22. oktoober 2014

19.10.14 Pühapäev II osa

Plaan oli peale Greenfield Villaget minna Wiards'isse, see on üks kõige populaarsematest haunted house ehk eesti keeles kummituse maju?! Greenfield Villagest lahkudes läksime korraks Jenny juurde, aga kuna Henry ja Zoe magasid, siis ma jäin autosse koos nendega.

Sealt edasi läksime Adelheidi juurde, peale kuut jõudsime kohale. Tal olid kaks peretuttavat ka kohal, kellega me Wiards'isse läksime.
Adelheid oli kõigile õhtusöögi valmistanud, seal me siis sõimegi kõhud täis, rääkisime juttu.
Peale kaheksat hakkasime lõpuks minema. Jenny hostema läks Henry ja Zoe'ga koju. Need kaks peretuttavat läksid oma autoga ja meie Jennyga läksime Adelheidiga ja tal oli Mustang. Adelheid on üli vinge. Kimas ja tegi igast asju selle autoga ja rääkis nalju, terve tee naersime.

Sinna sõites rääkisin ma suure suuga, et kindlasti ei karda ma midagi ja et see ei saa nii hirmus olla. Aga võite 100x arvata kes kiljus kõige esimesena? Loomulikult mina. Piletisabas seistes oli seal üks ''koletis'' ja ta nägi välja nagu kuju ja ma hakkasin teda katsuma, kui ta järsku ennast liigutas.
Hiljem kui teda uuesti nägime, siis istus ta pingi peal ja üks mees läks istus tema kõrvale, et pilti teha. Appi kui naljakas see oli, kui ta ennast liigutas :D See mees oli ikka väga ehmunud.

Kokku oli seal 5 erinevat maja, me käisime kõigis. Ühes majas oli üks poiss/mees, kes üritas mind ehmatada. Ja miks ma sellest räägin? Nimelt selles majas jäi Jenny meist maha ja seega me ei olnud tol hetkel koos ja kuna see poiss nägi olenemata oma hirmutavast meigist kena välja. Ja mis te arvate, mida Jenny mulle esimese asjana ütles? Mul oli nagu ''ma tahtsin sulle seda sama öelda'' Ja siis me kirusime ennast, et me talle midagi ei öelnud :D

Lisaks käisime ka kastiga sõitmas, see läks läbi metsa ja metsas sees olles erinevatel hetkedel hüppasid inimesed igalt poolt välja, et meid hirmutada. Minu meelest oli see väga lahe, kuigi see polnud väga hirmus, aga see andis nii palju juurde, et see just metsas oli.
Peale seda saime kõik ühe sõõriku ja õunamahla.

Koju jõudsin pool 12 ja järgmine päev oli kool..aga asi oli seda väärt!


Meile armsaks saanud Mustang

Koletis, keda ma arvasin olevat elutu

Veel üks koletis

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar