23. jaanuar 2015

Laulud

Otsisin välja laulud mis seonduvad vahetusaastaga, mõni küll vedikene vähem kui teine. Võib-olla leiate teiegi siit omale midagi head kuulamiseks.

Kena nädalavahetuse jätku!
E-N-J-O-Y


Ha-ha, see laul oli põhiline mille pärast tuli mõte see postitus teha ja no mis te arvate mis ma avastasin päev pärast postituse tegemist? Loomulikult polnud ma seda laulu siia lisanud :D
See laul on see mida kuulasin bussisõitudel Tallinna ja tagasi. Hästi on meeles kord kui aprillis käisin keeletesti tegemas YFU kontoris ja tagasiteel bussis kuulasin seda ning õppisin ajalugu.



Seda laulu kuulasin viimasel koolipäeval BHS'is ehk automaatselt tuleb pähe kool ja ESL naise juures veedetud aeg


Laul mis tuletab Jennyt meelde. Lihtsalt sellepärast kuna mina tutvustasin talle seda laulu ja siis oleme koos kuulanud jne


See laul tuletab ujumist meelde, kuna seda kuulasin ujumisvõistluste ajal palju


See laul küll USAga nii palju seotud pole. Seda meeldib mulle siin olles kuulata, kuna see tuletab meelde suve kui ma vanaema juurde rattaga sõitsin, sest see oli üks põhilistest lugudest, mida sõites kuulata meeldis. Praegu panin tähele, et videos Ben ise sõidab ka jalgrattaga


Laul mis on lihtsalt hea ja juba ammu enne USAsse tulekut olen kuulanud ning nüüd jälle taasavastanud. Ning mis väga veider, täna Aeropostale sisenedes käis see sama laul :)


Seda laulu kuulasin palju ajal, mil veel toetusavaldusi laiali saatsin



Laul mille avastasin paar päeva enne USAsse tulekut ning siis meeletult kuulasin

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar