1. jaanuar 2015

27-31.12.14 Aastalõpp

27.12.14

Tol päeval tuli üks hostema sõbrannadest oma lastega külla. Nad hakkasid koos hostemaga kokkama. Ma ei jõudnud oodata ja otsustasin siis, et joon vähemalt kohvi. Juba kohvi pärast tunnen, et olen kodus :D Päris raske oli eelmises peres elada ilma sooja joogita, neil polnud isegi veekeetjat, sest ema jõi ainult diet pepsit (tõsiselt, see oli ainus mida ta jõi, elagu tema tervis 10 aasta pärast)

Veidi enne nelja hakkasime siis lõpuks sööma. Nad tegid kartulikotlette ja need olid nii head. Lisaks kõigele muule sõime kõrvale ka Eesti musta leiba. Kõigile maitses, mulle ka, aga see pole siiski see värske, mida sa poest ostes saad.

Õhtu lõpetasime PolaarEkspress filmiga, kuna väiksed lapsed olid ka.

28.12.14

Hommikul tuli hostõele lapsehoidja. Meie hostemaga küpsetasime pannkooke, mida pärast kõik koos sõime.

Päev möödus raamatuid kastidesse pannes. Hostemal on ''kontori'' toas hästi palju raamatuid ja neid me siis ära tõstsimegi.

Mingi aeg skypesin paar minutit empsiga. Õhtusöögi tellisime Outback'ist. Mul on tekkinud mingisugune traditsioon, et sellistest tavalistest söögikohtadest tellin Caesari salati.

Felix

29.12.14

Hommikul kella kaheksaks oli mul äratus pandud, seejärel tõusin ülesse.

Ärkasin nii vara, kuna hostema viis hostõe vanaema ja vanaisa juurde ning seejärel läksime meie telefonipoodi.

Sealt otse viis hostema mu Jenny juurde.
Kohale jõudes mängisin Henry ja Zoe'ga, mingi aeg sõime õhtusööki ning lõpuks vaatasime ära kaks filmi -  Taken ja Dear John. Dear John'i olen varem ka näinud, aga kuna seal mängib C.Tatum (Jenny tulevane abikaasa) ja Jenny polnud seda enne näinud, siis otsustasime vaadata. Taken'it soovitan kõigil vaadata, mulle meeldivad sellised filmid, kus on põnevust. Nagu näiteks The call või Prom night. Nüüd seda postitust kirjutades avastasin, et Takenil on veel üks osa, ning kolmas tuleb välja 9.ndal jaanuaril. Kindlasti peame neid ka Jennyga vaatama.

Kolisime hiljem Jennyga tema tuppa filme vaatama

30.12.14

Esialgne plaan oli, et veedan päeva lihtsalt kodus, kuna hostema pidi kodus tööd tegema. Mingi hetk tuli aga hostema rääkima, et äkki tahan Jennyga midagi teha. Saatsin siis talle sõnumi ning nad tulid ja võtsid mu peale. Nad olid varem juba shoppamas käinud ning koos minuga läksime veel T.J.Maxx'i kust Jenny omale teise kohvri ostis.

Sealt edasi läksime Jenny juurde, kus
Üheksa aeg kutsusin hostema järgi, Jenny hakkas küll hostvanematega filmi vaatama, aga minu jaoks ei olnud see film nii hea.

Autos rääkis hostema, et kohe kui päeval ära olin läinud, tuli hostisa sugulane oma mehega nende juurde. Nad tulid sellepärast, et mulle kingitus anda. Need olid need samad, keda ma jõulude ajal seal hostisa onu peol ka nägin. See Starbucksi kann, mille ma loosiga omale sain, oli ka nende poolt ostetud.

Kõigepealt pildid autosõidust, Zoe'le ja Henryle meeldis mu telefoniga pilte teha...

Nad on nii nunnud, kahju, et ei saa näha kuidas nad suureks kasvavad



Jälle pilt Jenny pere kuusest

Jenny pere sai Saksamaalt jõulude puhul paki (hostema ju sakslane) ja siis sõime Jenny lemmikut šokolaadi. Kõik muud kommid mis saadeti, on ka Eestis saadaval - Kinderi erinevad šokolaadid

Õhtul kui hostema järgi tuli, käisime Tim Hortonsist läbi ja no see jook (Frozen hot chocolate) tegi mul enesetunde nii halvaks kuna see oli liiga magus

Minu kingitused - väga armas neist


31.12.14

Hommikul olin üksi kodus, sest hostisa oli tööl ja hostema läks hostõde tuttava juurde viima. Peale seda käis ta ka toidupoes, seega jäin päris kauaks üksi.

Sõin siis rahulikult hommikusööki ja kuna veel oli aega, siis otsustasin Mammuga skypeda. Rääkisime päris pikalt.

Peale kolme jõudis hostema koju, sättisin ennast valmis ning nelja aeg viskas ta mu Jenny juurde ära.
Kõigepealt sõime õhtust, magustoiduks olid šokolaaditükkidega küpsised. Need on ikka nii head, et ma küsisin lausa Ronalt retsepti.

Peale söömist läksid lapsed multikat vaatama ja kuna meil Jennyga olid kõhud väga täis, siis otsustasime veidikeseks õue minna. Me pidime pargi üles otsima, sest Jenny tahtis oma ex-poisi antud südame sinna visata :D No et ikka teha lõpp sellele kõigele 2014 aastal, tema pildist sai ta ka väga hea moodusega lahti, aga see ei ole sobilik siia kirjutamiseks.
Õues oli aga ropult külm ja me läksime alguses valele poole ja nii me siis kõndisime ja lõdisesime seal majade vahel.

Tagasi tuppa tulles otsustasime, et lakime oma küüned ära. Peale seda hakkasime vaatama filmi New Year's Eve ja selle filmi kohta peaks mainima, et tavaliselt on lõpusubtiitrid igavad, aga see oli võiks öelda, et üks paremaid kohti. Ning ma leidsin, et sellest on isegi youtubes klipp, seega on see paljudele meeldima pidanud. Jagan ka SIIN Kõik muidugi nii naljakas ei tundu, kui filmi pole näinud, sest mõnes klipis käituvad nad vastupidiselt sellele, mis filmis juhtub.

Kui film läbi sai, siis oli kell peaaegu 23:00 ning avasime aga oma jooke. Mõnikümmend minutit enne kahteteist hakkasime telekast otseülekannet New York'i Time Square'lt vaatama. Peale kahteteist enam kaua üleval polnud ja läksime ära magama.

See imehea küpsis vääris lausa eraldi pilti

Zoe on naljakate nägude tegemistes meister :D

Meie joogid

Jenny serveeris väga fancy'lt

Pole just kõige geniaalsemad poosid küüsi kuivatades :D

Head uut aastat kõigile! Juba see aasta astun Eestimaa pinnale.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar