27. detsember 2014

23-26.12.14 Jõulud

23.12.14

Pärast üheksat läksime Ikea'sse. Kohale jõudes oli Jenny oma hostperega juba seal, lisaks ka üks teine tuttav naine oma lastega.

Ikeas kohtusime me Jenny ja teistega seal, kus olid lastetubadest näidiseid ja siis Jenny küsis minult, et kas ma rootsi keelt mõistan? Et ta oli ühes ''toas'' lugenud rootsikeelseid raamatuid. Ma siis ütlesin, et ei mõista, aga ta võiks mulle ikkastki neid raamatuid näidata.

Läksime siis sinna, kus need raamatud olid ja loomulikult olid need 100% eesti keeles. Ma siis naersin, et ma vist siiski oskan rootsi keelt. Mõne raamatu leidis küll ka rootsikeelse, aga need mis tema luges, olid kõik eestikeelsed. Väga veider.. mõtlesin müüjalt küsida, et kust kohas need sinna ostetud/saadud on. Alguses mõtlesin, et hiljem küsin, aga pärast me enam sinna tagasi ei läinud.

Ikeas oli väga tore. Esialgu käisime söömas ning siis shoppasime. Jennyga käisime ringi ja vaatasime/arutasime missugused asjad on ilusad ja et kuidas ei jõua ära oodata aega, kui saab oma kodu sisustada (olematu rahaga loomulikult :D). Lisaks oli iga kolmas lause Jennyl ''see on meil kodus/minu toas'' ehk Austria inimestele Ikea meeldib.

Pärast Ikeas ringi tuuritamist pidas mu hostema meile Jennyga ergutuskõne, et see meie aasta jne, mille tagajärjel otsustasime kinno minna. Minu hostema viiski meid siis kinno. Alguses pidime vaatama mingit filmi, mis Jennyle meeldis, aga see oli 3D ning me oleksime pidanud selle eest välja käima 13$. Mõlemad leidsime, et nii hea see film nüüd ka pole. Otsustasime, et vaatame hoopis The Hunger Games - Mockingjay mis oli muide väga hea. Aga kuna film hakkas tunni aja pärast, siis me lihtsalt istusime maha ja rääkisime juttu. Seal samas olid ka pildistamise putkad/kabiinid?! ning kuna midagi muud teha polnud ja mulle on alati sellised asjad meeldinud, siis tegime seal pilte.

Peale kino olin ma kindel, et Jenny on väsinud ja tahab koju minna. Aga oh sa imet, Adelheidi ergutuskõne oli ikka Jennyle kõvasti mõjunud ja läksime hoopis shoppama.
Samas ostukeskuses oli hiinakas kuhu me kella üheksaks laua saime ehk päev läks päris pikale.

Samal päeval vahetasime Jennyga ka jõulukinke. Ta oli väga rahul kingiga ja kiitis Eesti šokolaadi.

Jenny luges eestikeelset raamatut, see teletupsud ja üks-kaks-kolm kõlab nii nunnult :D

Ainsad pildid mis Ikeas tegin



*not actual size - Ameerika


Kinos

Hiinakas ei puudunud loomulikult ka õnneküpsised

24.12.14

Ilmselt tegin hommikupoolikul midagi, aga väga raske on meenutada kui kirja pole pandud.

Kella kaheks sõitsime Ypsilanti, hostisa onu majja jõule tähistama. Esiteks see maja oli täielik meistriteos. Ning kuna ma ütlesin seda ka sellele onule, siis tegi ta mulle lausa tuuri. Maja ise on ehitatud 20/30-ndatel. Alguses ei olevat see maja nii ilus olnud, aga selle onu naine lasi maalritel laed ilusaks teha ja üldse tegi asju veidikene ümber. Lastelaste tuba oli nii huvitav: kaks voodit, mõlemad sellised kõrged ja kitsad nagu ikka vanasti. Lisaks oli seal toas vanaaegne laud, kus peal puudripotsik, juuksehari ja palju muud, kõik ajakohase väljanägemise ja disainiga. Ma olen kirjeldamises kohutavalt halb, aga ma üritan :D

See perekond oli ka nii lahe. Küsisid küsimusi ja rääkisime kõigest. Väga kodune tunne oli. Söök oli ainuke asi, mis mulle ei maitsenud.
Nimelt on neil selline traditsioon, et iga aasta valivad ühe maa mille sööke söövad. See aasta oli Brasiilia. Me tegime sama päeva hommikul hostemaga kodus valmis Brasiilia jõulu riis'i aga mulle ei maitsenud, sest ma ei suuda süüa toitu mis on nii magus kui ka soolane.

Peale söömist avasid väikesed lapsed keldrikorrusel kuuse all olevad kingid ning seejärel läksime jälle ülesse tagasi, kõige suurema kuuse juurde. Igaüks oli toonud mingisuguse kingi ja ühes oli ka nende kuulus klaasist kruus, kus peal oli mingi kuulus sumomaadleja. Ning neil on sellega selline asi, et keegi ei taha seda kruusi endale saada, sest siis peab järgmine aasta kindlasti tagasi tulema?! mis pole ju minu arvates midagi hullu.

Igatahes istusime siis maha ja selle onu poeg jagas igaühele kingid kätte. Seejärel võtsime ühest topsikust pisikesed pallid kus peal olid numbrid ja numbrite järjekorras said omale kellegi teise kingi võtta kui tahtsid. Mingi hetk avasime oma kingid ning siis jälle vahetasime, vahest ka selle järgi, et mis kuus on sünnipäev ja mis kuupäeval.
Lõpuks tegi üks mees ettepaneku korraldada oksjon Monopoly rahaga. No see oli ikka üks lõputu mäng, sest suuremaid pakke oli umbes 3 ja kuna kõik arvasid, et seal sees võib olla see kruus, siis keegi neid ei tahtnud ja need pakid sattusid ikka ja jälle oksjonile.
Mina sain omale kohvimasina moodi masina :D What a logic. Aga ma ei tahaks öelda, et see on kohvimasin, sest sa pead ise kuuma vee peale valama. Anyways, pärast hakkasin ma mõtlema, et äkki poleks pidanud seda kinki valima. (ma ütlesin kogu aeg, et ma ei soovi vahetada ja keegi minu oma ka ei tahtnud) sest siin on meil kohvimasin olemas, aga kodus olles avastasin, et see on Starbucksist ostetud ja hostema arvas, et ma saan selle siis Eesti kaasa võtta :D
Lisaks sain omale 4 portselanist pisikest taldrikut, sest keegi neid omale ei soovinud. Ma ütlesin, et need on nii nunnud ja siis kõik ütlesid, et ma omale võtaks.

Kümne paiku jõudsime lõpuks koju, aga ega siis ei saanud veel magama minna. Siis hakkasime hoopis kuuske ülesse panema. Nad ei pannud sellepärast varem ülesse, kuna tahtsid, et ma ise ka juures oleks. Aga kuna viimastel päevadel on nii kiire olnud, siis varem lihtsalt ei jõudnud.

Kohvimasin/kann

Hostema tegi pilti ja saatis siis selle mulle gmailile ja no lihtsalt kohutav kui halvaks see gmail pildi kvaliteedi teeb

25.12.14

Peale kümmet ärkasin. Seejärel avasime kingid. Ma sain omale kreemi, jõulusoki ja pajalapid koos kahe köögirätikuga. Nendel on mõte ka, näiteks igakord kui neid kasutan, siis tuleb meelde kuidas kõik koos küpsiseid küpsetasime.

Veidi hiljem sõime kõik koos hommikusööki. Siis tulin oma tuppa empsi Skype ootama.

Veerand 4 läksime hostema ema juurde jõule tähistama. Hostema õde oli ka seal oma perega, nüüd olen nii õe kui venna ära näinud. Hostvanaema käest sain ka kingitusi - küünla ja meigiasju.
Lisaks pean mainima, et hostvanaema teeb täiega head juustukooki.

Hommikul, korralik padjakas

26.12.14

Esialgu oli plaan, et lähme hostisa vanemate juurde jõulude puhul. Hommikul enne üheksat tuli aga hostema ütlema, et vanemad ei tunne end hästi ja seega jääb see minek ära.
Veidi hiljem tuli ütlema, et Henry on haige ja seega ei lähe ka sinna. Pidime algul nende juurde minema hommikusöögile, sest Jenny hostemal oli sünnipäev.

Magasin siis rahulikult edasi, sest uni oli meeletu. Kui lõpuks end ülesse ajasin oli Jenny mulle kirjutanud, et ma võin siiski nende juurde minna ja et Henry oksendas ainult korra ja nüüd tundub kõik korras olevat.

Küsisin siis hostemalt, kas on okei kui lähen. Sain nõusoleku, enne seda tegi hostema mulle hommikusöögi, mis kellaajalt oli rohkem nagu lõunasöök.
Kui eelmine kord Jennyga kinos käisime, siis reklaamis, et järgmine aasta mingi aeg tuleb välja Pitch Perfect 2, ja kuna mina polnud esimest osa näinud, siis leppisime kokku, et kindlasti lähiajal vaatame koos. Käisimegi siis hostemaga redbox'ist läbi ja võtsime filmi kaasa. Lisaks käisime Meijerist läbi, kust ostsime kaardi ja koogi ning kui Bellevillesse jõudsime, siis sõitsime läbi Tim Hortonsi Drive-in'ist ja ostsime sõõriku moodi pallikesi.

Jenny juurde kohale jõudes istusime lauda ja sõime, Rona oli vahvleid ka küpsetanud.
Peale seda läks minu hostema koju, mina mängisin Zoe ja Henryga.
Siis andsin oma jõulukingi ka neile ära. Tundus, et meeldis. Vanematele oli Vana Tallinna kommikarp ja Henryle ning Zoele Lotte DVD ja kaks šokolaadimedalit.

Lõpuks oligi aeg hakata vaatama Pitch Perfect'it. Tavaliselt vaatab Jenny hostisa meiega koos filmi, nii ka seekord, lisaks liitusid meiega Zoe ja Henry.

Peale filmi sõime õhtust ning kuna Rona tahtis midagi telekast vaadata, siis otsustasime, et vaatame veel ühe filmi. Valituks osutus Saving Mr. Banks, huvitav film oli. Näitas kuidas film ''Mary Poppins'' päriselt sündis.

Poole 11 ajal tuli hostema mulle järgi ning ta on selline inimene, kes ei oska õigel ajal lahkuda, ehk majast välja saime peale ühteteist. Kuna mul oli uusi kõrvaklappe vaja (kass näris teised katki) ja Meijer on kohe kodu kõrval ning 24h avatud, siis käisime sealt ka läbi enne kui koju tulime.


Ikka redbox'ist üks pilt kah :D


Jenny kuusk

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar