22. jaanuar 2015

20-22.01.15 Viimased päevad BHS'is

20.01.15

Kriminalistikas esitasime oma 'uurimustöö' tulemusi klassi ees. Ja siis üks poiss läks oma grupiga ette: ''Minu nimi on Gavriel ja need... on minu partnerid.'' See oli tol hetkel nii naljakas, sest ta hakkas juba peaaegu nende nimesid ütlema, aga siis otsustas sõna 'partnerid' kasuks ja keegi teine nii ametlik polnud.

Koju jõudes midagi erilist ei teinud. Sõime õhtusööki, Jenny täitis kriminalistika paberit siin minu toas.

Õhtul tegin Jenny jaoks pildikollaaži mille ma talle kingin kui ta ära läheb. Enne magama minekut ostsime Noraga veel ka Lana kontserdipiletid ära.


Koolist koju tulles oli tal see 'seljas'


21.01.15

Esimene eksamipäev - toimusid ainult kolm esimest tundi ja igas tunnis oli siis eksam. Hommikul läksin saksa keele klassi nagu alati. Igal laual oli üks leht teatud õpilase nimega, tähestikulises järjekorras. Hakkasin siis ka otsima oma nime, üks hetk liitusid üks poiss ja tüdruk ka minuga, kuna nägid, et ma ei leia oma lehte.
Järsku tärgatas pähe mõte, et äkki ESL naine rääkis ka Saksa keele õpetajaga (nagu ta oli seda eelmine päev kriminalistika õpetajaga teinud)  ja ütles, et ma teen töö tema ruumis.
Läksin siis klassist välja õpetaja juurde, kohe kui mind nägi siis ütles, et ESL naine oli talle öelnud jah, et ma pean seal tegema töö ja siis ta lihtsalt viiski minu paberid tema juurde. Juurde lisas veel, et kuigi mul poleks seda vist vaja olnud.
Ära minnes veel naeratas ja lehvitas - praegu kirjutades on isegi kurb mõelda, sest tema pilgust võis lugeda, et ta sai ka aru, et see on viimane kord kui üksteist näeme. No täitsa lõpp ikka kui kurvaks võib inimene asjad mõelda.. tore õpetaja on.

Testist rääkides, siis õpetajal oli õigus. See oli imelihtne, ma tegin 15min ära. Seejärel hakkasin juba valitsuse lehte täitma, kuna õpetaja oli selle sinna viinud.
Tunni lõpus läksin inglise keelde, võtsin sealsed paberid ja läksin tagasi ESL ruumi. Lõpetasin siis oma valitsuse lehe ära ning seejärel tegin inglise keelt.

Ms. Ilona hakkas veel pärast mu valitsuse lehte üle vaatama ja parandama nii et päris hea hinde peaksin saama :D Lisaks printis ta mu kollaaži välja ning küsis luba üks endale jätta :)

Seejärel olidki tunnid läbi ja oli aeg bussile rutata.

Koju jõudes sõime kõik lõunasööki. Seejärel tuli hostema mulle järgi ja läksime Pioneer HS, et mulle tunnid ära valida ja paberid täita. Lisaks näitas mu nõuandja?!(counselor) kus asub mu kapp ning üldse klassid. Naersin ka, et kui teises koolis olin suhteliselt kindel, et leian kõik klassid ilusti ülesse, siis seal eksin kindlasti ära ja pean abi küsima.

Minu uus tunniplaan:

Health and wellness   -   Tervis ja heaolu
Multicultural Foods   -   Kokandus
Current History          -   Päevakajaline ajalugu?! Ma ei tea kuidas see küll ajalugu on, aga tundus lihtsam ja huvitavam kui teised ajaloo valikud
Choir                          - Koor, paber mainib ainult tüdrukuid ehk siis poisse ei peaks olema
Creative Writing (prose, poetry)  -  See tundus Inglise keele tundidest selline kõige huvitavam
German                      - Saksa keel loomulikult. tuleb ju ära kasutada seda võimalust ja õppida palju võimalik

* Ajaloo ja Inglise keele valisin sellepärast, et arvatavasti oleks YFU midagi öelnud, kui neid valinud poleks. Aga ma olen rahul, sest need on sellised kergemad ja huvitavamad, vähemalt esmamulje on selline.
* Lisaks on kõik valitud tunnid ainult üks semester pikad, ehk ma ei ole kellegist maha jäänud. Praegu tegelikult mõtlen, et kas siis Saksa keelt hakkavad ka õpilased nüüd alguses peale õppima.. eks näis.
* Lisaks tundide poolest meeldib see kool mulle palju rohkem. Neil on nii palju erinevaid tundide valikuid. Isegi Hiina keelt saab õppida kui on soovi.
* Neil on söökla ja lisaks veel üks ruum söömiseks. Aga see teine ruum on ainult 12. klassi õpilastele. Ma olen ka siin koolis 12-ndik. Eks siis ole näha kus ma oma lõunaid hakkan veetma.


Peale seda läksime ostukeskusesse. Kuna hostema tahtis enne kui liiklus maanteel tihedaks läheb mu Jenny juurde tagasi tuua, siis oli mul ainult pool tundi aega. Nimelt tahtsin ma veel Jennyle midagi juurde osta lisaks pildile. Kuna ma tean, et Victoria's secret on ta nr1 pood siin USAs, siis olin juba peas umbes välja mõelnud, mida ma ostma lähen.
Ostsin siis talle ühe T-särgi mis on vist magamispluusina mõeldud aga eks ta ise vaatab kuidas kasutab. Ning lisaks ostsin ka kehasprei, sest see oli -75% mismõttes.. jehuuuu. Kuna pluusiga ületasin vist teatud summa, siis sain omale kaks paari PINK'i sokke ka kaasa. Enam paremat esimest ostu VS poest ei oleks osanud tahtagi. Nüüd tahaks juba kingid üle anda ja ta nägu näha.

Tagasi Jenny juurde jõudes rääkisin empsile ära kõik päeva sündmused. Minu meelest on Skypemine poole etem, sest siis saad ruttu pika jutu ära rääkida.
Seejärel tegi Jenny hostema vahvleid. Need paksud vahvlid koos Nutellaga - jumalik.

Veidi hiljem sõime sellise korraliku õhtusöögi asemel võileibu salatiga. No ikka sellepärast, et eelmisest söögikorrast ei olnud palju möödas. Zoe ei tahtnud oma leiba süüa ja siis ema ütles: ''kusagil maailmas on lapsed näljas ja sina ei söö'' või midagi sarnast, et tal oli ema alati nii öelnud ja siis isa ka nõustus, et ka talle oli ema alati nii öelnud. Ja siis küsis hostisa meie käest, et kas meile on ka emad niimoodi öelnud ja siis ütles Jennyt vaadates, et 'sulle ei pea midagi ütlema, sa sööd kogu aeg taldriku tühjaks' ja siis oli kõigil nalja nabani :D

Kaheksa paiku vaatasime Jenny toas filmi The Call. Talle meeldis, jess.

Kõige suuremast ja igavamast õpikust sain lahti. Kott oli kohe poole kergem
Enne bussile minekut jooksin klassist läbi, et õpik ära anda. Õpetaja oli aga juba lahkunud, aga jätsin siiski oma õpiku sinna koos nimesildiga. Pildi tegin nö asitõendi eest kui keegi peaks tulema ütlema, et pole ära andnud




22.01.15

Viimane koolipäev BHS'is.

Hommikul tegi Jenny veel maja ees pilti sildiga, et viimane koolipäev BHS'is kuna ta tegi samasuguse pildi ka oma esimesel koolipäeval.
Seekord hakkasime päris hilja bussipeatusesse kõndima. Me olime alles päris kaugel kui nägime, et buss juba tuleb. Maha õnneks ei jäänud.

Kohe alguses läksin siis koori klassi, kuna täna olid 4-6 tunni eksamid. Õpetaja ütles, et ta viis juba mu töö ESL naise kätte. Ütlesin siis õpetajale ka, et enam me üksteist ei näe. Tegime kalli ja oligi kõik.

Selgus, et kõik mu eksamid olid ESL naise juures, seega veetsin jälle oma terve päeva seal. Mulle väga meeldis selline variant.
Enne lahkumist andis ESL naine mulle väikse pakikese ka omalt poolt ning käskis ikka kirjutada ja kursis hoida.
Koolist väljudes polnud mingit tunnet. Korraks hakkasin mõtlema, et no näed, ongi viimane päev jne. Aga viskasin need mõtted peast, sest mida ma ikka hakkan kurvastama. Midagi muuta ju niikuinii ei saa ja tegelikult olen ma uue kooli pärast väga elevil.

Koju tulles sõime õhtusööki ning seejärel läksid teised Detroiti autode show'le. Nad said tasuta piletid. Võib-olla kui mul oleks tasuta pilet olnud, siis oleksin kaasa läinud. Aga muidu ma lihtsalt mõtlesin, et see ei tundu nii huvitav.. Ma olin isegi õnnelik kui aasta-kaks tagasi Kristiga automargid selgeks sain, ehk võite aimata kui võhik ma nendes auto asjades olen. Mulle tundus tõesti huvitavam ja parem üksi kodus teleka ees istuda :D

Sain muide Elleni saadet veidi vaadata. Alguses olin üli õnnelik, sest vajutasin sellele kanalile just hetkel, mil saade hakkas. Aga tänane osa oli väga jama ja ei tahtnudki enam edasi vaadata. Seejärel leidsin täiesti juhuslikult TLC kanalilt ''Kate plus 8'' ja no kui ma Eestis seda seriaali vaatasin, siis olid need vanemad kaksikud max 6- aastased ja nüüd on nad juba 14 ehk päris huvitav oli. Nüüd peaks saadete koha pealt küll otsad kokku tõmbama ei ole just kõige põnevam lugemine arvatavasti.

Enne kui teised koju jõudsid, tuli hostisa ka töölt koju, aga ta läks kohe ära magama. Ilmselt on ta haige.
Kui kõik koju tulid siis sõime õhtusööki. Ning nüüd olengi 'oma toas' läpaka taga aega veetnud. Modellisaatega peab ju ennast ometi kursis hoidma :D Lisaks surfan Pinterestis - kes seda lehekülge teab, see peaks mõistma kui raske on sealt lahkuda.

Bussi aknast siiski paar pilti (aken on veidi must)


Iga päev ära sõites seisis see mees seal ääres ning no see tee on niimoodi, et  saab pöörata nii vasakule (nagu näha pildilt) kui ka paremale. Ning siis alati on otse ees veel üks mees oma STOP märgiga ja lehvitab bussijuhtidele. Ja ta peab seal oma märgiga seisma, kuna sel hetkel kui bussid kooli eest väljuvad, peavad autod seisma ja ootama.
Iga hommik bussile minnes on sama lugu. Siis tuleb bussil küljelt välja STOP märk ja kõik autod seisavad :D Millised staarid ikka need õpilased

Viimane pilt meie bussist ja poisist kellel püksid madalal nagu ühel vingel kutil ikka


Ma olen ikka täiega Ameerikastunud. Kogu aeg need kahe inimese selfid :D Aga samas on see ka hea moodus blogisse pildikraami saada

Need on siis kingid ESL naise käest

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar