1. november 2014

Halloween

Reede 31.10.14

Saksa keele õpetaja oli Halloweeni pärast päris palju pingutanud. Koomiksitegelaseks tegi end. Ta nägi päris hirmutav välja tegelikult. Kuna pärast paari tundi keskkoolis läheb ta alati algkooli saksa keele tunde andma ja seal panid paljud õpilased mingi kostüümi selga, siis ta ei tahtnud igapäevase riietusega ka minna.


+ blond parukas

Isegi meie kooli õpilastest paljud olid midagi teinud. Kõige populaarsem oli muidugi mingid kassi kõrvad ja vurrud näkku joonistatud.

Neljanda ja kolmanda tunni veetsin raamatukogu naise juures. Tegelikult pidin seal veetma ainult koori tunni, aga kui see tund läbi sai, siis ütlesin talle, et ma ei taha minna matemaatikasse. Ta ütles, et ma ei pea minema ja saan oma valitsuse lehed rahulikult ära lõpetada, et ta helistab matemaatika õpetajale. Sellistel hetkedel ei tundu see Ameerika kool midagi nii rangete turvanõuete ja reeglitega.

Tal oli Halloweeni puhul laual kommikauss, mida me ühe teise tüdruku ja poisiga tühjendada saime. Lisaks kui mingi hetk ainult kahekesi selle naisega seal ruumis olime, siis hakkas ta lõunat sööma ja andis oma banaani mulle. Nii armas minu meelest. Lisaks küsis mingi hetk minu käest, kas kõik inimesed Eestis on nii toredad ja inteligentsed. Ma ei oska kunagi reageerida selliste pooleldi komplimentide peale.

Ka tema oli omale Halloweeni puhul kostüümi selga pannud - nõid oli. Eriti raske oli mul mitte naerma pursata, kui temaga kahekesi ruumis istusime, mina oma valitsuse lehte täitsin ja tema oma nõia mütsiga salatit sõi, tõsine nägu ees.

Väga tore oli seal. See tüdruk, kes seal oli, ta on selline easy-going ehk väga lihtne on juttu rääkida. Pluss ma olen teda varem ka seal näinud. Esimese asjana kui ta sinna tuli, hakkas ta oma meiki uuendama. Ja siis see naine ütles hea lause, kes ta välja näeks, kui ta punast huulepulka kasutaks. Ma saatsin Jennyle ka kohe WhatsAppis sõnumi ja ta ei teadnud seda sõna ja siis ma pidin selle talle google tõlkega saksa keelde tõlkima.


:D



Peale kooli läksin otse Jenny juurde. Rona hakkas süüa tegema. Seni Skypes Jenny oma sõbrannadega, mingi hetk sain mina empsiga ka natukene Skypeda.

Siis oli aeg söögilauda istuda, sõime küpsiseid ja vahvleid, mis Rona ise küpsetas.

Peale viit tuli Jenny hostisa koju ja siis sõime soolast toitu.

Peale söömist hakkasime Halloweeniks valmistuma. Rona valas kommid kaussi ja läksime lapsi ukse juurde ootama. Rona tellis läpakast lastele riideid ja olime niisama. See oli nii lahe, kui elevil Zoe ja Henry olid. Esimest korda elus nägin, et lapsed on õnnelikud, kui saavad kommi teistele lastele anda. Kohe kui nägid, et keegi tuleb, hakkasid rõõmust hõiskama.

Kuna tahtsime Jennyga ise ka trick or treatima minna, siis läksime mingi hetk tema vannituppa omale lippe näkku joonistama - tema siis loomulikult Austria ja mina Eesti oma. Leidsime, et see on ilma arvstades kõige sobivam ''kostüüm''.

Kaua väljas ei olnud, sest ilm oli kohutav. Väga külm ja tuuline ning lisaks sadas ka veidi vihma.
Meie üllatuseks ei öelnud keegi midagi selle kohta, et me liiga vanad oleksime. Keegi ei küsinud lippude kohta ka midagi, ainult ühe naise ja mehega, kes väljas oma lauaga istusid, rääkisime veidi rohkem ja siis tuli ka see jutuks. Muidu oli nii, et inimene tuli kauss käes ukse vastu, pani mõlema kotti kommid, soovisime kena Halloweeni ja aidaa :D

Jenny juures võtsime hiljem veel lapsi vastu, vaatasime oma saagi üle ja pesin oma näo puhtaks.
Minu näovärvid olid teistsugusemad, kui Jenny omad, seega mul oli raskem neid peale kanda, aga palju lihtsam maha saada. Jennyl oli pärast ikka nägu juuksepiiri juurest punane.





See tüdruk oli tore, sest pärast kui me Jennyga nende uksetaha läksime, siis see tüdruk andis mulle peotäiega komme :D


Ootas lapsi






Minu saak selle paarikümne minutiga

Minu saak pärast seda, kui Rona oma kommikaussi tühjendas. Poleks arvanud, et mina seda kunagi ütlen, aga ootan kõiki sööma


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar