22. oktoober 2014

20-22.10.14

20.10.14

Koori tunnis läksid järsku klassi ette kaks tüdrukut, tutvustasid ennast ja ütlesid laulu nime, mida nad laulma hakkavad. Ma siis küsisin kõrval istuva tüdruku käest, et miks nad neid laule laulavad? Selgus, et nad on teisest usust ja nad ei tohi sellepärast ühte laulu meie repertuaarist laulda. Aga kuna hea hinde saamiseks pidid siiski midagi laulma, siis tegid nii.
Ma pole üldse sellise asja peale mõelnudki, jälle midagi uut.

Peale ujumist käisime Halloweeni poes hostemaga, et mulle kostüüm osta. Sealt ostsin omale ujumise jaoks retuusid ka, me nüüd trennis retuuse kandma, sest siis peaks võistlustel palju lihtsam ujuda olema.
Sealt poest ei leidnud ma tegelikult ühtegi sellist sobilikku ''valmis'' kostüümi. Aga leidsin Minnie Mouse kõrvad ja punase lipsu ja siis oli asi otsustatud - olen Minnie Mouse. Kui viimati Jennyga shoppamas käisime, siis ostsin omale musta seeliku seega see polnud probleem. Walmartist pidime ainult punase pluusi ostma ja valge värvi, millega täpid sinna peale teen.


Walmartis klõpsutasin niisama




Minu ilusad roosad retuusid

21.10.14

Hommikul olime peaaegu juba kooli ees, kui treener saatis sõnumi, et kell 15:30 pean juba võistlustele minema. (Tavaliselt oleme läinud 16:45)
Viisime siis hostvenna kooli ja tulime ise koju tagasi mu ujumiskoti järgi. Tänu sellele jäin esimest korda kooli hiljaks ja pidin office'ist läbi minema.

Sööklas toimus ühe lõuna ajal tüdrukute vahel kaklus, mina sel hetkel söömas ei olnud, aga ega see mul sellepärast nägemata jäänud, kõik filmisid seda ju oma telefonidega.

Peale kooli läksin Jenny juurde, kus sõime ning juba oligi aeg kooli tagasi minna.

Ujumisvõistlused toimusid Redford Union High Schoolis. Ega see nimi teile kindlasti midagi ei ütle, umbes 45 minuti kaugusel meie koolist.

Ju siis polnud väga olulised võistlused, sest meie tiimi tüdrukutest kaptenid valisid ise, mida keegi ujuma peab.
Mina õnneks pidin jälle ainult 50m ujuma, aga ühel tüdrukul oli näiteks nii, et ta pidi ujuma rinnuli ja tavaliselt ujub ta selili. Nii naljakas oli vaadata, kuidas ta oma starti oodates küsis treenerilt, kuidas seda ujutakse ja siis kätega harjutas seal nö kuivalt.

Minu aeg oli 36:59, mida ma ei taha väga uskuda, sest ma tundsin, et ma ei andnud endast 100%. Eelviimane olin. Ja see on väga võimalik, et aeg oli vale, sest kõik see korraldus tundus ühe põlve peal tehtud.
Neil polnud isegi stardi märguandeks vajalikku tehnikat. Kasutasid mingit ühekordset pasunat, millel poole võistluste peal õhk otsa sai ja siis pidi vilet kasutama.
Ega nad tegelikult ei pidanudki võistluste korraldamises nii head olema, sest esialgselt oli see võistlus plaanitud üldse meie koolis, aga siis suri ühel meestest, kes starti annab, keegi ära. Võib-olla mäletate kui kunagi võistlused tühistati?!

Ujula ise oli jube vana, WC, riietusruumid ja kõik olid nii vanad ja haises imelikult. Jälle muidugi mõtlesin kuidas mul on kooliga vedanud.
AGA basseinis oli vesi nii soe. Me Jennyga nautisime kõige rohkem, tegelikult kõigile meeldis. Tavaliselt on see, et kui vette saad, siis pead kohe ujuma hakkama, kuna nii külm on, aga seal võis vabalt niisama nautida :D
Mõned tüdrukud ei julgenud vett katsuda, sest arvasid, et me teeme nalja.
Ainus miinus oli see, et seal vees oli vist kloor, igatahes hakkas kukerpalle tehes nina kipitama ja isegi silmad võttis vesiseks, kusagil mujal pole nii hull olnud.

Kuna võistlused hakkasid juba kell 17:00, siis kell 19:00 olin kodus.


Tegelikult ju pole tardy :( Treener saatis lihtsalt liiga hilja sõnumi

22.10.14

Koori tunnis käisime saalis laulmas, sest teisipäeval on juba esinemine. Kuna igalpool on kaamerad ja õpetaja ise ei lubanud telefone üldse välja võtta, siis tundsin ennast väga suure reeglite rikkujana, kui kaks pilti tegin. Pildid küll kõige paremad pole, sest üritasin ruttu ja varjatult teha.

Ujumast saime pool tundi varem ära. Veidi veider oli retuusidega ujuda, aga kuna need mul suhteliselt õhukesed, siis väga suurt erinevust ka pole. Kohe kui treener mu retuuse nägi, siis ütles ''oooo, pink, I like it'' Ja siis Alli oli oma oranzidega minu kõrval ''fine'' :D :D

Meil on nii nädal aega juba poistega koos olnud ujumine ja ega enam tüdrukud üksi ei saagi olla, sest poistel juba hooaeg algas ja meil järgmine nädal lõppeb.
Nad kasutavad kahte rada, aga täna kaks poissi vahepeal ujusid meie rajal. Kuna nad on kiiremad, siis vahest oli küll tunne, et suren ära sinna basseini.







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar