3. november 2014

1-3.11.14 Halloweeni pidu & plakatite meisterdamine

1.11.14, laupäev

Kaheksast veerand kümneni hommikul oli tavapärane ujumine, viimane hommikune trenn. Tegelikult kestis trenn isegi veidi kauem, aga ma läksin varem ära, kuna hostema pidi hostvennaga kusagile minema.

Peale trenni oli mul siis vaba maja. Tassisin mööda maja läpakat kaasas ja kuulasin SkyPlus'i, väga mõnus. Kättemaksukontori osa jõudsin ka ära vaadatud.

Pool kaks tuli Jenny oma hostemaga mulle järgi ja läksime ühte poodi - Joanne fabric. See oli selline meisterdusasjade pood. Meil oli Jennyga vaja osta tavaari, et ujumistüdrukutele plakatid teha.

Peale nelja viis Jenny hostema meid Adelheidi juurde. Seal sõime kanasuppi ja siis hakkasime Jennyga õudukat vaatama. Poole kaheksa aeg sai see läbi, siis oli täpselt selline tunne, et nüüd on aeg koju magama minna. Tegelikult oli aga aeg minna Halloweeni teemalisele peole.

Pidu toimus selle sama naise juures, kellega me kummitavates majades käisime. Halloween on arvatavasti tema kõige lemmikum püha.
Tal oli maja taha tehtud ka enda kummituste maja. See oli väga võimas. Ma lihtsalt ei oskagi seda sõnadega väljendada kui võimas see oli ja kui palju tal seda tavaari kõik majaesine, tagaaed ja maja ise täis oli. Võib-olla see annab mingisuguse ettekujutuse, kui Adelheid ütles, et tal on neid asju 20 aasta jooksul kogunenud.

Filmiõhtu kuuma šokolaadijoogiga

Nii nunnu taks on Adelheidil

Majaesine


Keskel peokorraldaja

Paar pilti peokohast















2.11.14, pühapäev

Magasin rahulikult poole üheteistkümneni.

Kell kaks viis hostema mu Jenny juurde, et me saaks plakateid teha. Jennyl oli ainult hostisa kodus, seega oli väga hea ja rahulik meisterdada.

Natukene enne viit tuli Rona ka lastega koju. Ta viis meid Chelsea juurde, kus meil ujumistüdrukutega istumine toimus. Teepeale tegi ta omale ja mulle kohvi kaasa, nii hea oli.

Chelsea juures sai palju süüa, liiga palju. Mingi hetk tegime senioritega väikse koosoleku. Nimelt peavad lõpuklassi õpilased teistele ujujatele individuaalse plakati tegema kus on nende kohta mingi sobiv ja lööv lause. 
Chelsea juures kaua ei olnudki, kell seitse kutsusime juba Rona järgi.


Jenny tehtud

Minu tehtud, ilmselgelt Jenny oma kõrval on minu oma päris kahvatu, aga mulle meeldib. Pealtvaatajatele peaks ka ilusti näha olema, kui need võistluste ajaks seinale üles pannakse


3.11.14, esmaspäev

Koolipäev oli hea lihtne. Inglise keele tunnis polnud õpetajat ja asendusõpetaja ütles, et õpetaja polnud meile midagi teha jätnud. Ma sain oma valitsuse lehte täita ja raadiot kuulata.

Pärast kooli läksin ujuma. Enne ujumist Skypesin ujulas empsiga, nägi isegi treeneri ära.
Trenn kestis ALLA TUNNI. Ma ei saa aru, kus on loogika?! Kolmapäevast hakkavad need olulised kolmepäevalised võistlused ja meie teeme 40 minutilisi treeninguid.

Pärast ujumist oli mul pea et pool tundi aega, enne kui hostema järgi tuli. Õnneks sisustas minu aega Shelby kellega niisama maast ja ilmast rääkisime.

Hostemaga läksime Best Buy'sse, mina sisse kaasa ei läinud. Ta pidi Jakele mingi mängu ostma. Pärast seda läksime ühte suurde puu- ja juurvilja poodi. Seal olid pomelod ka, aga need olid 2x väiksemad ja kõik rohelised. Me siiski ühe ostsime. Nimelt eile hostema küsis, et mis puuvilju ma veel söön ja mulle tuli siis meelde see Maxima reklaam, mida ma vist ''Pilvede all' vaadates nägin :D Aga ta muidu uuris internetist, et kust neid osta saaks. Leidis ühe lehekülje, kus need pomelod suuremad ja kollased olid. Tellimusi saab juba praegu esitada, aga valmis saavad need talvekuudel. Neid peab tellima kastiga - 18 tükki ühes. Kohale tuleksid need Californiast ja mu hostema kaalub seda päris tõsiselt.
Muidu väga hea mõte, aga ma kardan seda, et kui hostemale pomelo ei maitse, siis kas ma suudan need 18 tükki ära süüa enne kui need halvaks lähevad :D
Sealt poest lahkusime me muidu igasuguste puuviljadega.

Kuna kell oli juba päris palju, siis sõitsime hoopis ühest söögikohast läbi ja ostsime toidu koju kaasa. Pärast seda suundusime Krogerisse, see oli ka koht, kuhu meil alguses ainult plaan minna oligi.
Nimelt saab Jennyl USAs kolmapäeval pool oma ajast läbi ja ta tahab oma hostvanematele midagi selle puhul teha. Ta plaanib hommikuks panna lauale lilled ja vist veel midagi, et kui hostema ärkab ja kööki läheb, siis näeb.
Minu ülesandeks oli talle siis need lilled osta, sest ta ise ei saa ju hostemaga neid ostma minna.

Eks ole näha, kui hästi meie plaan homme sujub. Nimelt lähme homme Jenny ja ta hostemaga arvatavasti Port Huronisse, lihtsalt nautima vaba päeva, avastama uut kohta.
Ja kui nad mu õhtul tagasi koju toovad, siis pean mina autost välja astudes ütlema ''Oh, Jenny, su ujumisasjad on ju minu käes, oota ma lähen toon.'' Ja siis pean panema ta lilled kilekotti ja Jenny soov oli, et ka rätiku sinna peale paneks, et siis on ikka usutavam, et on ujumisasjad.

Nagu juba aru saite, siis homme meil kooli pole. Üldse on see nädal meil väga lihtne. Täna oli ainuke tavaline koolipäev. Kolmapäevast reedeni on poolikud päevad, ehk juba kell 11 saame koju.




Liiga palju õunu

Värsket kraami täis


Taevas oli mega ilus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar