11. jaanuar 2015

8-11.01.15 Bowling & Ice Festival

8.01.15

Kuna kooli polnud siis magasin üheteistkümneni. Peale seda sõin hommikusöögiks oma koolilõuna karbikese.
Teadsin, et 13-15 vahel tuleb Jenny hostema mulle järgi, et Jenny juurde ööseks minna. See oli meil juba varem kokku lepitud, sest reedel pidi hostema terve päeva töö pärast kodust eemal viibima ja see tundus hea mõte.
Veidi enne kolme tuligi hostema lastega järgi, minu viisid Jenny juurde ja ise läksid veel toidupoodi.

Me vaatasime Jennyga all telesarju ning kui teised koju jõudsid, siis sõime õhtusööki.

Edasine plaan oli Taken2 ära vaadata. Telekas otsingusse seda sisse lüües selgus, et seda näidatakse ka niisama telekast, kell 20:00. Otsustasime siis nii kaua oodata, sest nii saime tasuta.

Reklaamipauside ajal uuendasin mina kogu aeg kooli kodulehekülge lootusega leida teadet, et ka reedel jääb kool ära. Seda õnnesõnumit sinna kahjuks ei ilmunud. Lisaks näitas Jenny mu telefoni kaardilt kus ta elab. Ta sattus sellest nii eufooriaase, et näitas mulle, kus ta sõbrad ja onud-tädid elavad. Lisaks näitas ka kooli ja lemmikrestorani :D

Film lõppes 22:00. Seejärel tulin 'oma tuppa' ära. Kuulasin muusikat ja skyplusi ning lisaks külastasin viimse hetkeni kooli kodulehekülge.

Tegelikult tahtsin tahvlil olevatest nootidest pilti teha, aga esikaamera lõi ette. Ja kuna see kampsun näeb lahe välja siis why not see pilt ka siia panna

ICarly


9.01.15

Kella kuueks hommikul panin omale äratuse. Jenny oli küll sel hetkel veel kodus, aga kuidagi läks nii, et ma teda ei näinud.

Nimelt pidi hostema ta 6:35'ks kooli ette viima. Ta läks business club'iga kusagile esinema. Seega kooli ta ei tulnud. Nii armas, et Rona oli mulle lõunasöögikarbi valmis pannud. Lisaks ka hommikusöögi.

Paar minutit enne seitset pidin bussipeatusesse minema. Rona sõidutas mu sinna ära, paarsada meetrit :D Aga see oli väga hea, sest need paar minutit, mil ma koolibussi ootama pidin, olid külma tõttu päris piinarikkad. Aga minu jaoks oli see huvitav. Ma pole ju hommikuti bussiga kooli sõitnud ja just sellel päeval polnud Jennyt ka.

Peale kooli tuli Rona lastega mulle järgi ja me läksime otse bowlingut mängima. Ta oli mulle kohvi ja nutella saiu teinud :)

Seejärel tulime koju ja sõime õhtusööki. Peale söömist meisterdasime play-dohga.

Hiljem läksin 'oma tuppa', Jennyt polnud veel kodus. Kaheksa aeg tuli mulle tere ütlema. Vahetasime paar sõna oma päevast ning seejärel läks ta magama. Vanemad hakkasid filmi vaatama, aga mulle tundus voodis lebamine tol hetkel ahvatlevam. Veetsin siis KOLM tundi telefonis enne kui magama jäin. No rohkem ma lihtsalt kuulasin muusikat ja naistekat. Nimelt kui kunagi youtubest selle ''mustasilmsed lapsed' video leidsin Skyplus'i hommikuprogrammist siis lõi küljeribale paar lugu ka naistekast. Neid kuulates tekkis selline igatsus ja äratundmisrõõm ja mõte, et kuidas ma üldse ilma nendeta nüüd elada olen suutnud :D
Mõni päev tagasi lõi pähe, et kui Skyplus'i kodulehel on hommikuprogrammi arhiiv olemas, et äkki on ka siis naistekasaated alles. Olidki ja nüüd olengi õhtuti neid nö unejuttude eest kuulanud.


Henry oli väga abivalmis, hõõrus kõigi kuulid üle

Üks kord õnnestus mul 0 kurikat maha saada, eks sinna mu võit läks :D



10.01.15

Ärkasin veidi enne kümmet, seejärel tegi Rona mulle hommikusöögi millest ma pildi tegin ja Jennyle saatsin, kutsega sööma tulla.

Seejärel hakkasime Jenny ja Zoe'ga mingit kaladega lauamängu mängima. Pidid käega karbist õige kujuga kala leidma. Ning see mäng oli kohutavalt väsitav, sest iga kord pidime lisaks mängimisele käega Zoe silmi ja karpi katma, sest sellises vanuses lapsed üritavad piiluda ja sohki teha.

Kell kaksteist läks Jenny perega skypema. Me panime siis ka Zoe'ga mängu ära, sest kahekesi mängides oli see veel tüütum. Õnneks tüdines ta ise ka mängust ära.

Alguses vaatasin kuidas Rona porgandikooki küpsetama hakkas, aga siis otsustasin vaadata, kas Mammu on fb. Oligi ja küsisin kas ta skypeda tahab. Läksin siis kontoriruumi (tuntud ka 'minu tuba' nime all) Rona läpakasse jutustama. Kokku rääkisime lausa 2 tundi.

Seejärel aga seadsime sammud minu juurde. Nimelt küpsetas ka minu hostema koogi ning nii me siis jõime kohvi, sõime kooki ja jutustasime.

Kui teised lahkusid, siis tulin oma tuppa ära. Pikutasin pimedas toas ja kuulasin muusikat. Seitsme paiku tuli hostema ütlema, et õhtusöök on valmis. Selleks ajaks oli ka hostema sõbranna oma kahe lapsega siia tulnud.

Ning, et 2 järjestikust ööst Jenny juures veel vähe oleks, siis lähen ma järgmine nädala esmaspäeval Jenny juurde ja jään sinna kuni reedeni. Ning pühapäeval jään vist uuesti nende juurde.



11.01.15

Äratus oli kell 9:00, sest peale kümmet sõitsime juba linna nimega Plymouth. Seal toimus jääfestival.
Väga suur ala see polnud. Aga igatahes olid seal siis erinevad jääskulptuurid, kõik sellised suhteliselt pisikesed.
Ühe telgi all jagati tasuta nänni, tänu sellele saime me Jennyga omale joogipaki hoidja, (vist on selle tarbeks, pole päris kindel) huulepalsami, päikeseprillid ning need sõrmikud, mida saab puutetundlikutelefoniga kasutada. Kuna mul eelmised sõrmikud niimoodi katki, et üks sõrm väljas ja vähemalt mulle on jäänud mulje, et ei ole enam nii efektiivsed, siis mul oli väga hea meel uute üle.

Kuna õues oli väga külm, siis läksime samas linnas asuvasse Panera bread'i sööma.

Kolme paiku jõudsime koju. Midagi erilist ei teinudki, pesin pesu ja mingi aeg sõime õhtusööki.

Nüüd hakkan asju kaasa pakkima, mis Jenny juurde võtan.



Hahaha, see pilt on tehtud Jenny telefoniga ja nii kui ta selle oma õele saatis, siis ta õde saatis minu näost zuumitud versiooni vastu :D







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar