19. jaanuar 2015

15-19.01.15 Bowling & Keskaasta seminar

15.01.15

Kriminalistikas oli asendusõpetaja mis tähendas seda, et sain rahumeeli Jenny kõrvale minna istuma.

Koju tulles sõime Jennyga ja rääkisime niisama juttu ning snappisime Mammuga.

Veidi enne nelja jõudis hostema lastega koju ning läksime kohe bowlingusse. Tulin kolmandaks, ei olnud lihtsalt minu päev, mul läks ikka nii metsa.

Koju tulles hakkas hostema õhtusööki tegema, Zoe tahtis jälle snapchatis joonistada. Ma loodan, et väga tüdinud pole need, kes neid snappe saavad. Ma ikka üritan iga kord vähendada seda inimeste hulka kellele ta saadab.

Õhtujooksul jõudsin ka Jenny tuppa, ta oli kõik riided mis siin ostnud on maha ladunud. Ja siis ta oigas ja ohhetas kui palju tal seda kraami on ja et kuidas ta küll kõik ära mahutab. Tema riidehulka vaadates oli küll selline tunne, et peaks shoppama minema :D No mul pool ajast veel ees, nii et jõuab.



Elevil kuuliveeretajad :D


16.01.15

Kriminalistikas oli meie grupil suurem osa tööst tehtud ja siis nad lihtsalt kirjutasid minu paberilt oma paberile ümber kuna eelmisel päeval polnud kedagi peale Gabe tunnis.
Minu grupis oli Gabe, Tristin ja Sierra. (teile need nimed loomulikult midagi ei ütle, paningi rohkem nagu enda pärast) Ning no ütleme nii, et palju nalja sai. Lisaks küsis Tristin erinevaid küsimusi. Ning mingi hetk võttis ta kotist kommid välja nii et saime kommi süüa (esimest korda sain Nerds'e proovida) - ilus lõpp reedesele koolipäevale. Tal oli muideks meeles, et ma varsti ära lähen sealt koolist, tunni alguses küsis, et kas järgmine nädal lähen.

Peale kooli 'koju' jõudes nägime laual ühte tervet ja teist poolikut banaani leiba. Jenny hostema oli küpsetanud - me lõikasime kohe paar viilu ja sõime. Nii hea oli. Mul on õnneks sellest korrast kui Ms. Ilonale leiva viisin retsept ka alles.

Seejärel jõudsid ka lapsed ja hostema koju. Ma läksin 'oma tuppa' Mammuga Skypema. Ühel hetkel jõudis ka minu hostema Sophiaga sinna. Sõime siis kõik kooki ja banaanileiba ning jõime kohvi. Seejärel pidime hakkama koju minema, aga hostisa jõudis ka koju ning otsustasime õhtusöögiks jääda.

Sest loomulikult tõstis Inglise keele õpetaja jälle kohad ümber

Anna postitas paar päeva tagasi Facebooki ning kuna siiski minu pool nägu ka peal, siis panen siia ka

See oli üks normaalsematest piltidest

17.01.15

Toimus YFU keskaasta seminar, jälle seal samas kirkus kus eelmine kord.

Õpilased jaotati väiksematesse grupidesse ning igaüks oli eraldi ruumis. Vahepeal oli söögipaus. Teise pausi ajal tantsisime mingit tantsustiili mille nimi ei meenu.

Mis eriti veider, nimelt olin ma ühe tüdukuga (Saksamaalt, Ashley) koos söögipausidel ja rääkisime juttu, kuna me mõlemad mäletasime üksteist septembrikuisest orientatsioonist. Kuna me kumbki ei ole Ann Arbori koolides käinud, siis kedagi teist ei teadnud. Ja nüüd siis see veider osa - nimelt minu meelest oli tema see, kes esimesel orientatsioonil mulle eestikeelseid fraase ütles ja nüüd selgus, et ta ei tea mitte midagi eesti keelest.. Ma olen siiamaani segaduses, sest ma teadsin ju milline ta välja nägi ja ta oli ka tol hetkel ainus tumedanahaline..

Oma 'töötoas' pidime mingi hetk ka oma riiki tutvustama. Enne mind rääkis üks tüdruk Taanist, ja siis ütles, et see väike riik, ainult veidi üle 5 miljoni inimese ja et pealinnas Kopenhaagenis elab ainult üle ühe miljoni inimese. Ja siis tuli minu hetk rääkida - Eesti, elanikke veidi üle ühe miljoni.. veel väiksem kui Taani :D

Pool 6 sai ametlikum osa orientatsioonist läbi. Seejärel toimus tund aega selline niisama istumine ja pizza söömine neile, kes tahtsid. Ma jäin siis sinna oma Jaapani tuttavatega. Üks neist mainis jälle Henrit ja oli ka kursis sellega, et ta on nüüd vahetusaastalt tagasi.

Üks meie grupijuhtidest andis mulle ka oma visiitkaardi ja ütles, et ta elab koolile väga lähedal, et kui mul tekib soov tema juurde õhtusöögile mõni kord minna. Nii lahe, aga no eks ma veel vaatan seda, kas suudan ennast ületada ja võõra inimese juurde külla minna :D Enne kui kirikust lahkusime, siis tutvustas mulle oma meest ja kahte last ka.

Pool 7 hakkasime suhteliselt suure grupiga Pioneer High Schooli poole liikuma, sest seal toimus Talent show. Teekond sinna oli lõbus, tegime lumesõda. Paar minutit peale seitset jõudsime kohale, naine peasissekäigu juures ütles, et varsti panevad uksed kinni, ehk õigel ajal jõudsime.

Nii palju kui kooli nägin siis jäi väga hea mulje. Kui esimest korda Belleville kooli saali nägin, siis olin hämmingus, aga Pioneeri kooli oma on veel võimsam ja uhkem.

Alguses polnud kindel, kas tahan sinna kooli minna, aga juba sellepärast mõtlesin minna, kuna siis saan oma tulevast kooli veidikenegi näha. Üritus ise maksis 10$ aga see oli igati seda raha väärt. Talenti näidati lauluoskusega, ainult üks tüdruk tegi soolovõimlemist?! Üritus oli väga võimas, lauljaid saatis bänd, kes olid ka väga head. Oli lauljaid, kes laulsid üksi, oli mitmekesi lauljaid ning oli ka lauljaid, kellel olid taustalauljad. Aga nad kõik olid nii efektsed, mitte keegi ei seisnud niisama, kogu aeg olid mingid liigutused ka juures.

Hostisa tuli mulle kooli ette järgi. Sealt läksime Meijerisse ja ostsime 'Kirju koera' jaoks vajalikke toiduaineid. Ütlesin siis hostisale, et marmelaadi vaja - tema viis mu nende moosi tarretiste juurde. Sel hetkel oli küll tunne, et annan alla ja lähme koju. Kuna ma seda juba teadsin, et küpsised pole niikuinii need õiged.

Lõpuks ostsime Haribo kummikommid - Fruit salad omad. Täiesti uskumatu minu jaoks, et nad pole sellistest marmelaadidest kuulnudki, mida mul vaja oli.

Magama sain alles veidi peale kahteteist, sest ma tahtsin Kirju koera valmis teha, et külmkapis seista saaks.

Mul oli seelik seljas, mis mind keerulistest liigutustest päästis


Grupipilt, paljud olid selleks ajaks juba lahkunud



Poes olid juba sõbrapäeva asjad müügil

18.01.15

Lõpuks sain ennast välja magada, ärkasin 11. Seejärel meenus, et Rona oli viimane kord banaanileiva kaasa andnud - otsisin siis kotist välja ja sõin seda hommikusöögiks kohvi kõrvale.

Kuni kella neljani veetsin oma asju kokku pakkides, pesu pestes ja arvutis surfates. Paar minutit enne nelja tulime siis Jenny juurde.  Ma näitasin lastele youtubest  Maša ja karu multikaid, venekeelseid loomulikult, Jänku Juss ei tulnud meelde. Kui aus olla, siis Maša ja karu multikast on parem aru saada kui keelt ei mõista.

Sõime kõik koos, Jenny tegi snitsleid. Magustoiduks sõime siis minu tehtud Kirjut koera. No ütleme nii, et maitse oli okei. Marmelaad oleks palju paremaks teinud ja lisaks ka Kalevi/Selga küpsised, mitte mingid biskviitküpsised mida ma kasutama pidin.

Õhtupoole hakkasime Jennyga tema riietest pilte tegema, mis ta maha tahab müüa. Välja nägi see siis nii, et mina pidin asju hoidma ja diivanil turnima ja tema tegi pilti.

Kell 23 hakkasime Friends with benefits vaatama. See on 2011 aasta film ja Jenny oli väga üllatunud, et ma seda filmi varem näinud pole. Film oli okei, aga kindlasti mitte lemmik.


Ma olen viimasel ajal vist päris palju pilte koos Zoega postitanud, nii ka seekord. Üks siis snapchatis Zoe poolt täiendust saanud versioon


Tegelikult pidi juba ammu magama, aga salaja jälgis kuidas me pilte tegime

19.01.15

Täna on Martin Luther King'i päev, ehk no school. Ameerika pühad on toredad. Kell 11 ajasin ennast ülesse. Sõime Jennyga hommikusöögiks snitslit ja kirjut koera, väga hea oli :D Lapsed ja Rona olid kusagil väljas.

Seejärel hakkas Jenny oma sõbrannaga skypema ja küpsiseid küpsetama. Ma tulin 'oma tuppa' valitsuse lehte täitma. Neli lehekülge lihtsalt mõisteid.

Hiljem sõime lõunasööki ning siis aitasin tal glasuuri teha ning küpsiseid sellega 'värvida'. Loomulikult tegime jälle Austria lipu. Ta võtab need kolmapäeval ja neljapäeval kooli kaasa ning jagab klassikaaslastele. Kui juba poolepeal olime värvimisega, siis tulid teised ka koju.

Ega midagi erilist ei teinudki enam, tulin jälle oma lehte lõpetama ja vahepeal sõime õhtusööki.



Lõpptulemus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar