13. november 2014

10-13.11.14

10.11.14

Siis kui haige olin, tegid teised õpilased kriminalistika tunnis töö. Tol päeval peale tunde tegin siis järgi. Peale seda läksin raamatukokku, kus toimus craft clubi kokkusaamine. Jenny oli juba seal. Samad naised, kes raamatukogus töötavad, on craft clubi vedajad. Tolles tunnis hakkasime heegeldama. Nad olid väga üllatunud, kui ma ise heegelnõela kätte võtsin ja heegeldama hakkasin. Siin kohalikud õpilased üldiselt ei oska heegeldada või kududa. Mingi hetk tuli Shelby ka raamatukokku, sest ta pidi arvutis oma essee lõpetama. Tema on üks tüdruk, kellega ma kindlasti aasta lõpuni võin suhtlema jääda. Mitte küll igapäevaselt, aga kui näiteks kevadel jalgpalli mängima hakkan, siis seal kindlasti kohtume.

Craft club ise on iga esmaspäev, kolmest veerand viieni. Selline mõnus istumine, mulle meeldib.

Peale kooli läksime Jenny juurde, sõime õhtusöögi ära ning siis suunudsime ühte kirukusse Ann Arboris, mis meenutas rohkem külamaja. Sinna tulid kokku kõik sakslased, kes elavad siin piirkonnas, et tähistada Püha Martini päeva (Sankt Martinsfeier) Põhimõtteliselt nägi siis asi välja nii, et väikestel lastel olid käes enda meisterdatud laternad ning kõndisime tänaval, vanemad laulsid saksakeelseid laule. Pärast seda läksime muruplatsile, moodustasime ringi ja see niiöelda Martin (naine oli tegelikult) läks hobuseseljas ringi keskele ja meie laulsime jälle laule. Seejärel läksime sisse sööma ning läbi ta saigi. Peale kaheksat jõudsin koju.

Ainus pilt tollest päevast - taevas oli kohutavalt ilus

11.11.14

Kriminalistika tunnis uurisime mikroskoobiga juuksekarvu.
Peale kooli tulin otse koju ning nelja paiku tuli Jenny hostemaga järgi ja läksime Hobby Lobby'sse, Jenny tahtis isale kinki osta, mille ta postiga saadab, mina sain ka õnneks nänni, mida Eestisse saata.

Koolist väljudes läks jutt jälle ujumise peale, no pole ka ime, välisuks on ju täpselt ujula kõrval.
Ma ise ka sellest ujumise jutust tüdinud ja kuidas ma sellest jauran kogu aeg, aga no nii kurb on. Jenny ütles: ''Nii veider, et nüüd saame peale kooli otse koju minna'' Ja siis me rääkisimegi, kuidas muidu kirusime, kui teised said peale kooli otse koju ja meie pidime ujuma minema.

Ükspäev saatis Rona pildid, mis ta minust tegi, kui viimased ujumisvõistlused olid, ma jagan siin ka.


Kuulasin muusikat, et närve maandada ja Jenny tegi selfiesid

Ja nii ma alustasin oma kõiki võistlusi

Shelbyga rääkisime juttu

Ma näen ikka rabavalt hea välja trikoos ja ujumismütsiga

Ma näen üpris naljakas välja, kui ma ujun


See on raudselt 100m viimane 50m, sest tavaliselt ma nii lõpus enam ei hinga, aga tol võistlusel olin ma läbi nagu läti raha

Sain hakkama!

12.11.14

Kriminalistika tunnis jätkasime tööd juuksekarvadega.
Tol päeval panin seeliku selga ja kohe sain palju komplimente (tüdrukutelt). Üks poiss tuli kriminalistika tunnis juhuslikult minu kõrvale ja vaatas mu nägu (ma juba jõudsin mõelda, et mis siis nüüd) ja ütles, et mul ilusad kõrvarõngad. Minu jaoks oli see nii veider, sest need on üsna tavalised musta värvi pisikesed. Eestis ei paneks keegi selliseid tähelegi.
Kodus vaatasin Pilvede all ja meisterdasin kaarte.

Kriminalistika - mikroskoop

Eelmine päev rääkisin hostemaga, et tahan oma toa ära kaunistada jõuludeks ja koolist tulles olid need kleepsud voodi peal :)


13.11.14

Hommikul pool6 koputas hostema uksele ja ütles, et kool jääb ära. Oh see oli hea uudis. Jäi ära sellepärast, et hoone, kus koolibussid tavaliselt on, oli põlema läinud. Uudistest vaadates küll näidati, et bussid tol hetkel seal hoones polnud, seega ma ei saa aru, miks kool ära jäi, aga mulle sobis.
Magasin siis edasi. Hea, et peale üheksat ülesse ärkasin ja telefoni otsustasin vaadata. Jenny oli sõnumi saatnud, et nad lähevad pool 10 shoppama, et kas tahan ka kaasa minna.

Alguses mõtlesin, et magan pigem edasi, aga lõpuks otsustasin ikkastki kaasa minna. Läksime sellisesse kohta nagu Great Lakes Crossing Outlet Mall. Peaaegu igas poes lasti jõululaule, mulle meeldis väga, aga Jenny ei suutnud seda taluda. Tema jaoks läheb aeg liiga kiiresti.
Peale kolme saime shopatud, alguses pidin Jenny juurde minema, sest Zoe tahtis jõulukuule meisterdada, aga kuna Jennyga olime liiga väsinud, siis tulin hoopis koju ära.

Kodus skypesin emspiga, sõime õhtusööki ja lõpetasin jõulukaartide meisterdamise.

Selline tunne, et täna on pühapäev ja homme esmaspäev, seega on eriti hea tunne, kuna homme on hoopis reede.


Jenny saatis pildi uudisest


Kohe pärast esimest poodi tegime ühe kolme minutilise pausi

Ühed selfied ka

Mõtlesin, et peaks ostma ja Soome minnes selga panema

Forever21 valmistub ''Mustaks reedeks''

Jalutasime ühest putkast mööda ja Jenny võttis kakaopulbrit :D

Lihtsalt üks mahajäetud hoone

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar