17. november 2014

14-17.11.14 Bowling / 8mile & tänava kaunistamine

14.11.14

Suhteliselt üksluine reede oli. Viimases tunnis Jenny rääkis, et lähevad hostemaga kusagile, kus on hobused. Ma ei saanud väga aru sellest ja no ei olnud üldse sellist tunnet, et tahaks hobuseid minna vaatama, seega ütlesin ära.

Koju tulles hostema helistas ja ütles, et ta võib varem koju tulla kui ma midagi teha tahan, et reede ju ikkastki. Vaatasin siis, kas kinos on miskit head filmi, aga ei leidnud midagi. Võrdlesin kinokava Solarise omaga ja Solarises on ka rohkem erinevaid filme kui siin kümnes kinos kokku.

Hostema tuli siis ikkastki varem koju ja läksime Jo-Ann'i. See on see igasuguse meisterdamis- ja nikerdamisasjade pood. Loomulikult ei puudunud ka jõulunänn. Jõululaule lasti ka raadiost, mulle meeldis.
Jo-Ann'e kõrval oli jalanõude pood ka. Käisime sealt läbi, aga ikka ei leidnud omale jalanõusid. Mul on nimelt saapaid vaja.

Kui poest välja tulime, siis sadas päris korralikult


15.11.14

Nii raske oli ülesse saada, 10'neks olin omale äratuse pannud. Täpselt 11:00 tuli Jenny hostisa mulle järgi.

Nende juurde jõudes sõime natukene friikartuleid. See on juba teine kord, kui nende juures friikaid sõin ja no nii head on need koos ketšupi ja sellise paksema konsistendi ja rohkem valgemat tooni majoneesiga.

Peale söömist läksime Jenny, hostema ja Zoe'ga õue, et jõulutuledega kaunistada naabruskonna sissesõidu kohta. Inimesi oli ikka väga vähe, mis on kurb.
Tore oli ikkastki, makist tuli jõululaule ja süüa saime ka. Lõpuks hakkas meil Jennyga nii külm, et tulime natukene varem ära. Nüüd tahaks pimedas ka näha meie kätetööd.

Ma tegin sellest video ka. Ega see video mingi suurem asi pole ja polnud ju teab-mis-põnev sündmus, mida jäädvustada. Ma tahtsin lihtsalt proovida seda filmimist ja nüüd tean, et saan ka edaspidi seda teha, sest teadagi on videod mõnikord paremad kui pildid. Ma tõsiselt loodan, et taustalugu teile meeldib, see on üks mu lemmikutest praegu.

Tuppa tulles soojenesime veidi ja kuna kell oli alles kolm, siis tahtsime midagi veel teha. Hakkasime Jennyga googlesse lööma igasuguseid asju a'la ''mida teha kui on igav; mida teha, kui õues on külm jne.'' Lõpuks otsustasime bowlingu kasuks.

Kuna Belleville ei ole kõige suurem linn, siis ma ei arvanudki, et see Bowlingusaal nii suur on. Lausa 40 rada oli. Bowling oli tore, kuigi millegipärast ei olnud ma väga osav.






Bowling







Nii armas tüdruk oli

Lõppskoor

16.11.14

Mõtlesime Jennyga, et tahame midagi teha ka pühapäeval. Oi kui kaua see aega võttis, et midagi välja mõelda, pead olid täiesti tühjad. Kusagile välja ka minna ei tahtnud, sest ilmad on väga külmad.

Lõpuks käis Jenny välja idee, et sõidame lihtsalt Detroiti ja käime ära 8mile maanteel/tänaval ja vaatame ära selle koha, kus Eminem elas.

Peale seda läksime seal lähedal asuvasse linna sööma. Söögikoht oli minu meelest väga huvitav. Esimeselt korruselt läksid sisse, aga süüa said teisel korrusel akna ääres.

Nii palju siis ongi järel Eminemi majast ehk mitte midagi





Muidu olid kõikjal koledad majad aga ühes naabruskonnas olid ikka päris uhked, mõne jäädvustasin omale telefoni ka.





Söögikohas oli üks sein selline


Kooli lähedal avanes selline vaatepilt

17.11.14

Koolipäevast mingeid eredaid hetki rääkida pole.
Peale tunde jäime natukene kauemaks kriminalistika tundi, lõpetasime töölehte.

Sealt siis otse raamatukokku, craft clubi. Ma hakkasin täna omale peapaela heegeldama.

Hostema tuli kooli järgi ja sealt otse läksime Family dollar poodi, kust ta omale diet pepsisi ostis.

Pidime 3 päeva uurima igasuguste erinevate loomade karvu mikroskoobiga

Natukene raamatukogu

Seal taga me tavaliselt istume. Tegelikult on pilt ise tehtud raamatukogu tagant otsast, sest ma ootasin hostema

Vaade raamatukogu aknast, craft club'i ajal hakkas jälle lund sadama


Väga halb pilt, aga see on siis see hoone, mis põles

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar