30. oktoober 2014

27-30.10.14

27.10.14

Koolis on iga hommik see, et mõned õpilased on teinud paari minutilise video, mida siis iga klassi õpetaja ühelt leheküljelt näitab. Ametlik nimi on morning announcements ehk hommikused teated. Küll tehakse intervjuusid õpilastega kes kusagile tiimi kuuluvad, et siis tulevatest mängudest teistele ka teada anda. Samuti on õpetajaid, kes annavad teada, kui mingi spordiala hooaeg algab. Praegu on Halloweeni puhul väga populaarsed igasugused 'hirmsad' videod, mis õpilased ise on filminud.
Tol päeval kriminalistika tunnis tegime just sõrmejälgi kui üks poiss uksest sisse astus ja küsis, kas ujujaid on siin klassis. Me siis Jennyga ütlesime, et meie jah oleme. Läksime siis uksest välja ja koridoris oli peale tema veel üks poiss ja üks tüdruk ujumast. Kuna järgmine päev olid ujumisvõistlused, siis tahtsid nad meist video filmida. Seda videoklippi järgmine hommik siiski ei näidatud ja ma täitsa mõistan. Sest see tüdruk, kes vastama pidi küsimustele, meie Jennyga lihtsalt seisime, muutus totaalselt kui kaamera tööle läks. Vaikselt rääkis ja nagu Jenny ütles, tundus nagu õhk sai otsa.

Koori tunnis tegime lavaproovi, peale kooli pidime tegelikult ka proovi minema, aga kuna me jäime Jennyga peale kriminalistika tundi õpetaja juurde, et abi küsida, siis ma sinna ei jõudnud.
Ma oleks muidugi läinud, aga kuna siin on mingid üli turvanõuded, siis kell 14:50 ütles õpetaja, et on uksed lukus ja enam lavale ei saa.

Läksin siis hoopis ujuma Jennyga, kappide juures ei saanud mina muidugi oma kappi lahti (hommikul sain kohe esimese korraga, jehuu). Jenny ei saanud ka lahti, aga üks tüdruk minu kooriklassist jalutas mööda ja pakkus ise abi.
Ta sai kohe lahti, võtsin oma ujumiskoti ja küsisin siis temalt, et kas ta läheb ka proovi? (Kuigi kell oli juba palju) Aga tema vastus oli päris ootamatu: ''Ei, ma olen koolist viieks päevaks kõrvaldatud.'' Küsisin, et ''mis sa tegid?'' Tema: ''Üks tüdruk noris mind, ma lõin teda näkku'' Mis ma ikka oskan öelda - Ameerika... 
Üks tüdruk minu matemaatika klassist on ka vist praegu koolist kõrvaldatud, sest ehk mäletate kui ma rääkisin, et nägin söökla kaklusest videot, nimelt tema oli ka seal videos ja vähemalt pole teda sellest ajast saadik enam tunnis olnud.

Ujumisest mäletan seda, et see oli väga kerge, ma polnud üldse väsinud.
Peale ujumist kui riided ära olime vahetanud wc kabiinides ja Shelbyga kahekesi olime.. mainin ära, et siin on ikka väga imelik, kui sa oled teise inimese ees alasti. Dušši all käiakse ka trikood seljas ja mõni näiteks paneb niimoodi omale trikoo selga, et jätab pesu selga ja kui trikoo seljas, siis võtab aluspesu ära (päris hea venivus peab ikka pükstel olema, kujutage ise ette) Nad on selles juba vanad kalad, mina isiklikult käin kabiinis vahetamas.
...igatahes Shelby rääkis mulle, et ta tunneb ennast esimest korda tiimi liikmena. Ma olen temaga viimasel ajal palju rääkinud ja loomulikult pole mina ainus, aga nii tore, et olen tema meeleolu tõstmiseks midagi teha saanud. Ma ise tunnen samamoodi ja sellepärast on nii kurb, et väga kaua enam ujumine ei kesta.


Kriminalistika - sõrmejälgede võtmine

Kriminalistika klassi 'tavalise klassi' osa

Saksa keel - igas klassis loomulikult lipud


28.10.14

Kriminalistika tunnis võtsime jälle enda sõrmejälgi. Te ei kujuta ette ka kui kaua sellega tegelikult aega läheb, et ilusa sõrmejälje saaks, nii et saaks näha, kas sul on loop, whorl, arch jne, ma ei tea nende eesti keelseid nimetusi.

Peale kooli toimusid minu koolis ujumisvõistlused, vastaseks oli Thurston High School. Fun fact -nende tiimis oli 7 tüdukut.. MISMÕTTES?!

Pool 5 läksin siis kooli tagasi, seina peale oli keegi ujujatest teinud plakatid senioritele, ehk minu nimi oli ka seal. Aga kuna mul oli tol päeval kooriga kontsert, siis ei saanud kahjuks osa võtta võistlustest.

Kuni kella kuueni istusin teistega ujulas, vaatasin kuidas nad sooja tegid ja klõpsisin pilte nii enda telefoni kui Jenny digikaga. Kell 6 läksin orkestri ruumi, kus ootasime natukene aega oma kooriga, sealt edasi meie kooriklassi, kus kõik koorid koos hääli soojaks laulsid.

Kell 7 hakkas kontsert. Üks koor oli nii heal tasemel, ma oleks võinudki neid kuulama jääda. Ja siis pidi mul muidugi jõhker närv sisse tulema. Ma usun, et järgmine kord enam nii hull pole, eks see oli sellepärast ka, et ei teadnud ju mida oodata. Järgmine kontsert on alles detsembris.

Kõik meie tiimi seniorid said tol päeval ujumisvõistlustelt nänni, tehti nagu selline hooaja lõpetamine. Lisaks näidati videot ja saime kätte ka ujumistiimi pildid. Kui ma esinemast koju jõudsin, siis tuli üks naine, kes ujumistiimis kogu aeg aitab, ja tõi mulle koju ära kogu tavaari.
Me saime ikka igasugu head nänni, lisaks ka kolm kuldkala.





Jenny ja Allison

A-tähe juures andsid alla



Tagaplaanil siis see teine tiim



Meie tiim


Kontsert kava

Minu nimi ka täitsa olemas


Tüdruk, kes on minu kriminalistika tunnis



29.10.14

Kapi mitte lahti saamine on juba igapäevane probleem. Tol päeval küsisin jälle pärast miljon korda proovimist võhivõõralt abi.

Ujumast saime pool tundi varem ära. Kuna ujumine lõppes varem, siis tõi Jenny hostema mu koju, aga maja ette jõudes nägin, et hostema auto maja ees. Ta tuli sellepärast varem koju, kuna mu üks kuldkala oli ära surnud ja ta ostis ruttu uue asemele, et ma aru ei saaks. Aga kuna ma jõudsin nii vara koju, siis pidi ta mulle aru andma, miks ta nii vara kodus oli.
Tuppa ma ei jõudnudki, astusin otse ühest autost välja oma kahe kotiga ja kohe teise autosse. Läksime loomapoodi, et mu kalakestele akvaarium ja sinna sisse vajalikke asju osta.

Minu akvaarium kalakestega


30.10.14

Enne ujumist kurtis Jenny, kuidas ta oli kokku leppinud Skype vestluse oma vanematega, aga et kedagi pole Skypes. Ma olin segaduses ja mõtlesin, et kuidas ta oleks siis saanud Skypeda, kui ise ujuma läheb.

Ma selle peale ei tulnudki, et Skype äpp on ju ka olemas. Nii ma siis tõmbasin omale ka telefoni Skype ja sain enne ujumist paar minutit Marleeniga Skypeda. Veider ikka kuhu see tehnoloogia tänapäeval jõudnud on. Marleen nägi basseini ja teisi ujujaid, nagu oleks meiega siin olnud.

Ujumas kirjutas treener tahvlile mida kõik ujuma peavad järgmine nädal, kui need suured võistlused toimuvad. Mina pean ujuma 50m ja 100m. Lisaks märkis ta ära meie parimad ajad ja ise pidime ütlema uue aja, mida tahame saavutada nendel suurtel võistlustel.

Ujumine lõppes jälle varem ära, seekord juba 45minutit varem, ehk 16:15. Mul on juba praegu kahju, et ujumine läbi saab. Laupäeval on veel trenn, esmaspäeval ja rohkem ma ei teagi, sest teisipäeval meil kooli pole ja kolmapäevast hakkavad juba võistlused.


Väga võimsad lokid olid tal peas, tundsin, et pean jäädvustama

Üks poiss minu matemaatika klassist, ta nime hääldatakse Tairiiz, ma jätsin Tai riisiga meelde :D


Täna tulin jälle Jenny hostemaga koju, nad olid päeval küpsiseid teinud ja tõid mulle ka :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar