1. juuli 2016

Teine päev, 30.06.2016

Hommikul ärgates olid Rona ja lapsed juba kodust ära, spordikeskuses.

Jenny kasutas seda targalt ära ja hakkas KUWTK(Keeping up with the Kardashians) seriaali vaatama. Ma ei kujutaks oma elu niimoodi ette, et kaamera filmib kõike mida teed ja ütled.

Lõunal tegi Rona chocolate chip küpsiseid, need on niiiiiiiiiii head.

Päeval käis naaber oma kahe lapsega meil külas. Istusime kõik õues ja nautisime ilusat ilma. Lapsed olid enamuse ajast batuudil.

Õhtul oli Zoel ujumine ja tal toimub see meie kooli ujulas, ehk siis loomulikult läksime me kaasa. Me saime kooli suuremasse koridori ka minna. Seal olid sporditiimide pildid seintel ja saime otsida tuttavaid nägusid. Snappisin Annale ja Allisonile nende ujumistiimist ka pildi ja siis Alli ütles, et neil hakkab varsti ujumistrenn.

Kui Jennyga ujulasse tagasi läksime, et Zoe trenni vaadata, siis hakkas mul ninast verd jooksma. See oli rohkem nagu voolamine :D Naersime, et ma sattusin nii erutusse, kuna sain koolimaja näha ja siis veel uudis, et meie vanad tiimikaaslased tulevad varsti trenni.
Lõpuks olin ma WC's nii kaua, et Jenny tuli juba küsima, kas kõik on ok ja teine hetk oli ta ukse taga juba Allie ja Annaga, kes olid trenni tulnud. Tore kohtumine oli, mina ukse peal, ninast verd jooksmas :D Kurb on see, et vanadest ujujatest ainult vähesed on endiselt tiimis.
Tänu verejooksule ei näinud ma muidugi absoluutselt ka Zoe trenni. Pärast arutasime, et eks see lennukiga sõitmine lõi rõhu paigast.

Ujumast tulles käisime Frosty Boy'st läbi.

See oli enne naabri tulekut, aga nagu näha, siis teine naabritüdruk oli külas

Lennukit käisime ka hommikupoole lennutamas


Täiega oleks tahtnud ise ka vette minna





Ujumistiim

Jacob on all vasakult kuues

Frosty boy

Naabritüdruk Chandler tuli ka kaasa

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar