29. oktoober 2014

26.10.14 Detroit

26.10.14

Kell 12:00 väljusime hostemaga kodust, võtsime Jenny peale ja sõitsime Detroiti. Detroit on nii ilus ja uhke aga inimesi pole põhimõtteliselt üldse. Tol päeval soosis ilm ka meid, nii hea ja soe oli, kohati hakkas isegi palav.
Kõigepealt läksime ühte sadamasse, kust oli hea vaade sillale, mis Kanadasse viis.
Seejärel panime auto parklasse ja käisime General Motorsis. Mul pole siiani päris selge, mis koht see on. Jah ma tean, et seal on autod, aga samas oli seal ka hotell, igasugused kiirtoidukohad jne.. (Ma loodan, et neid inimesi pole palju, kes praegu face palm'i löövad ja mõtlevad, kuidas ma ei tea :D)

Ega midagi kindlat plaanitud ei olnudki, mida teeme. Kõndisime niisama ringi linnapeal.
Vahepeal käisime ühes Kreeka söögikohas söömas, kus töötajad olid ka kõik Kreeklased. Söögikohas tegi Jenny paar pilti, aga mul oli juba sel hetkel digikal aku tühi.
Pärast seda suundusime ühte jäätise kohta, mille nime ma kahjuks ei mäleta. Kuna pidi hea koht olema, siis ilma kõige väiksema potsikuta sealt ei lahkunud. Ja see oli super :)

Enne koju sõitu läksime läbi Mehhiko söögikohast, kus eelmine kord hostema ja -vennaga ka käisin. Läksime sinna, et hostvennale söök koju kaasa osta. Kuna endil olid kõhud pilgeni täis, siis meie piirdusime magustoiduga, mis seekord nii hea polnudki, kui eelmine kord.
Tagasiteel tahtis hostema veel ka ühte koogipoodi minna.Kui ta seda ütles, siis oli küll selline tunne, et kuidas sa suudad praegu mingist tordist mõelda. Ta ostis väga uhke tordi, mis maitses ka väga hea.
Tol päeval sai ikka väga palju süüa, liiga palju.

Ps. Vabandan, kui tekst liiga 'hüplev' on, aga ma tahan lihtsalt ära magama minna. Homme tulevad teised postitused, mis mul peaaegu valmis on kirjutatud ja võib-olla korrigeerin siis ka seda teksti paremaks :)















Leidsime Jennyga oma lemmiku



Üritasin Eestit reklaamida

General Motors hoone





Ideaalne päev lebotamiseks


Sellega nägi väga hästi ära, mis Kanadas toimub

Eesti lipp oli ka :)







Jennylt saadud pildid:

Mu juuksed meenutavad kaheksajalga

Ma mõtlesin, et ta jätab selle suure lõvi ikka peale, mis mu taga on, aga ei :D




General Motorsi hoone





General Motors



See on see sama staadion, kus me pesapalli vaatamas käisime






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar