määrsõnad. Meie töö oli ainult õige lõpp sõnadele panna. Õpetaja rääkis, et kes kõige rohkem lauseid kirjutab, sellele toob saksamaa kommi.
Tunnilõpus viisime siis kõik oma paberid ära, suured A4. Ma ei saanud alguses nipile pihta, kuidas kõige kiiremini lauseid koostada ja seega kaotasin veidi aega, aga kokku sain lauseid nii pooleteise lehe jagu. Kartsin, et olen natukene liiga maas teistest, aga kui nägin teiste lehtesid... nii palju kui mina nägin, siis iga teise lehel oli maksimum 10 lauset. Enesetunne läks loomulikult kohe paremaks :D

Ja täna tuli siis õpetaja tunnis minu laua juurde, alguses küsis, et kas ma koostasin üksi need laused. Ma muidugi uhkelt, et jah, loomulikult. Ning siis andis mulle Mamba nätsukommi. Ma: ''Mulle meeldivad need kommid''. Oleks tahtnud talle kohe ära rääkida, kuidas kunagi vanaema neid mulle ostis ja et kui mul ainult 30senti oli, siis Selverist ma ilma nendeta tavaliselt ei lahkunud :D Te ei kujuta ette ka, kui hea on tuttavaid asju näha.
Tegin kohe pilti sellest ja saatsin Jennyle küsimusega, et kas ta on neid söönud. Austria ju kohe Saksamaa kõrval ja kui juba Eestis need müügil on..Ta ütles, et on kuulnud, aga söönud pole ja käskis talle ka jätta. Nii ma siis üldse ei avanudki seda enne, kui viimases tunnis, kus me need kahe minutiga nahka pistsime.

Peale valitsuse tundi ma siis sööma ei läinud, vaid matemaatika klassi, et töö uuesti teha. Selle jõudsin tehtud täpselt siis, kui söögivahetund lõppes, ehk kiirustasin kooriklassi. Jõudsin oma kaustiku riiulilt võtta ja kohale istuda, kui õpetaja mu enda juurde kutsus. Selgus, et pean jälle raamatukokku selle naise juurde minema. Ehk panin noodid tagasi, koti selga ja kõndisin teise kooli otsa, kust ma alles kiiruga tulnud olin.

Sinna jõudes see naine küsis, et mis lõuna mul on ja, et kas olen söömas ära käinud. Kuna eelmine päev juba oleksin pidanud mata tööd tegema minema, siis oli mul kahel päeval võileivad kaasa tehtud. Talle aga ütlesin, et kuna käisin mate tööd tegemas, siis sööma ei jõudnud. Ma hakkasin seda võikut juba peale teist tundi sööma, ehk kõht oli selleks ajaks jälle tühi. Ta ütles, et ma käiks söömas ära ja tuleks siis tagasi. Siin on järjest need A,B ja C lõunad, ehk kui mõnel on tund, siis mõni jällegist on söömas. Ma ei teadnud, et selline asi võimalik on, aga nii ma siis läksingi ja sõin B lõunal.

Käisin siis söömas ära ja kuna kodutöödega polnud abi vaja, siis tegin mingit testi. Leppisime kokku, et hakkan iga neljapäev neljanda tunniajal seal käima, ehk juba homme saan teda uuesti külastada.

Peale kooli oli ujumine loomulikult. Tundub, et me Jennyga pole ainukesed, kellel ujumisest villand on. Iga võimaliku hetke kasutame niiöelda lollitamiseks ära. Teeme kätelseisu, kukerpalle.. igasuguseid asju.
Pool 5 lasi treener meid juba minema, jehuu.

Jenny hostisaga läksime Jenny juurde. Hostema tegi pizzat, mis oli väga hea, aga ma siiski igatsesin seda, mida minu ema teeb. Kiitused Sulle! :)
Veidi hiljem läksime hostema ja Jennyga poodidesse. See polnud mingi uhke kaubanduskeskus või midagi, lihtsalt paar poodi kõrvuti. Üks oli ka toidupood, kus oli tooteid erinevatest riikidest. Toffifee kommid nägime ka ära, Jenny oli nii õnnelik. Aga siin oli see kirjutatud ''Toffifay''.

Jalanõupoes käisime ka, lisaks ka ühes sisustuspoes, mis ei olnud küll nii vinge kui Hobby lobby, aga siiski. Seal olid ka advendikalendrid müügil, ma olin lausa pettunud sellepärast. Ma tahan ikkastki, et emps mulle Eestist saadaks.. Jenny tahab ka, nii, et ma pole ainuke imelik :D
Viimasena käisime poes, kust saad omale vanni- ja magamistoa jaoks kõik vajaliku. Seal nägin ka eesti keelset sõna, millest pilt allpool.

Peale poodides käiku käisime pangaautomaadist läbi, kust Jenny sularaha välja võttis. Minu kaart on muidugi nii peps, et talle sobib ainult Walmartis olev pangaautomaat. Natukene enne üheksat jõudsin koju.



Minu armas Mamba :D

Tervis ja veepudelid lähevad päris hästi kokku ju

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar